سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

مفهوم داشتن مارک تجاری شخصی مفهومی بسیار پیچیده است و ظاهرا افراد مشهور و در نتیجه مارک تجاری آنها را به چالش می کشد. خوشبختانه شما مجبور به کسب نام تجاری مشهوری نیستید. البته شما می توانید قبل از طراحی مارک  تجاری خود ، می توانید در  صنعت خود شهرت کسب کنید.

مارک تجاری شخصی ، هنر ایجاد هویت فردی است یعنی ایجاد لوگو، رنگ زمینه نام تجاری همانند ارتباطات گفتاری و ارزش ها. سوالی که در اینجا مطرح می شود این است: چگونه همه این فاکتور ها در شخصیت حرفه ای شما مد نظر قرار می گیرند؟

در این مقاله طراحی سایت از سلسله مقاله های طراحی وب سایت و سئو و بهینه سازی سایت قصد داریم تا شما خوانندگان و بازدید کنندگان گرامی را با این موارد در کسب و کار آشنا نماییم تا در نهایت بتوانید کسب و کار و مارک تجاری سازمان و کسب و کار خود را بهتر نماییم. همچنین این موارد میتواند در بهینه سازی سایت شما هم تاثیر مستقیم داشته باشد.

 

حتی یک فرد  نیز می تواند نیاز به داشتن مارک تجاری را داشته باشد

بدون شک طراحی مارک تجاری موضوعی بسیار پیچیده می باشد. می توان با صراحت کامل بیان کرد که بسیاری از افراد همانند شما عمل می کنند، اما این هنر شماست که می توانید مشتری وب سایت را در وهله اول به سمت خود جذب کنید. منحصر به فرد بودن مارک تجاری، شما را در فعالیت های تحقیقاتی متمایز از دیگران جلوه می دهد.

شما مطمئنا بهتر از طراحان حرفه ای نخواهید بود

تصور شما این است که مهارت های متمایز تری از دیگران دارید. البته این امر تا حدی صحت دارد. نام شما در بین رقبای نزدیک به شما می درخشد. هرچند که شما در زمینه حرفه خود به طبع ضعیف تر از طراحان ماهر نخواهید بود. شما مهارت طراحی وب مختص به خود را داشته و با کار خود به اندازه کافی آشنایی دارید. این مهارت طراحی سایت شما است که مشتریان را به سمت شما می کشاند و آنها را خوشحال نگه می دارد. اما طراحی برند مسئله ای است که که در وهله اول برای مشتریان حائز اهمیت می باشد.

در ابتدا کار, خود را به عنوان طراحی حرفه ای معرفی نمایید. تا آنجایی که امکان دارد از خود تصاویری در سایت قرار دهید.  تصویری منسجم از شما ماورای مارک تجاری می تواند شما را همانند طراح حرفه ای نشان دهد. خبر خوبی برای شما داریم. اگر در حال اتمام کار خود هستید ، به خود اطمینان دهید که مشکلات نمی توانند جلوی کار شما را بگیرند. جهت ایجاد مارک تجاری خود، در ابتدا خود را با مهارت های لازمه برای ایجاد تجارت اشنا کنید. سپس شما به عنوان یک فرد در شرکت طراحی وبسایت و هر شرکت طراحی در نظر گرفته می شوید.

 

مارک تجاری مهم تر از عکس پروفایل شما در شبکه های اجتماعی می باشد

مارک تجاری شما شامل هر جنبه از تجارت شما می باشد. دربیشتر ارتباطات گفتاری ، این مسئله بسیار متمایز از چک کردن ایمیل یا برنامه کاری می باشد.

 

هویت دهندگان

طراحی مارک تجاری با این عنوان شروع می شود: چگونه نام خود را انتخاب می کنید. چگونه نام  تجاری شما در ذهن ها باقی می ماند؟ این نام در بازار تجاری شما به طبع نامی غیر معمول به نظر می رسد. البته همین قدر کافی است که در ذهن خود شما نقش ببندد. پس شما به عامل دیگری برای تداوم تجارت خود نیاز دارید.( عکاس حیوانات یا نویسنده حرفه ای).  قبل از انتخاب یک نام برای وب سایت خود یا همان URL و تطبیق نام شبکه های اجتماعی با مارک جدید تجاری ، از این مسئله اطمینان حاصل کنید که فردی قبل از شما این نام را برای وب سایت خود انتخاب نکرده باشد.

شعار ها و تگ ها به نام مارک تجاری شما هویت می دهند. نوشتن مهارت های خود را به 8 کلمه یا کمتر اختصاص دهید. در نوشته های خود قید کنید که برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به بیوگرافی ، می توانید به Twitter bio مراجعه کنید یا  می توانید آن را در تگ لاین خود درج کنید.( شما باید از شعار های خوبی درtwitter یا از ورژن های متفاوتی برای هر فرمت جهت بهینه سازی کار خود استفاده کنید).

