سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

۱ محصولات خاص را هدف قرار دهید. به جای تمرکز بر یک خط کامل تولید، بر محصولات خاص تمرکز کنید تا پیش بینی تقاضا راحت تر شود. به عنوان مثال، اگر در حال بررسی لباس های زمستانه هستید، دستکش را مرکز توجه خود قرار دهید. محصولی را انتخاب کنید که با کمترین میزان فروش بیشترین مقدار سود یا حداقل هزینه ی اولیه را بازپس دهد.

 

۲ طرح های بازاریابی خود را بررسی کنید. هر نوع کمپین بازاریابی یا تبلیغات فروش می تواند تقاضا برای محصول شما را افزایش دهد. به داده های گذشته نگاه کنید و ببینید کدام استراتژی موفق تر بوده است. بررسی کنید از بین تخفیف های ویژه یا فروش در تعطیلات یا ارائه ی اشانتیون کدامیک موفق تر بوده اند.

 

۳ شاخص های کلیدی را ارزیابی کنید. عوامل تاثیرگذار بر نوسان در تقاضای مشتریان را ارزیابی کنید. شاخص های کلیدی عبارتند از عوامل جمعیتی و محیطی. جمعیت شامل سن، جنس، محل، و هر مجموعه ی دیگر از ویژگی های فردی می شود. عوامل محیطی تاثیرگذار بر تقاضا می تواند زمستان سخت یا نامساعد بودن محل عبور و مرور محل کسب شما باشد.

 

۴ بازار را بررسی کنید. رقبا، مشتریان، بانکداران، و اعتباردهندگان در بازار را بررسی کنید. وضعیت رقبای خود را از نظر فروش عمده یا تبلیغات بررسی کنید.

 

۵ به ماه های گذشته نگاه کنید. ماه های اخیر و ایام تعطیل سال را برای بررسی واریانس فروش سالانه ارزیابی کنید. این کار به شما در تعیین نوسانات سالانه و فصلی کمک می کند. کسب و کار همیشه به دلیلی رونق پیدا می کند و یک تاجر هوشمند دلیل آن را می یابد. به عنوان مثال ممکن است استراتژی «یکی بخر، یکی رایگان هدیه بگیر» در شروع سال تحصیلی جواب داده باشد. در پیش بینی تقاضا این استراتژی را در نظر بگیرید.

 

۶ از مشتریان نظرسنجی کنید. می توانید از راه های مختلفی مانند نظرسنجی تلفنی یا ایمیلی، بررسی آماری از سابقه ی سفارش مشتریان و روند بازار اطلاعات باارزش و قابل اعتمادی کسب کنید. از افراد در مورد روش های خرید و علایقشان در حوزه ی تجاری شما نظرخواهی کنید. نظرات آنها را به شرایط خود تعمیم دهید و استراتژی های مناسبی تعیین کنید یا بسته به خواسته های آنها برخی مسائل را تغییر دهید.

 

۷ از آزمون بازاریابی استفاده کنید. از این روش در مراحل اولیه ی توسعه محصول استفاده کنید. منطقه ای کوچک، منزوی و با جمعیت مورد هدف خودتان را انتخاب کنید. تمام مرحله طرح بازاریابی خود را از جمله تبلیغات، عرضه و برنامه های توزیع اجرا کنید. آگاهی از محصول، نفوذ، سهم بازار و فروش کل را ارزیابی کنید. بر اساس اطلاعات به دست آمده استراتژی خود را تغییر دهید تا در فروش واقعی دچار مسائل کمتری شوید.

 

۸ از هیئتی از مصرف کنندگان میزبانی کنید. گروه کوچکی از مشتریان بالقوه را در یک اتاق جمع کنید و محصول خود را به آنها بدهید و از آنها بخواهید در مورد ان صحبت کنند. این نظرها در رفع نواقص محصول و تطابق آن با نیازهای مشتری سهم زیادی دارد.

 

۹ نتایج خود را گردآوری کنید. بعد از جمع آوری داده، جدول و یا نموداری بکشید و به وسیله ی آن تقاضا را پیش بینی کنید. برای کشیدن یک نمودار خطی، ماه ها را در محور افقی و تقاضا برای کالا را در محور عمودی قرار دهید. بدین ترتیب متوجه می شوید که در کدام ماه به محصول بیشتری نیاز دارید.

 

۱۰ نتایج خود را تجزیه و تحلیل کنید. اکنون نتایج جدول بندی شده و نتایج علایق مشتری را در اختیار دارید. به وسیله ی این اطلاعات عوامل کاهش یا افزایش تقاضا، فصل های فروش بیشتر و کمتر، انتظارات مشتری و روش های فروش بهتر را در دست دارید. از این اطلاعات در ایجاد یک استراتژی موفق کمک بگیرید.

