سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

به عنوان یک کار آفرین، تمرین کنید که به خود بگویید " من کار تیم هوشمند، بسیار با استعداد و با انگیزه خود را انجام نمی دهم"

به عنوان یک کار آفرین یا صاحب کسب و کار، ما وظایفی را در لیست کاری خود داریم که بیشتر تمایل داریم آنها را انجام ندهیم. بنابراین، ما آن هدف را مدام به پایین لیست می فرستیم و تقریباَ هر کاری که می توانیم انجام می دهیم تا از این کارهای ناخوشایند دوری کنیم.

شخصا، دوست ندارم که در کاغذبازی های اضافه یا گزارش های هزینه های ماهانه درگیر شوم. در دیگر شرکت های طراحی سایت نیز فعالیت های خاص خودشان را دارند که در لیست کمترین محبوبیت قرار دارد.

اما این امر لزوماَ چیز بدی نیست زیرا یک راه حل روشنی وجود دارد. در حقیقت، من با چند جمله یک شعار ایجاد کردم:من کار تیم با انگیزه، بسیار با استعداد و هوشمندم را انجام نمی دهم.

کار من در نهایت آن است که بر روی قسمت های بزرگ تر کسب و کار همانند ایجاد درآمد تمرکز نمایم. و درحالیکه وظایف دیگری همانند این وجود دارد که برای بهره برداری از یک کسب و کار لازم است همچنین بایستی از آنها پرهیز نمایم زیرا این کارها مرا نیز کند می کنند. بنابراین من دوباره آنها را به تیم محول نمودم.

به شیوه ای من حدس می زنم که ما قابلیت آن را داریم که تبدیل به افرادی شویم که از کار طفره می روند.

براساس یک ارزیابی 2013 توسط salary.com، 69 درصد از پاسخ دهندگان ارزیابی بیان نمودند که آنها زمان خود را در کار بصورت روزمره هدر می دادند – یک افزایش 5 درصدی نسبت به سال قبل 34 درصد از پاسخ دهندگان تخمین زدند که آن ها بطور معمول 30 دقیقه یا کمتر در روز را به هدر می دهند؛ 24 درصد بیان نمودند که بین 30 و 60 درصد را هدر می دادند و 11 درصد بیان نمودند که چندین درصد در روز را به هدر می دادند.

به عنوان یک صاحب کسب و کار، می توانم ببینم که چطور این اعداد می توانند فشار خون دیگر همکاران مرا تا سقف برسانند اما پاسخی که من برای آن دارم عملی تر است.من بدنبال ابزارها، حقه ها و روش هایی خواهم رفت تا طفره رفتن را مینیمم نمایم و بازدهی کار را ماکزییم. در اینجا چند مورد از این راه حل ها ارائه شده است:

 

خود را غرق نکنید

این کار بسیار آسان است که خود طراحی وب سایت را با کار محض، ملاقات ها و جلسه ها در برنامه غرق کنید. اخیرا، من بر ایجاد راه های جدید درآمد برای C-Suite TV تمرکز نموده ام و گاهی اوقات می تواند مرا بسیار درخود غرق کرده  و دست و پاچه نماید.

هنگامی که به نظر می رسد وظایف غیر قابل تحمل است، در اینجا یکی از راه های کاهش بار این است: لیست کار در طراحی خود را بسازید. سپس، به جای نوشتن آن وظیفه بزرگ به عنوان یک چیز بزرگ، آن را به قسمت های کوچکتر در طراحی سایت تبدیل کنید. شکستن یک کار یا طراحی بزرگ به چند مورد کوچکتر باعث می شود که بهتر آن را کنترل کنید. به این ترتیب شما هدف نهایی خود را دارید اما با انجام دادن آن بخش های کوچک از طراحی از کار بزرگ نیز به شما احساسی دست می دهد که به آن دست نخواهید یافت مگر آنکه آن کار بزرگ را به یکباره و یکجا انجام دهید.

