سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

گلکسی S7 سامسونگ نسخه‌ی بهبود یافته‌ی نسل قبلی خود یعنی S6 است. در این مدل ساختار طراحی مشابه نسخه‌ی قبلی می‌باشد اما چند ویژگی مهم مثل استفاده از کارت حافظه، بدنه‌ی ضد آب و ضد گرد و غبار به آن اضافه شده است. این موبایل به عنوان یکی از محبوب‌ترین تلفن‌های سال ۲۰۱۶ شناخته می‌شود. اگرچه این دستگاه از پایداری نسبتاً خوبی برخوردار است، ولی گهگاه ایرادهای خاصی هم در آن دیده می‌شود که امروز می‌خواهیم درباره‌ی آن‌ها صحبت کنیم.

 

شارژ سریع اس ۷ کار نمی‌کند

مشکل: موبایل من سریع شارژ نمی‌شود. وقتی باتری ۹۰ درصد شارژ دارد ۶۰ دقیقه طول می‌کشد تا ۱۰ درصد باقی مانده پر شود. من کش سیستم را پاک کردم و مطمئنم که دستگاهم ویروسی نیست. یک بار گذاشتم شارژ باتری خالی شود و بعد آن را به برق وصل کردم، سعی کردم از طریق Safe Mode موبایلم را شارژ کنم، حتی از چند شارژر مختلف استفاده کردم ولی باز هم درست نشد. دیگر ایده‌ای به ذهنم نمی‌رسد. در انجمن‌های گفتگو می‌گویند ریست سخت‌افزاری کمکی به این قضیه نمی‌کند و از ریست نرم‌افزاری هم نمی‌توانم استفاده کنم. اگر بتوانید کمکم کنید ممنون می‌شوم.کار نکردن Fast Charge گلکسی S7

راه‌حل: سعی کنید با استفاده از دستگاه‌های فشار هوا درگاه شارژ را تمیز کنید تا مطمئن شوید که گرد و خاک یا چیزی آن‌جا گیر نکرده باشد. سپس از یک کابل شارژر و پریز برق دیگر استفاده کنید.

اگر مشکل همچنان پابرجا ماند، باید دستگاه را به تنظیمات پیشفرض کارخانه برگردانید. اما قبل از انجام این کار از اطلاعات دستگاه پشتیبان بگیرید.

اگر مراحل بالا نتوانست مشکل شما را حل کند، احتمالاً باتری‌تان خراب شده است. موبایل خود را به یک مرکز خدماتی معتبر ببرید و از آن‌ها کمک بخواهید.

 

اس ۷ از دستم افتاد زمین و حالا صفحه‌اش کار نمی‌کند

مشکل: گوشیم افتاد روی زمین و حالا صفحه‌اش کار نمی‌کند. روی گوشه‌های صفحه رنگ‌هایی مثل رنگین کمان ظاهر شده. سعی کردم به زور مجدداً راه‌اندازی‌اش کنم ولی نمی‌توانم رمز دستگاه را وارد کنم، برای همین Restart نمی‌شود.

راه‌حل: با توجه به رنگین کمان‌ها و این که صفحه دیگر کار نمی‌کند، به نظر می‌رسد که نمایشگر شما خراب شده است. تنها کاری که می‌توانید بکنید این است که دستگاه را به یک مرکز خدماتی ببرید چون به احتمال زیاد پنل صفحه باید تعویض شود.

 

خطای مربوط به فضای ناکافی در اس ۷

مشکل: گلکسی اس ۷ من خطای فضای ناکافی می‌دهد در حالی که ۱۳ گیگابایت فضای خالی روی دستگاه وجود دارد. وقتی از منوی مخفی *#۹۹۰۰# استفاده می‌کنم به نظر می‌رسد که مشکل حل شده ولی وقتی دو کارت حافظه به دستگاه وصل می‌کنم هر دوی آن‌ّها خراب می‌شوند یا اتفاقی می‌افتد که باعث می‌شود کارت‌ها روی سایر دستگاه‌ها شناسایی نشود و دوباره پیغام فضای ناکافی را می‌بینم.