بیوگرافی کامل شما راجع به صفحات وب سایت شما می باشد که شامل 100_200 واژه می باشد.( به خصوص برای facebook  و linkedln). ورژن twitter  بقیه پروفایل اجتماعی  شما را در بردارد ، در حالی که تگ لاین شامل توصیف یک خطی از کار شما می باشد.

 

شخصیت

زمانی که تصویری از تجارت بیانگر شخصیت واقعی شما می باشد، یعنی آنچه که شما  در زندگی واقعی هستید، پس ثبات کاری برای شما آسان تر خواهد شد

زمانی که با دوستان خود صحبت می کنید، آنها می توانند به آنچه که شما  را از دیگران متمایز می کند، یعنی به شخصیت شما پی ببرند.  پس در این مورد شما باید مارک تجاری واقعی ایجاد کنید: این مارک تجاری ، بازتاب شخصیت شما می باشد. زمانی که شما تصویری از زندگی واقعی خود را در تجارت به تصویر می کشید، پس به راحتی می توانید به ثبات کاری دست یابید. این ثبات پاداش کاری شماست. افرادی که مارک تجاری شما را نگاه می کنند ، با شما آشنا شده و به طبع به شما اطمینان می کنند. شما طراح وب سایتی هستید که واقعا کسی نمی تواند از آنچه که درون وب سایت شما  است ، آگاهی داشته باشد. در ضمن مشتریان شما، شما را به عنوان فردی می بینند که بدون شک رویارویی با شما برای آنها همانند آنچه که در تصویر می بینند، خالی از لطف نیست.


تگ ها : آشنایی با مراحل ثبت علامت تجاری شرکت از کجا میتوان کار پیدا کرد؟ انواع مختلف شرکت پرسش‌های متداول پرسش‌های متداول تلگرام ترفندهای اینستاگرام که هر شخصی باید بداند! چگونه مکان خود را در گوگل مپ ثبت کنیم؟ سوار بر موج زلزله در شبکه‌های اجتماعی چگونه صفحه اینستاگرام خود را به صفحه تجاری تبدیل کنیم حسابداری ویکی‌پدیا:چرا صفحه‌ای که ساختم حذف شد؟ Simon Sinek: سایمون سینک: چگونه رهبران بزرگ، الهام بخش راهنمای حریم خصوصی Google Chrome خانه برند طرح صنعتی اداره ملی | پلیس فتا چرا باید برای کسب و کار خود یک انجمن بسازید پرسشهای متداول چگونه فروش خود را با اینستاگرام افزایش دهید؟ روش افزایش ممبر کانال تلگرام سرمایه گذاری در بورس برای تازه واردان سؤالات متداول فارکس سوالات متداول راهنمای بازار ده راهنمایی قبل از راه اندازی وب سایت شبکه سازی چیست؟ چرا اهمیت دارد؟ چگونه انجام دهیم؟ وب سایت شرکت خرما بن جنوب [PDF]ﺟﺰوه ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﯽ چگونه با راه‌اندازی یک کسب و کار کوچک کارآفرینی کنیم؟ همه چیز در مورد پرفکت مانی [PDF]آﻣﻮزش ﮔﺎم ﺑﻪ ﮔﺎم ﺑﻮرس [PDF]1 [PDF]3. گـذران زندگی و پیشـرفت در سوئد راهنمای جامع : همه چیز درباره Shadowban اینستاگرام آموزش جامع اینستاگرام: تمامی ترفندها از صفر تا صد ثبت مکان در گوگل‌مپ مرورگر اینترنت 3 دلیل عمده تجربه ناخوشایند کاربران از فروشگاه های چگونه اینستاگرام شرکت را به صفحه‌ی فیسبوک زنی که با انگیزه خداشناسی وارد عرفان حلقه شد اما به شیطان بیزینس پلن کافی شاپ : از کجا شروع کنیم، چه چیزهایی را در [DOC]مدل کسب و کار چیست؟ بازاریابی محتوایی آژانس مسافرتی :۵ درس از آژانس‌ های پرسش های متداول در مورد علائم تجاری اعلامیه حریم خصوصی Microsoft جنون جوانی ساختن یک برند موفق 11 راه دارد پرسش های متداول [DOC]بهره وری نیروی انسانی جستجوهای مربوط به چگونه میتوان مارک تجاری شخصی ایجاد کرد و چرا باید این کار را انجام دهید

نظرات




نماد