سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

اگر شما هم دوست دارید تا در کمتر از چند ثانیه، عملکرد و دریافت وای فای کامپیوتر ویندوزی خود را بهبود ببخشید نیاز است تغییراتی را بر روی حساسیت رومینگ وای فای (WiFi Roaming Sensitivity) خود اعمال نمایید. حساسیت رومینگ (Roaming Sensitivity) میزان سرعتی است که دستگاه شما نزدیک ترین نقطه دسترسی قابل استفاده را انتخاب کرده و به آن سوئیچ می کند تا سیگنالی بهتر را برای شما به ارمغان بیاورد. این نرخ به فاصله تا نقطه وای فای ربطی ندارد بلکه به کیفیت و قدرت سیگنال وابسته است. اگر با مشکل ضعیف بودن عملکرد وای فای مواجه هستید باید به تنظیم کارت شبکه خود پرداخته و همچنین از آپدیت بودن درایور این کارت به آخرین نسخه مطمئن شوید. و اما بعد از اینها نوبت به ترفندی می رسد که در ادامه مطلب به شرح کامل آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

 

 

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم یکی از موثرترین کارها در هنگام مواجه شدن با عدم دریافت مناسب سیگنال وای فای یا عملکرد ضعیف آن، تغییر تنظیمات حساسیت رومینگ وای فای می باشد. بدین منظور در ویندوز 10 بر روی آیکون استارت در گوشه سمت چپ پایین صفحه کلیک راست کرده و سپس گزینه Device Manager را انتخاب کنید.

در سمت چپ صفحه وارد لیست Network adapters شده و بر روی کارت شبکه وایرلس خود دابل کلیک نمایید. در پنجره تنظیمات آن وارد تب Advanced شده و در داخل لیست Property به دنبال گزینه های Roaming Aggressiveness یا Roaming Sensitivity بگردید.

بعد از انتخاب آن در داخل منوی کشویی Value با گزینه های زیر مواجه خواهید شد :

  1. پایین ترین (Lowest) : دستگاه شما روم نخواهد شد.
  2. متوسط پایین (Medium-Low) : اجازه رومینگ داده می شود.
  3. متوسط (Medium) : یک محیط متعادل بین رومینگ و عملکرد است.
  4. متوسط بالا (Medium-High) : رومینگ شایع تر خواهد شد.
  5. بالاترین (Highest) : دستگاه بصورت مداوم به راه با کیفیت تر وای فای متصل می شود. در صورت وجود هرگونه مشکلی، جهت پیدا کردن و متصل شدن به یک نقطه دسترسی بهتر تلاش می شود.

بنابراین از میان دو گزینه ی آخر که با کیفیت تر هستند یکی را انتخاب نمایید.

 

 

در آخر بر روی دکمه OK کلیک کرده و خارج شوید. کار ترفند ما تمام شده و از این پس وای فای شما به بهترین نقطه دسترسی ممکن متصل خواهد شد. لطفاً تفاوت هایی که پس از اعمال کردن این تنظیمات احساس کرده اید را با ما نیز به اشتراک بگذارید.

دیدگاه و پیشنهاد شما در رابطه با این آموزش از سایت ترفندها چیست؟


تگ ها :

نظرات




نماد