راه‌حل: کاری که الان باید بکنید این است که اول فضای داخلی دستگاه را بررسی نمایید. اگر فضا کم است (در حد چند مگابایت)، طبیعی است که خطای فضای ناکافی دریافت کنید. برای خالی کردن فضای دستگاه به توضیحات زیر توجه نمایید:

  • حذف اپلیکیشن‌هایی که به ندرت از آن‌ها استفاده می‌کنید
  • انتقال ویدیوها و موزیک‌ها از حافظه‌ی داخلی به کارت حافظه
  • پاک کردن کش سیستم

 

اگر موبایل شما فضای داخلی کافی دارد ولی باز هم این خطا را می‌بینید، به سراغ راهکارهای پیشنهادی زیر بروید:

  • موبایل را به Safe Mode ببرید و ببینید آن جا هم این خطا وجود دارد یا نه. اگر پاسخ منفی است، پس مشکل از جانب یکی از اپلیکیشن‌هایی است که نصب کردید. آن اپ را پیدا و حذف نمایید.
  • به Recovery Mode رفته و کش پارتیشن موبایل خود را پاک کنید.
  • از دستگاه پشتیبان بگیرید و بعد آن را به تنظیمات پیشفرض کارخانه برگردانید.

 

نمایش خطای ارسال ناموفق پیامک در اس ۷ بعد از آپدیت

مشکل: از زمانی که دستگاه را آپدیت کردم، سیستم پیام‌رسانی کار نمی‌کند. می‌توانم به مخاطبانم پیام بفرستم و پیام هم واقعاً ارسال می‌شود، ولی دستگاه مدام هشدار می‌دهد که پیام فرستاده نشده است.

مشکل مرتبط: بعد از این دستگاه را در ماه آگوست آپدیت کردم، همه‌ی پیام‌هایی که می‌فرستم صرف نظر از این که به دست مخاطبم برسد یا نه، خطا می‌دهد. درحالی که این مشکل را قبل از آپدیت نداشتم.

مشکل مرتبط: از ماه گذشته که گلکسی اس ۷ ام را آپدیت کردم، همه‌ی پیامک‌هایی که ارسال می‌کنم با وضعیت «ارسال نشده. برای سعی مجدد تپ کنید.» مواجه می‌شوند. ولی مشکلی در زمینه‌ی MMS ندارم. همه‌ی روش‌ها را امتحان کردم، حتی دستگاه را به تنظیمات کارخانه برگرداندم ولی اتفاقی نیفتاد.

راه‌حل: اگر دستگاه را به تنظیمات کارخانه برگرداندید ولی مشکل برطرف نشد، این یعنی ایراد مربوط به باگی است که در جدیدترین نسخه‌ی نرم‌افزار وجود دارد. اکنون بهترین کار این است که منتظر آپدیت بعدی بمانید چون مشکل قطعاً در آن نسخه حل می‌شود.

 

پیامک‌های دریافتی در اس ۷ در بالای صفحه ظاهر می‌شود

مشکل: دستگاه اس ۷ همسرم اشکالی در زمینه‌ی ارسال و دریافت پیامک‌ها ندارد ولی پیام‌های دریافتی او به بالای صفحه می‌رود. به همین خاطر هر بار مجبور است تا بالای صفحه اسکرول کند تا بتواند پیام‌های جدید را ببیند.

راه‌حل: بهترین راه‌حل این است که کش و داده‌های اپلیکیشن پیام‌رسانی خود را از بخش مدیر برنامه‌ها (Application Manager) پاک کنید. با این کار مشکل برطرف می‌شود.

 

اس ۷ فقط صداهای پیشفرض دستگاه را پخش می‌کند

مشکل: با وجود این که برای پیامک، رویدادهای تقویم و مخاطبان خاص آهنگ‌های مختلفی انتخاب کرده‌ام ولی گلکسی اس ۷ فقط صداهای پیشفرض دستگاه را پخش می‌کند. من با استفاده از کامپیوتر صداهای سفارشی زنگ و نوتیفیکیشن خودم را به موبایل منتقل کردم ولی صداهای مربوط به Verizon ناپدید شده‌اند. علاوه بر این وقتی در لیست صداهای زنگ و نوتیفیکیشن اسکرول می‌کنم با انتخاب آن‌ها نمی‌توانم صداهای مذکور را پخش کنم.

