سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

بی‌شک خیلی از وبلاگ‌نویسان هستند که دوست دارند از وبلاگ و محتوا خود کسب درآمد کنند، ولی محدودیت‌هایی هم برای آنها وجود دارد. اخیرا من با یک کد برخورد کردم که به کسانی که وبلاگ وردپرس دارند، کمک می‌کند که تبلیغات خود را در میان متن نگراش شده وبلاگشان قرار دهند. با نصب افزونه یInsert Post Ads به راحتی می توانید کد های اسکریپت و HTML خود را در بین مطالب بارگزاری کنید.

پس از نصب افزونه منوی Post Adverts به وردپرس شما اضافه می‌گردد و به اینصورت می‌توانید تبلیغاتی که با این روش قرار داده می‌شوند را مدیریت کنید.

 

به منوی Post Adverts وارد شوید و روی Add new کلیک کنید تا بتوانید کد تبلیغاتی مورد نظر را به صورتHTML و Java Script در کادر مربوطه قرار دهید و پاراگراف مورد نظر که می خواهید در آن نمایش تبلیغ داشته باشید را انتخاب کنید.

 

از منوی Post Adverts به بخش Setting مراجعه کنید تا تنظیمات مربوط به قرار گیری بنرها (در نوشته ها و یا برگه ها) را مشخص کنید.

 

اگر مایل به استفاده از افزونه نیستید میتوانید بدون نیاز به افزونه کدهای Java Script و HTML را در وبسایت خود از روش زیر قرار دهید.

 

ابتدا Functions.php پوسته تان را باز کنید و کد قرار گرفته در این فایل نوت را کپی کرده و در آن قرار دهید.

جهت استفاده از کد مورد نظر می بایست کد تبلیغات Anetworkخود را در قسمت PlaceAnetwork Ads Code Here قرار دهید.

 

برای تغییر شماره پاراگراف به منظور نمایش بنر Paragraph Number را تغییر دهید.


تگ ها :

نظرات




نماد