سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

در حالت کلی، مخاطبان وب سایت شما انتظار دارند که سایت شما در عرض ۲ ثانیه (و یا حتی کمتر)، لود شود و اگر این زمان از ۳ ثانیه تجاوز کند، آن ها به تدریج وب سایت شما را به مقصد وب سایت رقبایتان، ترک خواهند کرد.

هر چه سرعت بارگذاری صفحه فرود شما کمتر باشد، نرخ پرش شما افزایش خواهد یافت. پارامتر سرعت وب سایت به شدت نیز مورد توجه گوگل است به طوری که اگر سرعت لود وب سایت شما آهسته باشد، نتایج شما در گوگل رتبه بندی خوبی دریافت نکرده و به ندرت در نتایج جستجو پایین می آیند.

این نکته را همواره به خاطر داشته باشید که یک سایت کُند و آهسته می تواند یک کسب و کار را به مرض نابودی کشانده و مشتری های بالقوه شما را از خرید دلسرد نماید.

هر چه سرعت لود یک وب سایت افزایش یابد، به جز آنکه باعث کاهش نرخ پرش خواهد شد، نرخ تبدیل را نیز افزایش خواهد داد. براساس آمارهای منتشر شده توسط Smart Insights، وب سایت های سریعتر، شاهد نرخ تبدیل بالاتری نیز هستند.

با این اوصاف اگر شما مشتاق شده اید تا سرعت وب سایت خود را سنجیده و برای بهبود آن، تلاش کنید می توانید از ابزارهای آنلاین رایگانی که برای این کار ترتیب داده شده اند، استفاده نمایید. از جمله این ابزارها می توان به PageSpeed Insights ،Pingdom ،Web Page Test و OnCrawl استفاده نمایید (مقاله ای که در ابتدای متن به آن اشاره شد را از دست ندهید).

حال که نوبت شما فرا رسید، تجربیات و دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید. آیا شما نیز با افزایش سرعت بارگذاری وب سایت خود شاهد کاهش نرخ پرش و افزایش نرخ تبدیل سایت تان بوده اید؟


تگ ها :

نظرات




نماد