راه‌حل: اولین کاری که باید بکنید این است که مطمئن شوید آهنگ‌های شما با فرمت صداهای قابل پخش دستگاه سازگاری داشته باشد. بنابراین بهتر است از فرمت mp3 استفاده کنید. اگر صداهای نوتیفیکشن را در کارت حافظه ذخیره کردید، آن‌ها را به حافظه‌ی داخلی دستگاه منتقل کرده و بعد دوباره امتحان کنید. اگر مشکل همچنان پابرجا بود، پیشنهاد می‌کنم از موبایل خود پشتیبان بگیرید و بعد دستگاه را به تنظیمات کارخانه برگردانید.


تگ ها : حل مشکلات شارژ سریع، فضای ناکافی، پیامک و صدای مشکلات سامسونگ Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge و روش حل آن ها 10 مشکل شایع در Galaxy S7 و راه های برطرف کردن آنها حل مشکلات شارژ سریع فضای ناکافی پیامک و صدای گلکسی تمام مشکلات احتمالی گلکسی اس 7 اج سامسونگ و راه‌حل برطرف 7 مشکل اصلی سامسونگ گلکسی S7 و راه حل‌ رفع آن‌ها مشکلات شایع گلکسی S8 و S8 پلاس و بهترین راه حل‌ها برای Samsung Galaxy S7 رایج ترین مشکلات اندروید 7 نوقا + راه حل پیشنهادی ۱۰ دلیل آهسته شارژ شدن گوشی‌های اندرویدی‌ و راه حل آنها مشکلات اندروید 6 را همین الان برطرف کنید + آموزش ترفندها: راهنمای کامل برای استفاده از همه قابلیت های گلکسی مشکلات گلکسی S6 و راه‌ های حل آن‌ها – دیجی رو بررسی تخصصی J7 Prime مشکلات Galaxy S7 و ترفندهایی برای رفع آن‌ها که کاربردی چطور مشکل هنگ کردن آیفون را برطرف سازیم؟ /آموزش تصویری گوشی Samsung Galaxy A5 گوشي Samsung Galaxy J2 9 دلیل مهم برای نخریدن گلکسی اس 6 بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S7 – موکالوژی نقد و بررسی گلکسی اس 7 (Galaxy S7) : سینِ هفت Samsung Galaxy J5 پاسخگوی مشکلات و آموزش موبایل سامسونگ نقد و بررسی Galaxy C9 Pro بررسی گلکسی S7 سامسونگ دلیل برای آن که از خرید گلکسی S6 و S6 Edge منصرف شوید! راه حل برای حل مشکل مصرف بالای باتری در iOS 10 و داغ کردن ترنجی چگونه گوشی هنگ کرده خود را دوباره به کار بیاندازیم بررسی گلکسی اس 6 اج پلاس سامسونگ (+Galaxy S6 Edge) بررسی گلکسی اس 7 بررسی کامل گوشی سامسونگ گلکسی نوت 5 (سامسونگ بررسی گلکسی نوت 7 سامسونگ ترفندهای موبایل گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S8 Plus دو سيم کارت گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S7 Edge دو سیم کارت مقایسه تخصصی اسمارت فون HTC 10 و Samsung Galaxy S7 بررسی گوشی Samsung Galaxy S7 بررسی تخصصی سامسونگ Galaxy S7 edge مقایسه گلکسی اس 7 اج سامسونگ با اچ تی سی 10 +تصاویر شارژ اولیه گوشی موبایل و تبلت Samsung Galaxy S7 طرح اصلی تازه‌‌ترین‌های گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ / عکس 8 دلیل برای آن که از خرید گلکسی S6 و S6 Edge منصرف بررسی و حل مشکلات [آرشيو] بررسی تخصصی سامسونگ گلکسی اس 7 اج؛ اوج زیبایی و قدرت این گوشی ها خیلی سریع شارژ می شوند پرسش و پاسخ تعمیرات موبایل جستجوهای مربوط به حل مشکلات شارژ سریع، فضای ناکافی، پیامک و صدای گلکسی S7

نظرات




نماد