سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

بانک چین اعلام کرد که با کمپانی بزرگ فناوری پرداخت، مستر کارت، اقدام به ایجاد دبیت کارتی کرده‌اند که پرداخت به ۱۹ ارز خارجی را برای دارندگان چینی این کارت، میسر می‌کند. این اقدام با هدف توسعه‌ تعداد کاربران کارت‌های بانکی انجام شد که نیاز به خدمات پرداخت بین‌المللی دارند، اما دسترسی به کارت اعتباری ندارند.دانشجویان زیادی که در خارج از کشور تحصیل می‌کنند، مادران و پدران خانه‌دار، فریلنسرها و همچین بازنشستگان که نیاز به خدمات پرداخت در کشور‌های دیگر دارند یا می‌خواهند از فروشگاه‌های آنلاین خارجی خرید کنند، روز به روز در حال افزایش هستند.

طبق تحلیل‌هایی که پیرامون این صنعت انجام شده است، گروه‌های گفته شده بیشترین کاربران کارت‌های بانکی هستند و ایجاد خدمات پرداخت که این بخش را هدف قرار می‌دهد اخیرا یکی از اهداف مورد تمرکز شرکت‌های ارائه دهنده‌ تکنولوژی‌های پرداخت بوده است.

طبق داده‌های ارائه شده توسط مشاوران مالی کمپانی «Retail Banking Research»، دبیت کارت‌ها در حال حاضر ۷۰ درصد از تمام کارت‌های پرداخت بین‌المللی را تشکیل می‌دهند؛ که پیش‌بینی می‌شود این مقدار تا سال ۲۰۲۱ به ۷۲ درصد افزایش پیدا کند. «برایان ما»، مسئول واحد مدیریت محصول در کمپانی مستر کارت، گفت:

 تعداد متقاضیان برای دبیت کارت بین‌المللی به ویژه میان افرادی که مرتب سفر می‌کنند یا پرداخت‌های بزرگ انجام می‌دهند، رو به افزایش بود. انعطاف‌پذیری دلیل اصلی محبوبیت دبیت کارت‌ها است. مثلا متقاضیان دبیت کارت بین‌المللی برعکس متقاضیان کارت اعتباری نیازی به ارائه‌ مدارک مربوط به درآمد و سند دارایی‌های خود نیستند. همچنین دبیت کارت بلافاصله پس از تایید تقاضای کاربر فعال شده و می‌تواند از مبالغی که به حساب واریز می‌شود، سود دریافت کند.

حداکثر مقدار برداشت روزانه برای صاحبان این دبیت کارت بین‌المللی مبلغ ۱۰۰۰ دلار از تمام دستگاه‌های ATM در سراسر دنیا بوده و همچنین این کارت‌ها امکان پرداخت‌های بزرگ، مانند پرداخت شهریه در بازار‌های خارجی را فراهم می‌کند. تعداد شهروندان چینی که به خارج سفر می‌کنند یا در کشورهای خارجی تحصیل می‌کنند، به سرعت در حال رشد است.

طبق داده‌های به دست آمد از «سازمان گردشگری ملل متحد دنیا»، مجموع پولی که توریست‌های چینی در کشورهای خارجی خرج کرده‌اند، ۲۶۱ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۶ بوده است؛ که این مبلغ از سال ۲۰۰۴ دو برابر شده است. خدمات پرداخت و ارائه دهندگان تکنولوژی‌های پرداخت به شدت در جلب نظر مساعد مشتریان چینی در رقابت بوده‌اند. تقریبا تمام کمپانی‌های فعال در این بازار امتیاز‌ها و تخفیف‌هایی برای اقامت، صرف غذا، تقاضای ویزا، پرواز، تفریحات و خرید‌های خارجی به مشتریان ارائه کرده‌اند.

پرداخت‌های موبایلی هم یکی از عادات رو به رشد پرداخت در مشتریان چینی است و ارائه‌دهندگان خدمات پرداخت هم در حال توسعه‌ خدمات خود هستند تا به کاربران امکان پرداخت از طریق لمس صفحه کلید گوشی‌های موبایل خود یا اسکن کردن کدهای QR را بدهند.