 

۱۱ علاوه بر این، به عقب برگردید و دقت پیش بینی خود را ارزیابی کنید. آیا به پیش بینی خود خوشبین هستید؟ چه مقدار خطا در پیش بینی مورد انتظار شما است؟ پیش بینی خود را با دیگر متخصصان این حوزه در میان بگذارید و از آنها در مورد صحت آن نظرخواهی کنید. در آخر پیش بینی و استراتژی خود را دائما با توجه به اوضاع فعلی بازار و تغییر در سلیقه و قدرت خرید مشتری اصلاح کنید.


تگ ها : چگونه تقاضای بازار را پیش بینی کنیم چگونه میزان تقاضا را به شکل صحیح پیش بینی کنم؟ چگونه میزان تقاضا برای محصول جدیدتان را پیش‌بینی کنید؟ ۹ روش آنالیز بازاریابی و فروش که هر مدیری باید بداند چگونه قیمت طلا را پیش بینی کنیم؟ آشنایی با روش‌های پیش بینی فروش و عوامل موثر بر آن تعیین روش های پیش بینی تقاضا : آشنایی با روش های کمی و اهمیت پیش بینی و تحلیل فروش و تقاضا در کسب و کار شما چگونه میزان تقاضا برای محصول جدیدتان را پیش‌بینی کنید؟ [PPT]مطالعه بازار در ارزيابي طرحهاي سرمايه گذاري و اقتصادي تولید محصول ، فرآیند و میزان فروش آن را می توان به نحوی چگونه آینده را پیش بینی کنیم چگونه آینده را پیش‌ بینی کنیم چگونه ورشكست شويم !!! پیش بینی بازار پیش بینی فروش در بازار هدف مدیر آینده منحنی های عرضه و تقاضا را دور بریزید! روندها در بازارهای جهانی پیش بینی وضعیت بازار مسکن ایران در سال ۹۵ و ۹۶ آخرین پیش بینی بانک آمریکایی از قیمت طلا پیش بینی بازار طلا در سال 96 چگونه یک گزارش تحلیل بازار بنویسیم؟ قیمت دلار را چگونه پیش بینی کنیم ؟ پیش بینی بازار مسکن و خودرو برای روزهای آخر سال 94 عامل تغییرات قیمت ، عرضه و تقاضا در بازار سهام پیش بینی بازار نفت در هفته پیش‌رو چگونه ايجاد صف خريد يا فروش را پيش بيني كنيم پیش‌بینی اوپک: رشد تقاضا برای نفت اوپک آهسته‌تر می‌شود پیشبینی کارشناسان درباره وضعیت بازار املاک استرالیا در خانه بخریم یا خیر!؟ +پیش بینی آینده قیمت مسکن تا سال ۹۸ چگونه خود را با شرایط جدید بازار ملک منطبق کنیم؟ روش های پیش بینی فروش محصولات جدیدMersa.Elc [PDF]تحليل تكنيكال اندازۀ بازار چیست و مفاهیم گسترده‌تر آن پیش‌بینی نیمه دوم بازار مسکن + قیمت [PDF]برنامه ریزی نیروی انسانی چرا و چگونه [PDF]ﻣﻌﺮﻓﯽ ﻣﺤﺼﻮل 1 5 پیش بینی دیجیتال در سال 2018 بازاریابی یا پیش بینی؛ اپل گوشی های آیفون 7 و آیفون 7 چجوری میشه با استفاده از سواد مالی شخصی، نرخ ارز را پیش سرمایه گذاری در بورس برای تازه واردان دانش مالی اقتصادی و سرمایه گذاری تحلیل آماری [PDF]استفاده از ابزار هوشمند شبکه عصبی مصنوعی در پیش بینی من یک استارتاپ دارم. چگونه سرمایه‌گذار پیدا کنم؟ تحلیل تکنیکی پیش بینی 63 نفر از بزرگان بازار طلا و ارز از آینده قیمتی آن [PDF]آموزش گام به گام بورس.pdf منتظرتحولات طلا و ارز در ماه‌های آینده باشید وایت پیپر بهار نیوز سپرده گذاری در بانک ها و پیش بینی وضعیت موسسات اخبار فلزات چگونه ارزیابی صحیحی از بازار پیدا کنیم؟ بازارسنجي پیش بینی دبیرکل اوپک از تقاضا برای نفت تا ٢٠ سال آین گرانی دلار موقتی است/ پیش‌بینی سیف از آینده بازار [PDF]اقتصاد مدیریت بازار آهن در سال 96 چگونه خواهد بود؟ افزایش قیمت آهن یا کاهش پرسش و پاسخهای بورسی چهار پیش‌بینی درباره‌ی اینکه امسال در بازار مسکن کانادا چه پیش بینی خروج ملایم مسکن از رکود و افزایش 10 برابری نرم افزار پیش بینی با شبکه عصبی در اکسل کاهش شدید قیمت سکه/ پیش‌بینی آینده بازار مسکن، طلا و دلار پیش‌بینی قیمت مسکن در سال ۹۷ پیش‌بینی قیمت دلار در سال 96 الف

نظرات




نماد