سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

این بار می‌خواهم برایتان از یک ماجرا شروع کنم که در تمام دنیا تنها یک نفر وجود دارد که می‌تواند این داستان را تعریف کند. من!
یک روز که خیلی هم دور نیست، من سعی کردم شروع به نوشتن یک پست برای وبلاگم کنم که مردم آن را به اشتراک بگذارند و روی آن کلیک کنند و آن را به خاطر بسپارند. تمام دغدغه‌ام این بود که آدم‌های بیشتری وبلاگم را ببینند و آدم‌های بیشتری مطالبم را بخوانند و برایم نظر بنویسند. هر چیزی که می‌توانستم را امتحان کردم هر مدل پستی که فکر می‌کردم آدم‌ها ممکن است دوست داشته باشند. آنقدرها موفق نبوم. زمانی که به وبلاگ‌های مور علاقه‌ام سر می‌زدم را بیشتر کردم و سعی کردم وبلاگ‌های آن‌ها را تحلیل کنم.

چیزهایی دستگیرم شد تا اینکه یک روز که در حال جستجو بودم به یک اینفوگرافیک از Salesforce برخوردم. یکی از پیشنهادات اینفوگرافیک این بود که پست خود را با یک داستان شروع کنید.

اما حتی قبل از اینکه من شروع به نوشتن کنم به یک عنوان خوب احتیاج داشتم. با توجه به همان اینفوگرافیک «عنوانی که برای پستم می‌نوشتم ممکن بود ترافیک وبلاگ من را تا ۵۰۰٪ اضافه کند». برای نوشتن یک عنوان خوب شما باید روش‌هایی را بلد باشید و من سعی کردم آن‌ها را به مرور بیاموزم، چون با رد کردن آن‌ها تنها شرایطی را ایجاد می‌کردم که بازدیدکنندگان وبلاگ من هم پست‌های من را رد کنند.

امروز تصمیم گرفتم این اینفوگرافیک را برای شما ترجمه کنم و با شما به اشتراک بگذارم. اگر شما هم کسانی را می‌شناسید که دغدغه‌های آن زمان من را دارند، آموخته‌هایتان از این اینفوگرافیک را با آن‌ها تقسیم کنید.

 

anatomy-of-a-blog-post-2


تگ ها : اینفوگرافیک Images for ‫اینفوگرافیک – آناتومی یک پست خوب وبلاگ – از عنوان تا فراخون (CTA)‬‎ بلاگ اد اینفوگرافیک آناتومی یک پست خوب وبلاگ از عنوان تا فراخون (CTA اینفوگرافیک – آناتومی یک پست خوب وبلاگ – از عنوان تا فراخون (CTA فروشگاه روم آرتیکل پاورپوینت رقص شيطان به سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان اخبار نیو میهن تبلیغات راه روشن # ردیف Images about #صفحه مرکز تخصصی طراحی بنر و گرافیک ثامن بنر برچسب آموزش تلگرام باز دکتر محمد شیزرپور علت موفقیت CTA های وب سایت پست باکس انجمن راسخون ازمون انلاين تو وبلاگ چه ايده خوبي مطالب مرتبط با وبلاگ نویسی تغییر قابل توجه روش های بازاریابی ب ام و لیست اخبار آخرین مطالب جوک جدید اتاق خواب اقامتگاه چند باکتری است اس بی بلاگ هیتهیت http://javab.xyz/  http://javab.xyz/search/درمانی http://barana.xyz/  http://barana.xyz/search/چرا http://peransis.xyz/  http://peransis.xyz/search/گ listlistlistمدیران modiran سایت دایرکتوری دایرکتوری جستجوی عبارت استفاده از هشتگ توئیتر برای ب درآمد طراحی جلد کتاب ytopli sibsalamatبلوگل عمومی صفحه فرود جذاب بسازیم (استخوان بندی یک صفحه فرود استاندارد) http://nashr.xyz/  http://nashr.xyz/search/کلاه آموزش نقاشی فروشگاه مقالات دانشجویی ترجمه مقاله شناسایی استعدادهای درخشان در ورزش http jazb kshpnu ac ir هیتهیت تبلیغات گوگل شعر امشب غم دیروز و پریروز و فلان سال از کیست جستجو this webinar فروشگاه دانش گذر

نظرات




نماد