تگ ها : دبیت کارت بین المللی، محصول مشترک مستر کارت و بانک چین جنگ چین با ویزا کارت و مستر کارت جهانی می شود دبیت کارت ایرانیکارت تحریم و اثر آن بر شبکه های پرداخت بین المللی در ایران داستان برند: مستر کارت؛ اعتباری به وسعت جهان انواع کارت های اعتباری بین الملل ورود اولین کارت‌ بانکی بین‌المللی/کارت‌های ژاپنی و چینی در ایران چرا مسترکارت / ویزا کارت من قبول نمیشود؟ دبیت‌ کارت چیست؟ پاسخ به سوالات شما مستر دفتر مرکزی sbm atm تعداد صدور گواهینامه مستر کارت؛ اعتباری به وسعت جهان عصر اعتبار ماجرای مسترکارت ها چیست؟ نگاهی به مستر کارت از ابتدا تاکنون ایجاد حساب بانکی مشترک بین تهران هانوی 2302 ماه ارديبهشت 23 شنبه دو/ 095 شماره Wikis مسترکارت ها قرار است چگونه دنیای ما را تغییر دهند؟ ویزا و مسترکارت های فیزیکی متصل به حساب اصفهان بررسی کارنامه انرژی های تجدیدپذیر در سال گذشته کارت اعتباری و اعتبار بین المللی ۵۰ برند جهانی که از بالاترین ارزش برای سرمایه گذاری برخوردارند [PDF]اخذ کارمزد خرید از ذی نفعان پایانه های فروش حذف امضا از ید با مسترکارت همه چیز درباره بانک در کانادا [بایگانی] نگاهی به خدمات ویزا و مسترکارت: کارت بکش اما کارمزد نده جستجو : کردیت کارت مسترکارت دادوستد اقتصادی را تسهیل می کند ۵۰ برند جهانی که از بالاترین ارزش برای سرمایه گذاری برخوردارند ( بخش برند های جهانی که از بالاترین ارزش برای سرمایه گذاری برخوردارند [PDF]اگر می خواهید در آمریکا تحصیل کنید مسترکارت تا سال ۲۰۱۸ نیاز به تأیید ید با استفاده از امضا را حذف خواهد کرد Iran banking industry after sanctions حق الامتياز و تسهيم درآمد اپراتور ماهواره اي در هيئت دولت [PDF]80 درصد وام ها فقط به 2 درصد مردم پرداخت می شود کارت خرید 600 هزار تومانی [PDF]آینده بانکداری ایران در سایه برجام ورود منابع خارجی کارت‌های هوشمند ۵۰ برند جهانی که از بالاترین ارزش برای سرمایه گذاری برخوردارند برچسب ها payment24.ir بایگانی: داستان از EMV تا خصوصی سازی مسترکارت [PDF]دالر باالی ۴هزار تومان ماندگاری ندارد دانشگاه فناوری های نوین سبزوار جايي كه موبايل و بانك به هم مي‌رسند Economic News آسان ترین راه برای داشتن یک مسترکارت چیست؟ افکار Images about #مسترکارت AsreBazar مغولستان عصر خودرو بازرگانان #tehranpayment Hastag [PDF]سرمایه اجتماعی و بهره وری کارکنان ابتکار مرکز آموزشی شرکت های جدید تکنالوجی معلوماتی افتتاح گردید بانک مرکزی در شاپرک و چکاوک با هیچ کس شوخی ندارد ویزاکارت و مسترکارت فعلا به ایران نمی آیند بانک کره جنوبی پرونده بابک زنجانی زیر ذره بین دولت [PDF]جهانیشدن از درون آسان‌ترین راه برای داشتن یک مسترکارت چیست؟ Mohammad Shams Javi Searches related to دبیت کارت بین المللی، محصول مشترک مستر کارت و بانک چین

نظرات




نماد