سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

به تمام پیام‌هایی که به طور ناخواسته وارد دنیای مجازی شما می‌گردند، اسپم گفته می‌شود که معمولا حاوی محتوایی تبلیغاتی هستند و چون هدفمند نیستند، در اکثر مواقع فقط سبب اتلاف وقت شما می‌گردند. اما در سال ۲۰۰۹، کمپانی مک‌آفی گزارشی درباره تاثیر اسپم‌ها بر محیط زیست منتشر کرد که افراد فعال در زمینه دفاع از محیط زیست و همچنین همه کسانی که اسپم ارسال می‌کردند را شوکه کرد. در ادامه می‌توانید خلاصه‌ای از این گزارش را مطالعه کنید:

اطلاعاتی در این گزارش عنوان شده که با توجه به آنها، هر کامپیوتر شخصی به اندازه یک ماشین فرسوده، برای محیط زیست مضر به حساب می‌آید. مک‌آفی بواسطه سیستم‌های امنیتی‌اش، آمار دقیق و قابل استنادی از تعداد اسپم‌های ارسالی بدست آورده است. در این گزارش آورده شده که سالیانه ۶۲ تریلیون اسپم بواسطه سرویس‌های ارسال ایمیل به دست دارندگان حساب‌های کاربری ایمیل‌ها می‌رسد. با توجه به این تعداد اسپم، بی‌شک مقداری متغییر انرژی برای باز کردن و مشاهده هر اسپم هم صرف می‌گردد. همان طور که علم و تجربه ثابت کرده‌اند، مصرف انرژی و فرآیند جایگزینی انرژی سبب تولید گاز کربن دی اکسید می‌شود.

 

با توجه به برآوردی که توسط کمپانی مک‌آفی و ICF International صورت گرفته، سالیانه حدود ۱۷ میلیون تن، گاز کربن دی‌اکسید (CO2) به خاطر ارسال اسپم‌های ایمیلی تولید می‌شود. وقتی شما یک ایمیل اسپم را باز و سپس بعد از مطالعه محتوایش، آن را پاک سازی می‌کنید، ناخودآگاه در حال مصرف انرژی و تولید گاز کربن دی‌اکسید هستید. (ICF International یک کمپانی است که در حوزه تکنولوژی به تحقیقات می‌پردازد.)

 

در تحقیقات صورت گرفته، مشخص شده که هر کسب‌وکار سالیانه حدود ۱۳۱ کیلوگرم گاز کربن دی‌اکسید تولید می‌کند که این عدد قابل توجهی به حساب می‌آید. مقدار کربن دی‌اکسیدی که به صورت سالیانه توسط اسپم‌های ایمیلی تولید می‌شود، برابر با میزان گاز کربن دی‌اکسیدی است که توسط ۳.۱ میلیون خودرو در طول سال تولید می‌شود.

 

با توجه به وضعیتی که برای وضعیت محیط زیست کشور ما ایجاد شده، لازم است که بیشتر آلاینده‌ها و عوامل تولید آنها را جدی بگیریم و از آنجایی که کشور ما در سال ۲۰۱۴، میان کشورهایی که مبدا ارسال اسپم هستند، رتبه ۱۷ را به خود اختصاص داده‌ است، باید همواره به فکر مبارزه با اسپم‌ها و ارسال کنندگان آنها باشیم.

 

در همین راستا کمپینی تحت نام StopSpam در کشور ما در حال اجرا است که با مراجعه به سایت آن می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره این کمپین بدست آورید.


تگ ها : چگونه اسپم‌ها به محیط زیست آسیب می‌رسانند؟ حفاظت محیط زیست عوامل تخریب کننده محیط زیست عادات بدی که در کنار رودخانه باید ترک کنیم ترمیم کامل سوراخ لایه ازون تا سال ۲۰۶۰ اسرار سنجاب‌ها مانع آسیب مغزی در بیماران مبتلا به سکته می‌شود زمین، خانه مشترک همه ما کنسرت‌های بخش پاپ جشنواره فجر چگونه به مخاطبان آسیب می‌رسانند؟ زمین لرزه هیچ ارتباطی با فناوری هارپ ندارد نقش اینترنت اشیاء در اقتصاد و محیط زیست کسب‌وکارهای مجازی، دوستدار محیط‌زیست زیست توده انسانی، اثری فراتر از تصورات بر جنگل‌ها و مراتع دارد محیط زیست ایران در لبه پرتگاه قرار گرفته‌‌/ کلانتری از جنس محیط آیا ایران به کاپ21 متعهد می‌ماند؟ خطرات فشار روانی (استرس) و طرق تقلیل آن Esla 20 کوسهنهنگ چگونگی بازدید از وبلاگ شما از طریق بازاریابی محتوا سلامت و زندگی بایگانی بایگانی‌ها تبلیغات روزنامه ایران Most Popular Petitions مصرف بیش از اندازه تن‌ماهی ممنوع! خراسان شمالی نمایش موارد توسط برچسب: شرکت شبکه البرز خیزش ماشین‌های ذهن خوان و آینده‌ای که در آن نیاز به صحبت کردن نیست جشنواره واژن در استکهلم نتایج جستجو برای “تسلا” – ارز دیجیتال پیش نمایش Gears of War 4 رضایت وبستان افزایش تقاضا برای ابزارهای پوشیدنی هوشمند چگونه با اینستاگرام کسب‌وکار خود را رونق دهیم؟ از دنیای فناوری اطلاعات من می‌رانم قایق قسمت دوم مشاغل آلاینده و مزاحم در محدوده شهرها پلمب می‌شوند روزنامه نسل فردا تلگرام باز نگاهی طبقاتی و مارکسیستی به‌‌حال و آینده‌ی کردستان سوریه Learning It دانشگاه صنعتی کرمانشاهاخبار کلی دانشگاه » دانشگاه صنعتی کرمانشاه گیاه «» در مقالات سایت احسان حسنانی کاربردهای پیامک Women's Rights شهرخبر Hossein Ghasemi پایان نامه رشته کشاورزی بحران ملی آلودگی منابع آب و سیاستهای دولت پرشین جیم اوت 2008 – بامدادی مهار آتش سوزی میقان اراک دلیل اصلی آتش تالاب مشخص شد admin چرخ دنده های جنگ دوباره به حرکت در می آیند طلاق خوب، طلاق بد – صبح وزوان نمونه قرص لاغری ادیوس اصل ، مراکز خرید قرص ادیوس ، نحوه مصرف قرص ال Blog [PDF]تولید روزانه آهن اسفنجی در احیا مستقیم شهید خرازی از 8 هزار و 260 تن شارژ بی سیم بالاخره به آیفون آمد/بهترین اپلیکیشن برای کنترل حجم Branding is what people say about you when you are not in محمد کیان راد طراحي وب سايت کردن پسورد انزلی کلاب پرسش از فرنود حسنی بیـ۲۰ـست دیدگاه به فاز دوم هدف‌مندی یارانه‌ها ETA PreSys 2017.R1 x64 هفتمین شماره ماهنامه نوشتا کوتاه درباره افتصاد دیجیتال و کسب و کار ایران Searches related to چگونه اسپم‌ها به محیط زیست آسیب می‌رسانند؟

نظرات




نماد