ساخت توکن ارز دیجیتال اختصاصی بر بستر BEP20

ساخت توکن / Token ارز دیجیتال اختصاصی

ساخت توکن / Token ارز دیجیتال اختصاصی

ساخت توکن ارز دیجیتال بر بستر BEP20

مطمئناً خرید و فروش رمز ارزهای گوناگون و یا توکن های مختلف در بستر بلاکچین تا به امروز به گوش شما رسیده است ، توکن ها این روزها با RoadMap های پیچیده و ساده در حال عرضه توسط برندهای بزرگ بین المللی و یا حتی اشخاص در خانه می باشند که بسیاری از آن ها بر پایه استراتژی ها و پلن هایی که دارند و میزان دست یافتن به آن ها در بازه های مختلف زمانی دچار پامپ یا افزایش قیمت چشمگیر می شوند، البته گفتنی است که بسیاری از میم کوین های بازار بدون استراتژی خاص و با عرضه ای ساده و بدون نقشه در بازار توسط نهنگ ها یا کاربران پامپ شده و صاحبین این توکن ها بی دلیل میلیون ها دلار به دست آورنده اند.

مجموعه خونیرث در سال 1403 اسمارت کانترکت های بهینه و پر امکانات خود را در زمینه ساخت توکن بصورت عمومی برای فروش قرار داده است که تعداد این فروش ها فقط به 99 لایسنس و بدون ذکر کپی رایت ما محدود شده است. 

شما با کمک ما قادر به ساخت توکن اختصاصی ارز دیجیتال خود با نام و پارامترهای مورد نظرتان در زیر 24 ساعت می باشید! این توکن ها با حداقل قیمت و با بهترین اسمارت کانترکت ممکن تحت شبکه BEP20 ( بایننس ) به شما ارائه خواهد شد. 

با داشتن توکن اختصاصی شما یک رمز ارز با قابلیت خرید و فروش خواهید داشت که می تواند میلیون ها دلار حجم داشته و با ترفندهای مختلف آن را تبلیغات و کامیونیتی آن را گسترش دهید. تیم ما در این مراحل نیز در صورت تمایل شما در کنارتان خواهد بود. 

ساخت توکن مستقل ساخت توکن حرفه ای ساخت توکن بیسیک
مالکیت قابل انتقال: ✔ مالکیت قابل انتقال: ✔ مالکیت قابل انتقال: ✔
قابلیت سوزاندن: ✔ قابلیت سوزاندن: ✔ قابلیت سوزاندن: ✘
قابلیت مینت: ✔ قابلیت مینت: ✔ قابلیت مینت: ✔
شبکه: BEP20 شبکه: BEP20 شبکه: BEP20
استاندارد بروز: ✔ استاندارد بروز: ✔ استاندارد بروز: ✔
حجم: Fixed حجم: Unlimited/Fixed حجم: Fixed
استیک: قابل توسعه استیک: قابل توسعه استیک: قابل توسعه
وایت لیست: ✔ وایت لیست: ✘ وایت لیست: ✘
آنتی وال: قابل توسعه آنتی وال: قابل توسعه آنتی وال: ✘
کپی رایت انحصاری: ✔ کپی رایت انحصاری: ✔ کپی رایت انحصاری: ✔
تکس فی / کارمزد: ✔ تکس فی / کارمزد: ✘ تکس فی / کارمزد: ✘
ICO: قابل توسعه ICO: قابل توسعه ICO: ✘
649 دلار 99 دلار 49 دلار

قابلیت آنتی وال:

در اسمارت کانترکت ما قابلیت تعریف انواع محدودیت ها ( مخصوصاً در میزان فروش لحظه ای ) تعریف شده است که با کانفیگ درست این فیچر شما قادر به جلوگیری از دامپ شدن توکن خود توسط وال ها می باشید. درصد زیادی از کارآفرینان و صاحبان توکن در سال توسط نهنگ ها و سرمایه گذاران بزرگ به سادگی به دلیل عدم وجود محدودیت های درست، توکن های خود را از دست می دهند و از همه مهمتر پس از Dump شدن توکن ها، کاربران نزدیکی که جذب کرده اند نیز سرمایه گذاری های خود را بصورت کامل از دست می دهند. با فیچر آنتی وال خونیرث این مشکل در حال حاضر برطرف شده است.

قابلیت Bridge:

با قابلیت Bridge کاربران شما قادر به انتقال توکن ها از شبکه ای به شبکه دیگر می باشند، بطور مثال اگر توکن شما در شبکه بی ان بی ( BEP20 ) باشد، کاربران قابلیت انتقال بین شبکه ای به شبکه دیگر مثل اتریوم را خواهند داشت که مزیت زیادی در کارکرد توکن شما و اعتبار آن و فروش بیشتر توکن شما به دلیل قابلیت خرید از شبکه های مختلف، خواهد داشت.

قابلیت Tax Fee / کارمزد:

ویژگی به شدت کاربردی و مهم اسمارت کانترکت های ما امکان افزودن Tax Fee و یا کارمزد به انتقال ، خرید و حتی فروش در توکن می باشد که سیستم بازگشت مالی شما را دچار تغییر چشمگیری خواهد کرد.

توکن اختصاصی خدمات / مجموعه:

ممکن است شما در حال حاضر مجموعه ای یا خدماتی را به مخاطبین خود ارائه دهید ، به این معنی که شبکه ای از کاربران در حال حاضر از شما سرویس می گیرند یا با شما کار می کنند ، در سال 2024 خیلی از برندها با ایجاد توکنی جدید برای مجموعه خود علاوه بر ایجاد یک پلن تجاری جدید برای شرکت خود ، مسائل مالی خود را نیز توسط توکن های اختصاصی خود جلو می برند و این تراکنش های مستمر باعث افزایش قیمت توکن ایجاده شده می شود.


گفتگوی ویژه پیش از خرید: پیش از خرید و ثبت و سفارش این محصول از طریق دکمه پشتیبانی سمت راست صفحه یا بخش "تماس با ما" در بالای همین صفحه یا از طریق شماره موبایل 09120203846 و یا آی دی تلگرام Khunires@ یا واتس آپ با ما در ارتباط باشید و هرگونه پرسش، نقطه نظر و موردی هست رو بفرمایید تا مراحل خرید و طراحی و کدنویسی رو با هم به صورت کامل دنبال کنیم.

  • تلگرام: Khunires@
  • تلفن همراه: 09120203846
  • واتس اپ: 09120203846
  • ایمیل پشتیبانی: seovash@Gmail.com
  • فرم تماس مستقیم: بخش تماس با ما
نماد