سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

برخلاف باور رایج، هوش یا تحصیلات نیست که مانعِ دستیابی افراد به ثروت می‌شود، این باورهای طبقه‌ی متوسط درباره‌ی پول است که آنها را از جهانی سرشار از وفور نعمت، دور نگه داشته است. به همین دلیل است که افراد ثروتمند باورهایی پیرامون پول می‌سازند که به بهترین شیوه جوابگوی علایق‌شان است و به آنها کمک می‌کند تا ثروت هنگفتی برای خود به‌دست بیاورند. اگر واقعا ثروت کلانی می‌خواهید، باورهای پول‌ساز را در خودتان به‌وجود بیاورید و بدانید که به‌تدریج براساس همان باورها رفتار خواهید کرد . درحالی‌که اکثر افراد در بیرون از خود به‌دنبال پاسخ هستند، افراد برجسته می‌دانند که ساختن ثروت از درون آغاز می‌شود. شما ابتدا باورهایی پیرامون پول می‌سازید، سپس براساس آن باورها دست به اقدام می‌زنید. نتایج شما به‌دنبال اقدامات‌تان خواهند آمد. در متن زیر ۸ جمله از زبان میلیونرهای خودساخته‌ درمورد پول آورده شده است که می‌توانید چارچوب ذهنی‌تان را براساس آنها شکل بدهید.

کا به خود، تنها راهِ رسیدن به آزادی واقعی است و پاداش نهایی آن، به‌دست گرفتن عنان زندگی است.»

– پاتریشیا سَمپسون

وقتی صحبت از پول می‌شود، دو راه دارید:

  1. باور کنید که مسئولیت مراقبت از شما، برعهده‌ی دیگران است؛
  2. باور کنید که هر شهروند فرصتی برای ثروتمند شدن دارد.

میلیونرهای خودساخته «اتکا به خود» را به‌عنوان یک اصل راهنما در زندگی‌شان باور می‌کنند. وقتی ذهنیت قربانی را کنار بگذارید و مسئولیت‌پذیر شوید، آزاد هستید هرقدر که می‌خواهید، پول دربیاورید.

«ثروت از انرژی و ایده نشئت می‌گیرد.»

– ویلیام فیتر

اگر بخواهیم مثالی بیاوریم، می‌گوییم پول بر روی درخت‌ها رشد می‌کند و درخت‌ها ایده‌ها هستند. تا وقتی که انسان بر روی زمین راه می‌رود، مشکلاتی خواهد داشت که باید با ایده‌های خلاقانه حل‌شان کند. هرچه فرد موردنظر مشکلات بیشتری حل کند، ثروتمندتر می‌شود.

پس، درحالی‌که فردی با درآمد متوسط با این باور اشتباه عمل می‌کند که پول محدود و کسب آن دشوار است، ثروتمند باور دارد که پول درآوردن به‌سادگیِ حل یک مشکل از طریق تفکر خلاق و مداوم است.

«افرادی که به شما می‌گویند پول کثیف است، زنگ خطر را برای‌تان به صدا درآورده‌اند؛ برای نجات زندگی‌تان از آنها دوری کنید.»

– آین رند

ذهن فرد متوسط شست‌وشو داده شده است تا باور کند که افراد ثروتمند، خوش‌شانس یا متقلب هستند.

اکثر افراد درنتیجه‌ی نادانی و برنامه ریزی ضعیف، بر کمبود و محدودیت پول تمرکز می‌کنند و نمی‌دانند ثروتمند بودن چه معنایی دارد. تصمیم بگیرید که نسبت به جاه‌طلبی خود مغرور باشید و افرادی را که به شما می‌گویند تمایل به ثروتمند شدن اشتباه است، نادیده بگیرید.

«می‌خواهم نتیجه بگیرم که ثروت یک حالت ذهنی است و هرکسی می‌تواند با تفکرات ثروتمندانه، یک حالت ذهنی ثروتمند به‌دست بیاورد.»

– اندرو یانگ

وقتی تفکرات، باورها و فلسفه‌های پیرامون پول را بین ثروتمندی خودساخته و افراد دیگر مقایسه می‌کنید، می‌بینید که تفاوت‌ها بی‌نهایت و بی‌شمار هستند.

