سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

مفهوم اینکه باید برای خودمان یک برند را انتخاب نماییم کمی گیج کننده و حتی تهدید آمیز میباشد. به نظر میرسد که قرار است افراد دیگر به شما شلیک نمایند زمانی که شما فرد مشهوری شدید. خوشبختانه با این کار شما فرد مشهوری نخواهید شد و جای هیچ نگرانی هم وجود ندارد و یا دست کم قبل از اینکه برند شما مشهور شود خود کسب و کار شما مشهور شده است.

یک مارک شخصی یا همان  Personal Brand  در حقیقت طرحی میباشد که میتوانید خود را با آن مطرح و توصیف نمایید: این میتواند همان لوگو باشد, طرح توصیفی و یا نام برند و مارک. چقدر از طراحی یک لوگوی خوب و قرار دادن عناصر و نوشته ها در داخل آن آگاهی دارید؟

 

حتی یک مرد تنها هم به یک لوگو احتیاج دارد

شک نداشته باشید که لوگوی شخصی برای بزرگ شدن آن فرد بسیار مهم و ضروری میباشد. خیلی رک و شفاف به شما بگوییم که بسیاری از مردم آنچه که شما میدانید را میدانند و دلیل اینکه دیگران بتوانند شما را استخدام نمایند این است که آن افراد باید دیدشان نسبت به شما و تخصص شما نسبت به دیگران متمایز  باشد. بنابراین داشتن یک لوگوی شخصی میتواند شما را در دریای جستجوها متمایز و منحصر به فرد نماید.

ما ممکن است نسبت به دیگران همیشه بهتر و منحصر به فرد تر نباشیم و استعداد شما نسبت به دیگران کمتر هم باشد

شما ممکن است فکر کنید که مهارت شما میتواند شما را نسبت به دیگران متمایز و جدا نماید, این میتواند تا حدی درست باشد. نام شما میتواند سکوی پرتاپ شما باشد, اگر شما نزدیکترین رقبای خود را بشناسید و آنها را تجزیه و تحلیل نمایید. حتی اگر شما در بین بعضی از رقباهایتان استعداد زیادی هم نداشته باشید. فقط لازم است کمی چرخش داشته باشید. استعداد تنها میتواند مشتریان شما را راضی و خشنود و حتی خوشحال نگه دارد ولی لوگو و نام تجاری باعث خواهد شد تا آنها بتوانند شما را به راحتی پیدا نمایند.

این مطلب بیشتر زمانی میتواند مشخص تر گردد که شما در ابتدا بخواهید به صورت آزاد و یا همان Freelancer کار خود را آغاز نمایید. میتوانید به بهترین نحو خود و کسب و کار خود را معرفی نمایید بدون اینکه مکان فیزیکی برای این کار داشته باشید.

با ساختن و معرفی نام و لوگوی شما, میتوانید با مهارتهای لازم برای شروع کسب و کار آشنا شوید. شما میتوانید ازاین پس یک شخص با یک شرکت باشید.


تگ ها :

نظرات




نماد