سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

خیلی از شما برای بهبود وضعیت فروش کسب‌وکار خود از ایمیل مارکتینگ استفاده می‌کنید و سعی دارید تا به بهترین نحو از این امکان بهره ببرید. یکی از مواردی که در ایمیل مارکتینگ شما تاثیر بسیار می‌گذارد، زمان ارسال ایمیل‌ها به حساب می‌آید. اخیرا مارکتینگ شرپا که یک سیستم آنالیز تبلیغات آنلاین به حساب می‌آید، تحقیقاتی روی ایمیل مارکتینگ انجام داده که نتایج آنها، حتما برای شما هم جالب خواهد بود.

این شرکت پس از بررسی ۲۱ میلیون ایمیل ارسال شده اطلاعات جالبی در مورد زمان ارسال آنها منتشر کرده است. این ایمیل‌ها در ساعات ۸، ۹، ۱۵ و ۱۶ ارسال شده بودند که پس از آنالیز مشخص شد که ایمیل‌های ارسال شده در ساعات ۸ و ۹ به مقدار بیشتری باز شده‌اند.

email-marketing

از سوی دیگر این ایمیل‌ها در دو روز سه‌شنبه و چهارشنبه بیشتر باز شده اند و در حقیقت نرخ کلیک‌خوری آنها از دیگر روزهای هفته بیشتر بوده.

البته این تحقیقات در کشور انگلستان صورت گرفته و مشخصا در ایران نمی‌توان به آنها بسنده کرد و لازم است که خود ما، برای کسب‌وکار خود این تست‌ها را انجام داده و نتایج بدست آمده را آنالیز کنیم.

جالب اینجاست که در این تحقیقات هم ایمیل‌های کسب‌وکارهای B2B شرکت داشته‌اند و هم B2C و نتایج برای هر دو دسته یکسان بوده است. 


تگ ها : چرا بهینه‌سازی زمان ارسال ایمیل حائز اهمیت است؟ کاهش آشفتگی و استرس ایمیل مارکتینگ ایمیل مارکتینگ آموزش ایمیل مارکتینگ چگونه یک ایمیل عالی با هدف فروش خلق کنید ۷ اشتباه رایجی که باعث می‌شود کاربران ایمیل شما را نادیده بگیرند رفتار مشتریان یا customer behavior چیست؟ ارزیابی رفتار مشتریان در زمان ایجاد محتوا HEO یا SEO کدامیک حائز اهمیت تر است پرسشهای رایج Saba Arman [PDF]دانلود کاتالوگ دیجیتال مارکتینگ چرا رضایت مشتری اهمیت دارد؟ HEO یا SEO؟ کدامیک به هنگام ایجاد محتوا حائز اهمیت است؟ دیجیتال مارکتینگ و اهمیت تجربه کاربری مقالات مقالات ایمیل مارکتینگ راویدآ : طراحی سایت در شیراز نشانه‌های شبکه‌سازی بیش از حد در کسب و کار خرید آنلاین و نکات حائز اهمیت در خرید بازاریابی ایمیلی دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی دیجیتال) و رفتار مشتریان : اهمیت و آموزش فعال سازی دسکتاپ نوتیفیکیشن جیمیل مدیریت سایت بایگانی بازاریابی عملکردی (Performance Marketing) در دنیای امروز — آکادمی ۱۰ علامت که مسیر صحیح تبلیغات را به شما گوشزد می کند! تجارت الکترونیک را از کجا شروع کنیم؟ فارسی: مشکل ارسال ایمیل شرکت ملی گاز ایران فروشگاه ساز ویرچو چگونه یک آژانس تبلیغاتی دیجیتال خوب انتخاب کنیم؟ + یادگیری سئو بایگانی طراحی سایت واکنش گرا : ۶ نکته برای ارتقای عملکرد چرا اهمیت تولید محتوا ؟ چرا نرم افزارمدیریت ارتباط با مشتری در سازمانها حائز اهمیت است ؟ آموزش بازاریابی اینترنتی با موتورهای جستجو پایشگر تکنیکهای بازاریابی دیجیتال در سال ۲۰۱۷ چرا داشتن یک لیست ایمیل بسیار مهم است؟ سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو از چه میزان اهمیت در تجارت آموزش کامل نحوه زیاد کردن سرعت ایندکس سایت استاربیت پردو وب یار وردپرس طراحی سایت شرکتی در کرج تکنیکهای بازاریابی دیجیتال در سال 2017 طراحی وب سایت شرکتی پونیلا نحوه خوابیدن ارتباطات آسیا نت پرداز جلوگیری از ارسال اسپم توسط سایت‌های وردپرسی سیستم مدیریت محتوای طلوع 5 شکست رایج در بازاریابی پیامکی افزونه هماهنگ کننده WordPress Mailerlite افزایش رتبه سایت در الکسا طراحی سایت ویژگیهای یک هاستینگ خوب چیست؟ گوگل ادوردز؛ راه حلی برای تجرات های B2B BCC و CC در ارسال ایمیل چیست؟ چگونه فناوری، بازاریابی را تغییر می دهد و چرا باید هماهنگ با آن حرکت کنیم MJA همه چیز درباره کبک سئو SEO یا بهینه سازی سایت چیست؟ انتخاب اسباب بازی درست و بی خطر در هر سنی حائز اهمیت است. بازاریابی دیجیتال و عناصر تشکیل دهنده آن ایمیل مارکتینگ بهترین روش بازاریابی با مهندسی مجدد رقابتی تر عمل کنید [PDF]مجله کسب‌وکار هاروارد امکان ارسال مطلب و عکس از طریق ایمیل به شبکه های اجتماعی

نظرات




نماد