سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

با موفقیت کمپین Priceless Cities، سرپرست بازاریابی کمپانی در بخش جنوب شرق آسیا، مستر کارت را به‌ عنوان تسهیل کننده‌ تجارب کاری توصیف کرد. بنابر گفته‌ Deborah Goldongham، سرپرست بازاریابی برند مستر کارت در جنوب شرق آسیا، راز کمپین Priceless Cities مستر کارت، حرکت از بخش‌های مرتبط با پرداخت به سمت تجارب مشتریان در رابطه با پرداخت بود.در گفتگو با این کمپین در آسیا و اقیانوسیه، Goldingham به شرح تجدید موقعیت‌هایی که در سال گذشته راه‌اندازی شد، پرداخت؛ استراتژی بازاریابی این بوده است که مستر کارت را چیزی فراتر از صرفا یک برند برای پرداخت وجه معرفی کنند و در حقیقت آن را به‌عنوان یک برند برای مصرف‌کنندگان نشان دهند.

او در ادامه گفت:

 این تجدید موقعیت به ما نیرویی تازه در پیشروی، در جهتی که برند ما نقش مهمی در آن می‌تواند ایفا کند، داد.

Priceless Cities به مشتریان مسترکارت اجازه می‌دهد که حین سفر تجارب لوکس و منحصر به فردی کسب کنند که طبق گفته‌ Goldingham با سفر آنها مرتبط هستند. این برنامه شامل ۳ مقصد آسیایی سنگاپور، بانگوک و بالی بود. بنابر گفته‌ او، این پروژه بر حسب مخزن داده‌های استخراج شده از مسترکارت و اینکه مشتریان مستر کارت از آن در سفر چگونه استفاده می‌کنند، انجام شد و سپس با تعدادی از الگوهای تکنولوژی و رسانه‌ای ساخته شد.

هنگامی که مردم سفر می‌کنند، آن‌ها اشتیاق و علاقه‌ خود را دنبال می‌کنند؛ آن‌ها به شهرها سفر می‌کنند نه به کشورها. بنابرین ما شهرهای کلیدی را در سرتاسر جهان شناسایی کردیم و در همین حین متوجه مقصدهای گردشگری شدیم که تا کنون شناسایی نشده بودند.

مستر کارت

یک مثال از این موضوع را می‌توان در رشد چشمگیر توریست‌های چینی که بعد از انجام این خدمات توسط شرکت مستر کارت از بالی دیدن کردند، یافت. طبق گفته‌ Goldingham داده‌های مستر کارت نشان می‌دهد که این گردشگران می‌خواهند تجربیات مختص خودشان را خلق کنند، می‌خواهند داستان‌های خودشان را بسازند و آنها را به اشتراک بگذارند.

بنابراین کاری که ما می‌کنیم این است که به آنها این اجازه را می‌دهیم که بتوانند تجربیات ارزشمند مختص خود را خلق کنند. ما اطمینان حاصل می‌کنیم که به شما خدمتی در جهت ارائه برنامه‌ مناسب در وقت مناسب بدهیم. نکته کلیدی این بود که در شبکه‌ گسترده‌ الگوهای مستر کارت نفوذ کرده و با گردآوری آن‌ها تجربه‌ قراردادی برای گردشگران ثروتمند بسازیم، که این خدمات می‌تواند در بستر مستر کارت ارائه شود. به عنوان یک نام تجاری برای پرداخت که در همه جا در دسترس است، این برند هم اکنون به بخش‌های مختلفی از سفر هوایی تا هتل‌ها و رستوران ها و غیره دسترسی پیدا کرده است،

مستر کارت

طبق ادعای Goldingham هیچ کمپانی دیگری پیش از این اینچنین از الگورهای مستر کارت بهره‌برداری نکرده بود. سپس وی در ادامه افزود:

اگرچه مستر کارت تغییر شگرفی در صنعت توریسم ایجاد نکرده است و از آن به‌عنوان یک برند مرتبط با توریسم نمی‌توان یاد کرد؛ در عوض این برند بدون اینکه هویت مرکزی خودش را از دست بدهد، خدمات خود را گسترش داده است. ما نیاز داریم که به هویت برندخود وفادار بمانیم و مستر کارت یک برند مرتبط با پرداخت وجه است. ما نیاز داریم که این تجربیات مشتریان را مورد تحلیل قرار دهیم اما در عین حال نقش مستر کارت را حفظ کنیم. ما نقش یک تسهیل‌کننده در امر پرداخت را داریم. بنابراین تا زمانی که ما بتوانیم نقش تسهیل‌گر داشته باشیم و یک اولویت در امر پرداخت برای مشتریان خود باشیم، به این کار ادامه خواهیم داد.