 

تلنگر به برنامه

به این امر تجهی ندارم که چه کسی هستید: آیا شما کارگر، مدیر یا مدیر عامل یا حتی طراحی سایت و طراحی نرم افزار هستید، شما نیز درست مثل همه هستید -- و همه ما از انجام وظایف خاصی متنفریم. پس چرا به برنامه خود تلنگر نمی زنید؟

غورباقه را غورت بده- هرچه میخواهید آن را بنامید: آن کار را در بالای لیست کاری طراحی سایت خود قرار دهید. به این نحو آن طراحی را به سرعت انجام خواهید داد و به ادامه روزکاری خود می توانید بپردازید. نیاز به ذکر نیست، شما احساس بزرگتری از پیشرفت خواهید داشت، اگر که بزرگترین مانع که در انتظار شما است را برطرف نمایید.

 

کمال را فراموش کنید

هر کسی می خواهد که طراحی وبسایت خوبی را از خود نشان دهد و بهترین کاری را که در توان دارد انجام دهد. طفره رفتن از این ناتوانی نمی آید که نتوانیم کاری را انجام دهیم بلکه از ترس و احساس نا ایمنی می آید. مطمئن نبودن درمورد اینکه چگونه یک کار طراحی خاص را انجام  دهیم باعث می شود که از شکست بترسیم و یک دید منفی داشته باشیم.

من همیشه به تیم طراحی سایت خودم می گویم که " قرار نیست کسی کشته شود". اگر که یک کار کامل نباشد بدترین چیزی که ممکن است اتفاق بیفتد چیست؟ ممکن است من خیلی عصبانی شوم اگر که آن کار در مهلت مشخص خودش تمام نشود اما عصبانی نمی شوم اگر که کمی تغییر پیدا کند. خیلی مواقع بدترین مکاله و گفتگوها در داخل مغز ما اتفاق می افتد و اجازه می دهیم که آن مکالمه خیلی بر روی تصمیمات ما حاکم شوند. اینجاست که ما دچار اشتباه می شویم.

اگر که در مورد کیفیت کار خود نگران هستید یک مقدار مشخصی از زمان را در هر روز برای کامل کردن ( یا بازبینی) کار خود اختصاص دهید. می توان یک کار را بدون آزار دادن خود در مورد آن و از دست دادن تمرکز کامل نمود. در این زمان است که شما می توانید بر روی دیگر چیزها تمرکز داشته باشد. این جمله را با من تکرار کنید: "هیچ کس بر اثر آن نخواهد مرد!"

 

متمرکز باشید (یا حواس پرت نباشید).

با توجه به میلیون ها حوادثی که هر روز با آنها مواجه می شویم،  دچار طفره شدن آسان است. براساس یک ارزیابی که توسط Stop Procrastinating انجام شد، 68 درصد از آمریکایی های مورد بررسی قرار گرفته بیان نمودند که آنها بدلیل بررسی ایمیل، مرور وب یا مشارکت در رسانه های اجتماعی از وظایف کاری خود حواسشان پرت می شد و این امر یک افزایش 9 درصدی نسبت به یک سال قبل خود داشت. از آن 68 درصد، 39 درصد گفتند که این اختلال در کار آنها به یک ساعت کامل در روز می رسید.

مطمئنا، وسوسه انگیز است که به طور منظم فیس بوک یا توییتر خود را چک کنید، اما در اینجا یک روش رادیکالی نیز وجود دارد: از حساب های رسانه های اجتماعی خود برای چند ساعت در هر روز خارج شوید.

در عوض، بر روی وظایف خود تمرکز کنید و هیچ چیز دیگر. برای رسیدن به اهداف خود، هر کاری که لازم است برای رسیدن به "پله های موفقیت" و بالارفتن تا موفقیت خود انجام دهید. بعضی از افراد در دفتر من از هدفون استفاده می کنند تا از صداهای خارج  دور باشند. من وقت خود را در تقویم مهار می کنم و آن زمان را به یک کار خاصی که باید انجام دهم اختصاص می دهم. من حتی ممکن است زمان "بدون تماس تلفنی" مشخص کنم تا اطمینان حاصل کنم از اینکه در منطقه خود باقی  می مانم.

