سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

شما به راحتی می توانید از گوشی های اندروید خود به عنوان یک میکروفن استفاده کنید. برای این کار کافی است  یک برنامه به نام WO Mic را دانلود کنید و بر روی گوشی خود نصب کنید.

این برنامه از سه تنظیمات اتصال یعنی USB، WiFi و بلوتوث پشتیبانی می‌کند. روش اتصال را می توانید با توجه  به کامپیوتر خود انتخاب نمایید. در این ترفند کوتاه می خواهیم به شما روش استفاده از این برنامه و تبدیل کردن گوشی خود به میکروفن را آموزش دهیم.

 

 

 

استفاده از دستگاه اندروید به عنوان یک میکروفن

لازم به ذکر است که شما باید دو دستگاه کامپیوتر و گوشی خود را به یک وای فای متصل نمایید. پس از این کار مراحل زیر را به ترتیب طی نمایید.

 

1) برنامه WO Mic را می توانید از استور اندروید یعنی گوگل پلی دانلود نمایید (این لینک). پس از آن که دانلود انجام شد آن را بر روی گوشی خود نصب کنید.

2) در سیستم عامل ویندوز شما باید درایور های این برنامه را روی کامپیوتر خود نصب کنید (این لینک). سپس برنامه WO Mic را برای ویندوز نصب کنید. (این لینک)

3) حال وارد برنامه شوید و Settings را انتخاب نمایید.

 

 

4) در صفحه‌ای برای شما باز می‌شود، Transport را کلیک کنید و روش انتقال را مشخص نمایید.

 

 

5) سه روش برای انتقال وجود دارد. شما گزینه Wifi را انتخاب کنید.

 

 

6) به صفحه اصلی برنامه برگردید و آدرس آی پی ای را که مشاهده می کنید یادداشت کنید زیرا در مراحل بعد از آن استفاده می کنیم.

 

 

بر روی Start در قسمت بالا کلیک کنید.

7) حال نوبت به آن می رسد تا در کامپیوتر وارد این برنامه شوید. بر روی برنامه WO Mic Client دو بار کلیک کنید تا اجرا شود.

8) وقتی که وارد برنامه شدید باید آی پی ای را که برای خود یادداشت کردید، در قسمت Target IP address وارد نمایید. دو قسمت دیگر را به صورت پیش فرض باقی بگذارید.

 

 

تیک گزینه Play in speaker را نیز فعال کنید و سپس Connect را انتخاب نمایید.

9) پس از طی این مراحل می توانید از گوشی خود به عنوان میکروفن استفاده کنید. برای قطع کردن این ارتباط ، در کامپیوتر Disconnect و در دستگاه اندرویدStop  را انتخاب نمایید.

 

در صورت وجود هرگونه سوال و مشکل در دیدگاه ها همراه ترفندها باشید.


تگ ها :

نظرات




نماد