سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

یکی از مهم ترین مواردی که هر طراح سایتی باید آن را در نظر بگیرد، طراحی وب سایت با ظاهر متفاوت بسته به کاربرد آن است.

به عنوان یک طراح سایت ما از سمبل های معین و مختلفی برای بیان حالات و شرایط گوناگون استفاده کرده ایم. بصورت مثال : رنگ سبز بیان گر سلامتی است و فونت slab-serif مذکر است. اما در برخی موارد می توان از جایگزین هایی هم استفاده کرد. (یعنی بصورت موازی از دو یا چند مورد بهره برد.) بطور مثال: صلیب سرخ ارگان و نهاد کمک رسانی های به مجروحان و مسدومان در ابعاد جهانی می باشد و در همین راستا هلال احمر هم وجود دارد که وظیفه آن به همین منوال است.

 

James Brown وارد چالشی برای شرکت Global Earthquake Model (GEM) شد که به دنبال تعریف نام تجاری و عنوانی جدید در ابعاد جهانی بود.

این شرکت که در این مقاله طراحی سایت از آن با نام GEM یاد خواهیم کرد ابزارهای open source را برای کمک به بررسی و ارزیابی زلزله در سراسر دنیا تولید می کند. آخرین زلزله ای که در مارس 2011 در ژاپن رخ داد جان 20000 نفر را گرفت و نمونه دیگری در سال 1556 در چین رخ داد که جان 830000 نفر را گرفت و متخصصین پیش بینی کرده اند که هر لحظه امکان وقوع زلزله ای با تلفات بالا در کالیفرنیا وجود دارد. تحقیقات، دانش و پیش بینی از موثرترین راه ها برای مقابله با بلایای طبیعی هستند و کار خروجی سابق GEM به دلیل ضعف در طراحی وب سایت کیفیت بسیار پایینی داشت.

در این مقاله از سلسله مقاله های طراحی سایت و سئو که در شرکت طراحی اطلس وب برای شما تهیه و تدوین شده است قصد داریم تا شما را با این خطرات و احتمالات آشنا نماییم. بنابراین با این مقاله همراه ما باشید.

 

 

نمایی از وب سایت قدیمی این شرکت.

 

نام تجاری سابق این شرکت جذابیتی نداشت و همچنین وب سایت آنها نیز به گونه ای ضعیف و پیش پا افتاده همانند یک بلاگ علمی به فعالیت خود ادامه می داد. زیر سایت این مجموعه نیز که ارائه کننده نرم افزار OpenQuake آنها بود نیز از همین نقایص رنج می برد.

 

نمایی از وب سایت قدیمی OpenQuake

 

هدف این کمپانی جذب کاربران بود و حال آنکه برند آنها از جذابیت لازم برخوردار نبود. در حقیقت آنها با ریسک زیادی به کار خود ادامه می دادند. زیرا بازدیدکنندگان سایت آنها در درجه اول مردم عادی، دانشمندان و محققان، برنامه نویسان، شرکت های بیمه ای، و در بعد کلان دولت ها و کشورها بودند – James Brown نتایج کار James Brown در طول 18 ماه منجر به ایجاد وب سایتی با ظاهر زیبا و ساده و مفهومی شد که جذابیت لازم برای بازدیدکنندگان را نیز در بر داشت. ظاهر جدید سایت در مقایسه با ظاهر قدیمی آن استوار تر و درشت تر شده است. پالت های مربوط به قسمت Navigation سایت به گونه ای منطبق بر هم و اشباع شده با کدهای رنگی مناسب ظاهری مدرن و به روز به سایت بخشیده است. همچنین طراحی flat سایت بوسیله ساختار درختی (وراثتی) که در بر دارنده اطلاعات لازم است تکمیل شده است.

 

سایت جدید این شرکت

 

در حقیقت هدف از طراحی جدید مهاجرت از ساختارهای حاوی متن و نمودارهای فراوان به نمایش داده ها بوسیله عکس هاست. و از سوی دیگر تاکید بر افراد و نقش آنها در پیگیری  GEM از دیگر عوامل محرک این شرکت برای ایجاد طراحی جدید سایت بوه است. در این میان مهم ترین تصمیم ادغام سایت اصلی این شرکت با سایت نرم افزار تولیدی آنهاست. که در واقع ستون سمت راست این سایت به نرم افزار تولیدی این شرکت اختصاص داده شده است. و برای مجزا نمودن این قسمت های از contrast رنگ ها استفاده شده است.