 

یک مدیر خوب باشید

برای انتقال از رهبری که مدام از کار مهم طفره می رود و آن را به تعویق می اندازد به رهبری پیشرو نیاز به سازمان دهی توسط خود تان هستید، از طرز فکر خود تا برنامه ریزی های تان. سازماندهی سخت است هنگامی که احساس می کنید در حال انجام چندین کار هستید اما برای موفقیت باید تمرین کنید. تصمیم گیری در مورد اینکه چه مقدار وقت به هر کاری اختصاص داده شود باعث می شود کارایی بیشتری داشته باشید.

برای بعضی از ما مدیران گرفتار ، حتی زمان استراحت ما باید برنامه ریزی شود.

اخیرا، من در نشست اقتصادی  راکی مانتین ​​شرکت نمودم که در آن من با اقتصاددانان برتر، رهبران کسب و کار و سیاستگذاران برخورد پیدا کردم. من یک برنامه شلوغ داشتم، همراه با مصاحبه با یک مدیر ارشد اجرایی. اما من همچنین موفق به زمان بندی برنامه فراغت شدم. در حالیکه خودم از داکوتای جنوبی بودم، از تفریح های بیرون شهر لذت بردم، بنابراین زمانی را برای ماهیگیری در نظر گرفتم - دور از فن آوری، ایمیل ها و تماس های تلفنی.

اگر مدير زمان خوبي هستيد، شما براي همه چيز وقت خواهید داشت، از جمله زمان تفریح. فقط نیاز به برخی تعهدات کاری و انضباط است، اما این کار غیرممکن نیست.

 

به یاد داشته باشید که پرنده سحرخیز می تواند کرم ها را خوب شکار کند.

من با خواب کم کار می کنم. همانطور که هر معتاد به کاری به شما خواهد گفت ، وقتی شب به رختخواب می روید، نمی توانید صبر کنید تا صبح روز بعد خود را شروع کنید. در واقع صبح زود، ، طبق مقاله  مجله وال استریت  پربازده ترین بخش روز است. آن ساعت از صبح، حواس پرتی کم تر است، بدون هیچی ارسال ایمیلی و به سختی کسی در رسانه های اجتماعی وجود دارد.

مدیر عامل شرکت اپل، تیم کوک، روز خود را در ساعت 3:45 صبح شروع می کند. ریچارد برانسون دوست دارد که ساعت 5 صبح از خواب بیدار شود و حتی پیتر شانکن، همکار و دوست من، قبل از اینکه سپیده دم شود، بلند می شود. من به عنوان یک صاحب کسب و کار، کارآفرین و سخنران اصلی، سهم عادلانه خود از صبح زود را بدست آورده ام ؛ ممکن است تعجب کنید از مقدار کاری که تا زمانیکه همه افراد دیگر به اداره می روند انجام می شود.

یکی از مزایای موجود در اینجا این است که برای انتقال موفقیت آمیز از تعویق کار به ثمر بخشیدن به کار، باید انضباطی، با انگیزه و متمرکز باشید: به اندازه کافی نظم و منضبط برای جلوگیری از حواس پرتی، به اندازه کافی باانگیزه تا برای رسیدن به هدف خود تمایل داشته باشید و به اندازه کافی متمرکز تا برنامه ای که برای شما کار می کند و موثر است را به اجرا در آورید.

ما همه متفاوت هستیم، بنابراین هیچ راه حل جادویی برای مبارزه با تعویق انداختن کار وجود ندارد. اما اگر می توانید برنامه ای را که برای شما کار می کند را بسازید، آنگاه دست بکار شوید.