تفکر ثروتمندانه یعنی از پول نترسید و آن را به‌عنوان آزادی و فرصت نگاه کنید. از این باور دست بکشید که تنها راه پول درآوردن، بیشتر کار کردن است. این باور را کنار بگذارید که شما برای ثروتمند شدن، به‌اندازه‌ی کافی خوب یا باهوش نیستید. بدانید هر آنچه را که برای ثروتمند شدن لازم دارید، در درون خود دارید.

 

 

«یک فرد فقط از دو راه می‌آموزد: مطالعه کردن و معاشرت با افراد باهوش‌تر.»

– ویل راجرز

ما شبیه افرادی می‌شویم که با آنها معاشرت داریم. میلیونرها مانند طبقه‌ی متوسط درمورد پول فکر نمی‌کنند. با قرار گرفتن در کنار ثروتمندان چیزهای زیادی به‌دست خواهید آورد. افراد موفق عموما توافق دارند که هشیاری مُسری است و همنشینی با افرادی که موفق‌تر هستند، تفکر شما را گسترش و درآمدتان را افزایش می‌دهد. با افراد ثروتمند معاشرت کنید و ببینید که دیدگاه‌تان نسبت به پول، چطور تغییر می‌کند.

«ثروت و عشق، همراهان شخص جسور هستند.»

– اووید

از دوران کودکی، به افرادی که درآمد متوسطی دارند گفته شده است که ساکت بمانند، از دردسر دور باشند و آشوب به پا نکنند.

به ما آموخته‌اند که انتظارات «واقع‌گرایانه»ای برای زندگی‌مان داشته باشیم. جهانی‌بینیِ اکثر افراد، این است که زندگی ترسناک و خطرناک است و برای نجات یافتن با حداقل درد و رنج، بهترین راه، ایمن رفتار کردن و اجتناب از ریسک کردن است.

این توصیه را فراموش کنید. اگر می‌خواهید ثروتمند شوید، باید یاد بگیرید که در جست‌وجوی ثروت، جسور، مهاجم و بی‌باک باشید. از اشتباه کردن نترسید. هیچ‌گاه به درآمد متوسط قانع نشوید. برای ثروتمند شدن جسارت داشته باشید.

«سالخوردگان همیشه به جوانان نصیحت می‌کنند که پس انداز کنند. این نصیحت بدی است. همه‌ی پول‌هایتان را پس‌انداز نکنید، بر روی خودتان سرمایه‌گذاری کنید.»

– هنری فورد

به‌جای تمرکز بر هزینه و پس‌انداز، بر این تمرکز کنید که چطور می‌توانید بیشتر پول دربیاورید. بهترین راه این است که بر روی خودتان سرمایه‌گذاری کنید. قهرمانان همیشه به‌دنبال بهبود مهارت‌هایشان هستند. آنها هر آنچه را که لازم باشد، انجام می‌دهند تا نسبت به رقبایشان مهارت‌های بیشتری داشته باشند.

 

چند راه برای بهتر شدن:

  • مطالعه؛
  • پیدا کردن یک مربی؛
  • گوش دادن به برنامه‌های صوتی رشد فردی یا شرکت در سمینارها.

برای افراد برجسته، آموختن و یادگیری هیچ‌‌گاه به پایان نمی‌رسد.

«انسان زاده شده است تا ثروتمند شود؛ یا به‌ناچار یا با استفاده از توانایی‌هایش.»

– رالف والدو امرسون

یک باور رایج در بین مردم وجود دارد که به آنها می‌گوید حق ندارند و به‌اندازه‌ی کافی خوب نیستند که فراتر از نیازهای اساسی‌شان، به‌دنبال موفقیت باشند، به آن امید داشته باشند یا برایش دعا کنند. آنها از خودشان می‌پرسند: «من چه کسی هستم که بخواهم یک میلیونر بشوم؟» اما میلیونرهای خودساخته می‌پرسند: «چرا من نه؟» من به‌اندازه‌ی بقیه خوب هستم و لیاقت دارم که ثروتمند باشم.

اگر می‌توانید انتخاب کنید که ثروتمند باشید، چرا به درآمد متوسط قانع شوید؟ البته، به همین سادگی هم نیست، اما تصمیم برای ثروتمند شدن، آغاز راه است.