تگ ها : مستر کارت برندی فراتر از پرداخت وجه Images for ‫مستر کارت برندی فراتر از پرداخت وجه‬‎ یوز کارت یوز کارت ویزا کارت (Visa Card)/ مستر کارت (Master Card) چگونه تعریف مستر کارت بایگانی مستر کارت چیست بایگانی خدمات آنلاین پرداخت ارزی با «ویزا کارت» و«پی پال» پی پال ویزا عصر بازار رپورتاژ: پرداخت ارزی بدون مرز با نیک پی مسترکارت فناوری دیجیتال در خدمت گرسنگان انتقال پول با استفاده از ایمیل/ایجاد امکانات جدید روی گوگل والت زیان 62 درصدی صادرکنندگان کارت/رشد در تقلب در منطقه آسیا بازاریابی شبکه های اجتماعی به مشتریان خود توصیه کنید که خرید از برندهای دیگر برای آنها مناسب‌تر کارت‌های ایرانی در عابربانک‌های خارجی دریافت موجودی بانک ملیغرامت [PDF]بهمن payasan.com (@payasan [PDF]فراتر از قانون در کانادا Displaying items by tag: جذاب‌ترین و بهترین شعارهای تبلیغاتی دنیا تأثیر آمازون بر پرداخت های دیجیتال :.: چارسوق، خرید بدون مرز :.: قصر تراول سفری به آنتالیا و سرزمین افسانه ها اطلاعات مفید برای دوستانی که قصد زندگی در استرالیا رو دارن [PDF]اخذ کارمزد خرید از ذی نفعان پایانه های فروش [PDF]حاکمیت امنیت در شبکه بانکی معرفی فروشگهای کانادا برند رزرو هتل [PDF]تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه های زنجیره ای فيلو جامعه شناسي درباره ما payasan.com Instagram آنچه بايد در مورد روشن شدن چراغ چک خودرو و روش هاي خاموش کردن آن بدانيم عصر اعتبار Images about #کارت گزینه‌های روی میز روسیه برای تلافی تحریم‌های غرب استانبول جزییات سفر به دبی صفحه 4 کارت های الکترونیک برای800هزار پناهنده سوری این بازار ماست / گفت‌وگو با مهندس کریم خمسه، کار‌شناس خبره فناوری ترجمه متن ماهنامه نیلسون ریپورت ۱۰۵۰ برای اکتبر ۱۰۱۴ منتشرشد بتاسهم » گزارش بازارشنبه ۲۹ آبان ۹۵ مدیر "مَستر کارت" مدیران بانک مرکزی را از وابستگی برحذر داشت مایکروسافت ۴ لپ تاپ ویندوزی ارزان برای محیط های آموزشی معرفی کرد [PDF]ROM این ماجرا حدود ۱۵ سال پیش برای من شروع شد [PDF]فرجام تلخ دالر ربع قرن طلایی: چرا پیشرفت های انسان متوقف شده است؟ (بخش اول) [PDF]شهریور و مهر شناور جریان تایلند برای فروش صدور کارت شهروندی بانک شهر با تخفیف 50 درصدی [PDF]شهرنت [PDF]Size = 1510473 Byte Downloads = 1866 تنوع شیوه‌های پرداخت موبایلی، لازمه بهبود فضای کسب و کار نسخه چاپی عینک‌های آفتابی به عمر کارت‌های اعتباری پایان می‌دهند جذاب‌ترین و بهترین شعارهای تبلیغاتی دنیا کدامند؟ [PDF]۱۳۹۳/۰۱/۳۱ روزنامه عصر ایرانیان خرید ویزا و مستر کارت مجازی انتخاب برند،شعار تبلیغاتی،لوگو (@brand.logo @brand.logo Searches related to مستر کارت برندی فراتر از پرداخت وجه

نظرات




نماد