تگ ها : مقاله 6 گام برای جلوگیری از تعویق کار طراحی سایت و ایجاد بازدهی طراحی سایت شرکتی در پنج مرحله آسان بیست و شش گام برای طراحی وب سایت بی نقص آموزش گام به گام پرورش قارچ دکمه ای [PDF]الزامات محیط کار پرسشهای رایج [PDF]نشریه مصاف [PDF]نلدر د يين يمن نتمتنشيخه گت ماسمتاjh jh kjh تاينتا نتيا نتا راهنمای جنگ های نامنظم دانشکده علوم ارتباطات پايان نامه هاي دفاع شده ستاد ويژه توسعه فناوري نانو [PPT]مبانی مدیریت منابع انسانی بانك اقتصاد نوين اخبار شرکت آرین رشد افزا راهنمای اصول اخلاقی و معیارهای رفتار حرفه ای سایت جامع آموزشی خوارزمی سامانه اقتصادی سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان وبسایت رسمی کمپانی اکتوور راهکارهای یک کلاس خوب معجزه‌ی سود مرکب، چگونه پول‌هایمان چندین برابر می‌شوند. [PDF]دریافت فایل [PDF]دانلود استرس و راههای رسیدن به آرامش روح و روان [آرشیو] [PDF]کتاب رهنمای جمهوری اسلامی افغانستان از الف تا یا سوال و جواب پیش بینی وضعیت بازار مسکن ایران در سال ۹۵ و ۹۶ نوشته های خواندنی تصورات نادرست بازاریابی شبکه‌ای دانشگاه صنعتی شریف دانلود متن کامل مقالات در رشته های مختلف بصورت رایگان از دانشگاه فدک [PDF]اراﺋﻪ ﻳﻚ روش زﻣﺎن ﺑﻨﺪي دوﺳﻄﺤﻲ ﻣﺒﺘﻨﻲ ﺑﺮ اﻟﮕﻮرﻳﺘﻢ ﻫﺎ ي ﺗﻜﺎﻣﻠﻲ langdata/fas.wordlist at master · tesseract [PDF]شرح فرآيند و عملكرد ست آپ هاي آزمايشگاهي و دانلود متن کامل مقالات در رشته های مختلف بصورت رایگان آرشیو کامل پایان نامه های سایت چگونه تلویزیون هوشمند ال‌جی را به‌روز کنیم؟ احداث 27 شرکت پتروشیمی در ماهشهر با اشتغال بیش ازیک هزار و300 نفر بانک مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی: دانلود اصل مقاله +خرید ترجمه انتقادات فعالان مدنی به برخورد با کودکان کار در بروجرود طراحی آپ سینماداران توسط کارگردان لرستانی 28 پرونده تخلف صنفی در ساری کشف شد روحانی امیدوارم نهادهای عمومی نیز از بنگاه داری دست بردارند راهنمای فعالیت در بازار بورس ایران [قسمت اول] [PDF]مشخصات کلی، برنامه و سرفصل دروس عمران [PDF]راه اندازی و مدیریت کسب و کار کارآفرینی: تالیف: آیا شنیده‌اید معلمی به صورت شاگردش لگد بزند؟! [XLS]برق میهن ترجمه: بانک مقالات انگلیسی با ترجمه فارسی آیین نامه ایمنی در معادن برای كنترل غریزه شهوت در سنّ نوجوانی یا جوانی چه باید كرد؟ [PDF]سند بیماریهای غیرواگیر [PDF]دریافت کتاب جامع راهنمایی ارزیابی اعتبار بخشی ۱۳۹۵ تسهیلات مسکن از سه کانال جدید [PDF]بررسی نقش معماری و شهرسازی دیجیتال در بهبود زیر ساخت های شهر سبز بایگانی‌ها آکادمی لرن مارکتینگ این ماجرا حدود ۱۵ سال پیش برای من شروع شد [PDF]چالش ها و راه حل های مشخص سکتورها بهترین فروشگاه فایل ایران مشخصات استاندارد مواد افزودنی شیمیایی برای بتن دانشگاه صنعتی کرمانشاهاخبار کلی دانشگاه » دانشگاه صنعتی کرمانشاه تشریحی بر شبکه های بی سیم و کابلی [PDF]PDF: مشخصات استاندارد مواد افزودنی شیمیایی برای بتن آنچه مدیران باید بدانند پاسخگویی به مشکلات کامپیوتری Searches related to 6 گام برای جلوگیری از تعویق کار طراحی سایت و ایجاد بازدهی

نظرات




نماد