یکی از مشکلات فنی این وب سایت عدم بکار گیری طراحی responsive و نیز غیر فعال کردن render های جاوااسکریپت menu می باشد که بایستی بوسیله CSSایجاد می شدند. البته چون طراحی فعلی طرح آزمایشی (Beta) سایت است می توان به این مورد امیدوار بود که در نسخه نهایی این موارد در نظر گرفته شده و برطرف گردند. در واقع طراحی مجدد سایت GEM نمونه ای عظیم از بهره وری از طراحی برای سازمان های غیر انتفاعی است که نشان می دهد چگونه می توان تغییراتی محسوس را در دنیای اطراف خود اعمال کرد و حیاتی مجدد به انسان ها بخشید.


تگ ها : تصاویر برای طراحی مجدد سایت رفع اثر منفی طراحی مجدد سایت بر سئو مزایا و معایب طراحی مجدد سایت ۵ قدم مهم برای طراحی مجدد سایت طراحی مجدد وب سایت طراحی مجدد سایت باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ (نکات طراحی مجدد سایت اهمیت طراحی مجدد وب سایت چرا سایت شما به طراحی مجدد نیاز دارد؟ توسعه و طراحی مجدد وب سایت نکات مهم در طراحی مجدد سایت طراحي مجدد سايت طراحی وب سایت طراحی مجدد سایت Carx1 پروژه طراحی مجدد سایت چرم مشهد طراحی مجدد سایت باشگاه مشتریان بانک ملت طراحی مجدد وب سایت، فروشگاه ساز چه زمانی اقدام به طراحی مجدد سایت کنیم؟ رفع نه اثر منفی طراحی مجدد سایت بر سئو طراحی سایت باز طراحی وبسایت طراحی مجدد وبسایت توسط شرکت اسمارت طراحی مجدد سایت فراروند داده ها سئو طراحی مجدد سایت قدیمی طراحی سایت ساناتک طراحی مجدد وب سایتبرنامه نویسی و طراحی اپلیکیشن ، وب طراحي مجدد سايت تبيان مازندران نکات مهم در طراحی مجدد یک سایت طراحی مجدد وب سایت چیست و چرا به آن نیاز داریم طراحی مجدد سایت سئو 24 پس از 11 سال طراحی طراحی مجدد سایت شرکت فضازیست طراحی مجدد سایت فروشگاهی دکتر عسل با قالب جدید وب سایت من چه زمانی نیاز به طراحی مجدد دارد؟ طراحی مجدد سایت افرا موزیک طراحی مجدد سایت کانون تبلیغاتی محراب طراحی مجدد وب سایت موسسه پخش انوشه طراحی مجدد وب سایت فروشگاهی – چرا و چگونه طراحی مجدد سایت بایگانی ايتنا سازمان های کوچکی که قصد طراحی مجدد وب سایت خود را دارند با آیا سایت شما به طراحی مجدد نیاز دارد؟ طراحی مجدد وبسایت چه زمانی وبسایت نیاز به طراحی مجدد دارد ؟ طراحی سایت مجدد چند وقت یکبار باید انجام شود؟ طراحی سایت مجدد چه زمانی باید انجام شود؟ طراحی مجدد فروشگاه اینترنتی قطعات الکترونیکی خودرو طراحی مجدد سایت باید چه ویژگی هایی را دارا باشد؟ طراحی مجدد سایت شرکت تولیدی و بازرگانی جی نیاز به طراحی مجدد وب سایت دارید ؟ علائم نشان دهنده طراحی مجدد سایت بایدها و نبایدهای طراحی مجدد سایت طراحی مجدد وب سایت ها فروشگاه تل سی هوبار طراحی مجدد سایت ره پویان گشت جاوید 8 موضوع مهم قبل از طراحی مجدد سایت! 4 دلیل مهم برای طراحی مجدد سایت تجاری شما طراحی مجدد سایت و به روز رسانی جوملا ایجاد، مهاجرت و طراحی مجدد سایت و وبلاگ وردپرس طراحی سایت مجدد سایت شرکت شفق بام یک راهکار محتوا مطالعه موردی: طراحی مجدد سایت شرکت پترو صدر البرز مطالب مرتبط با طراحی مجدد وب سایت طراحی مجدد وب سایت مهندسی مجدد فرایندها یا BPR چیست؟ چه زمانی برای افزایش نرخ تبدیل صفحه‌های فرود، سایت را طراحی مجدد وب سایت کتابخانه ها برای کاربران تلفن همراه – طراحی مجدد وب سایت سبز پلاست طراحی سایت مطبطراحی مجدد سایت مطب دکتر متقی ضرورت باز طراحی یا طراحی مجدد وب سایت بهینه سازی وب سایت و طراحی مجدد آن طراحی مجدد وب سایت دانشگاه کردستان طراحی مجدد سایت مجریان وب طراحي مجدد سايت شركت بيودارو طراحی مجدد وب سایت های قدیمی و خطرات پیش روی شما

نظرات




نماد