تگ ها : ثروتمندان دنیا درباره پول چه نگرشی دارند؟ ۱۰ دیدگاه مشترک میلیاردرها در مورد پول و ثروت گرش مشترک درباره پول اسرار ذهن ثروتمند و روش های دستیابی به ذهنی ثروتمند 14 باور منحصر به فرد میلیاردرها در مورد پول و ثروت باورهای مخرب درمورد پول 2 باورهای مخرب درمورد پول 1 زندگی نامه ثروتمندان جهان 5 راه ساده و عملی برای جذب پول و ثروت از طریق قانون جذب اولین گام برای ثروتمند شدن – کلید اوج ده تفاوت کلیدی بین افراد ثروتمند و متوسط ثروتمند شدن پول بهتر است یا ثروت؟ تربیت ضمیر ناخوداگاه پاسخ به این سوال جالب و مهم ثروت و فقر ما را مشخص می کند تحقیق و پژوهش 16 باور افراد ثروتمند و فقرا به پول – فن ثروت ثروتمندشدن تا ۳۰ سالگی: ۸ طرز فکر سازنده برای کسب ثروت ثروتمندان معروف دنیا چگونه پول خرج می‌کنند؟ [PDF]ﺑﺮاي داﻧﺶ آﻣﻮزان دوم ﺑﺮﮔﺰار ﺷﺪ درﺑﺎره ﻣﻮﺿﻮع 94 ﻣﻬﺮ 21 ﯿﻦ ﺟﻠ بایگانی‌ها ارتباط موثر با پول (روانشانسی ثروت) خبرگزاری اطلس آموزش کسب درآمد از اینترنتآنچه که لازم است درباره پول بدانید علم ثروت اگر می خواهید پولدار شوید، مراقب این تله های ذهنی باشید چرا افراد کم سواد، میلیاردر می‌شوند؟ جام جم سرا ذهن ثروتمند، پول را جذب می کند من می‌توانم شمارو ثروتمند کنم بایگانی‌ها روانشناسی موفقیت عاداتی که شما را از ثروتمند شدن دور می‌کنند را بخوانید و از این عادات دوری میگنا چرا ثروتمندان ، ثروتمندتر و فقیران ، فقیرتر می شوند؟ جایگاه پول در نظام باورها و شناسایی افکار مخرب در مورد آن و تمرین راز ثروتمند شدن میلیونرها چیست؟ چرا هر چه تلاش میکنم ثروتمند نمیشوم؟ ۵ اشتباه رایج که مانع ثروتمند شدن بیشتر مردم شده 11 دروغ رایج درمورد پول ۱۱۷ درس کاربردی برای ثروتمند شدن ثروتمند ترین کارآفرینان جهان این همه پول را از کجا آورده اند؟ 15گفتۀ ناب از بیلیونرهای خودساخته که نگرش شما را به پول تغییر میدهد آیا با کنترل و جمع کردن ذره ذره پول میتوانم ثروتمند شوم ؟ نکاتی درباره مدیریت پول جهت ثروتمند شدن راز ثروت 8 نگاه متفاوت ثروتمندان و افراد معمولی به پول نگرش مسیحی به پول میلیونرها در به دست آوردن پول حرفه ای هستند مانند تخصص در به دست آوردن تفاوت طرز فکر افراد فقیر و پولدار / فلسفه زندگی ثروتمندان و فقیران بزرگترین تفاوت مهم بین ثروتمندان و فقرا چیست؟ بیژن پاکزاد؛7راز ثروتمندترین فروشنده ایرانی در دنیا که برای 6رییس بهترین کتاب های روانشناسی و موفقیت دنیا کدام اند؟ روشهای جذب ثروت و پول! راز موفقیت آدم های ثروتمند چیست؟ 8 تفاوت نگرش ثروتمندان با افراد فقیر – موفقیت در زندگی با خودباور چرا 14 میلیون یهودی دنیا را تسخیر کرده اند؟ [PDF]ﺑﺎور و اﻋﺘﻘﺎد اﻓﺮاد ﺛﺮوﺗﻤﻨﺪ 17 ذهن ثروتمند در سیبچه حقایق ناگفته درباره‌ ثروتمندترین همسران دنیا +تصاویر خلاصه کتاب پدر پولدار وپدر فقیر: نباید Images about #ثروتمندان tag on instagram بیندیشید و ثروتمند شوید چگونه ثروتمند شویم و ثروتمند بمانیم؟ گام اول «چگونه مغناطیس پول شویم؟» رازهای فاش نشده ثروتمندان 17 باور و اعتقاد افراد ثروتمند چگونه دیدگاه ها و نگرش ها مانع موفقیت در کسب و کار می شوند برجساز جوان chetor.com زندگی موفق چیست؛ افراد موفق دنیا در این‌باره چه نگرشی دارند؟

نظرات




نماد