سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

ارتباطات بازاریابی همچنان از طریق تعامل مخاطبان با برندها شکل می‌گیرد و افزایش تعداد کانال‌ها این تعامل را آسان تر می‌کند. موفقیت کمپین تا حد زیادی به رساندن پیام‌های درست به مخاطبان هدف بستگی دارد؛ از این رو، استفاده از تک کانال‌ها و یا حتی کانال‌های دوگانه برای بازاریابی، چندان موثر نخواهد بود و باید سراغ بازاریابی چند کاناله برویم.

خریداران حال حاضر، از طریق راه‌های ارتباطی متعدد در همان چرخه‌ی فروش یا سنجش خرید، با بازار B2B و برندهای مشتری در ارتباط هستند. برای مثال، نتایج جستجو برای پیدا کردن محصولات و راهکارهای مختلف، احتمالا در یک صفحه وب به نمایش گذاشته می‌شود که در نهایت شما را به تحقیق اولیه درباره‌ی شرکت یا وب سایت‌های همکار می‌رساند.

media-crop

این احتمال وجود دارد که جتسجوی اولیه کامل شود، اما در مراحل بعدی به جستجو از طریق اپلیکیشن موبایل منجر شده و در نهایت به جستجو در شبکه‌های اجتماعی می‌رسد.
اینگونه از تحقیقات، به پیشرفت‌های گسترده تر از طریق بازاریابی چند کاناله و برقراری ارتباط در کنال‌های مختلف نیاز دارند. حتی این احتمال وجود دارد که برای محکم کردن معاملات بزرگ، باید از طریق فروش‌ها یا تیم‌های خدمات مشتریان عمل کنید. این موارد، تنها چند نمونه‌ی کوچک از کانال‌های ارتباطی موجود هستند؛ هر ساله، کانال‌های بیشتری پا به میدان می‌گذارند.

بازاریابی سنتی در مقابل مدل بازاریابی در آینده

بازاریاب‌های سنتی، تا حد زیادی عملکردهای کمپینی را به جای مجموعه ای از میکرو کمپین‌ها در نظر می‌گرفتند. تخصصی شدن احتمالا به ایجاد ارزش کمک می‌کند، اما آینده‌ی سازمان‌های بازاریابی موفق تا حد زیادی به ایجاد کانال‌های چندگانه‌ی متصل، تخصصی شده و تجربه‌ی منسجم مشتری بستگی دارد.
تعداد کانال‌هایی که به برقراری ارتباط با مخاطب هدف کمک می‌کند، در حال افزایش است؛ بنابراین باید از این فرصت استفاده کرده و توجه مخاطبان را جلب کنید. در عین حال، لازم است که این تعاملات را به صورت خودکار، به شکل مقایس بندی شده ای به نمایش بگذارید؛ قبل از اینکه تعداد زیاد کانال‌ها شما را سردرگم کنند، این کار را انجام دهید.

traditional

یک سیستم بازاریابی حرفه ای می‌تواند اتوماسیون بازاریابی کانال‌های چندگانه‌ی متمرکز را به واقعیت تبدیل کند. اعمال همین تغییرات در تکنولوژی، ما را در تجربه‌ی سفرهای دیجیتالی و منتخب، توانا کرده است.

در ادامه، با ۳ عملکرد کاربردی آشنا می‌شوید که توسط یک سیستم اتوماسیون بازاریابی پیشرفته پشتیبانی می‌شود؛ این عملکردها می‌توانند از طریق کانال ها، موفقیت در بازاریابی در شرایط فعلی و آینده را تضمین کنند.

۱. مدیریت مخاطب

یک سیستم راهبر، به جای اینکه با راه اندازی کمپین‌های مختلف، هر بار تعریف جدیدی از مخاطب را ارائه دهد، به کاربران اجازه می‌دهد تا لیستی از اعضا را به صورت اتوماتیک تهیه کنند. با گوش دادن به استاتوس ها، احتمالا می‌توانید تشخیص دهید که کدام خریدار از کدام کانال ارتباطی استفاده می‌کند.

با جدا کردن لیست مخاطبان از عملکرد برنامه، می‌توانید از زمان، مکان و چگونگی خرید مشتریان آگاه شده و روی آنها تاثیرگذار باشید. برای مثال، به جای اینکه لیست‌های شخصی ایجاد کنید که تنها تعداد مشخصی از کمپین‌ها را حمایت می‌کند، می‌توانید با نگاهی جامع تر عمل کرده و در طول زمان از همان مخاطبان استفاده کنید، در نتیجه می‌توانید بر مبنای الگوهای ارتباط با کاربر، نتایج بهتری را مشاهده کنید.

سیستم‌های اتوماسیون بازاریابی در گذشته، نمی‌توانستند لیست مخاطبان را به تمام کانال‌ها ارسال کرده و از کانال‌های چندگانه‌ی ارتباطی پشتیبانی کنند. اما یک سیستم حرفه ای، با وجود API‌های جدید، عملکردهای کمپین به مخاطب از پیش متصل شده و رابط‌های بصری می‌تواند شرایطی را برای تیم بازاریابی فراهم می‌کند تا استراتژی مخاطب خود را از طریق درگاه متصل و مدیریت مرکزی به اجرا بگذارند.

۲. اتوماسیون بازاریابی کانال‌های چندگانه و متصل

تعریف لیستی از مخاطبانی که چندین بار قابل استفاده باشند، اولین گام در ایجاد تجربه‌ی مشتری متصل به شمار می‌رود. در دومین گام باید تجربه‌ی مورد نظر خود را بر مبنای تعاملات خریداران تنظیم کنید. یک سیستم اتوماسیون بازاریابی به منظور دستیابی به این هدف در کانال ها، باید از پاسخ‌های مبتنی بر عملکرد در کانال‌هایی که در همان اتوماسیون جریان دارند، پشتیبانی کند.

مزایای اتوماسیون‌های کانال‌های چندگانه و متصل بسیار عمیق است. سیستم‌هایی که حقیقتا می‌توانند از تمام کانال‌های ارتباطی پشتیبانی کنند، شرایطی را برای بازاریاب‌ها فراهم می‌کنند تا بدون نیاز به اتلاف وقت برای این برنامه ها، برای کمپین‌ها برنامه ریزی کنند.

از طرفی سیستم‌هایی هستند که کملا به صورت اتوماتیک عمل می‌کنند و فقط نیاز به ورودی دارند و در نهایت آنالیز و اطلاعات بسیاری را به شما می‌دهند. از میان این سیستم‌ها می‌توانیم به ارایه‌دهندگان سرویس‌های تبلیغات کلیکی اشاره کنیم که اتوماتیک عمل می‌کند و به مرور مدت آنالیز و طلاعات قابل تحلیل بسیاری را ارایه می‌دهند.

۳. شخصی سازی کردن در مقیاس

یک سیستم اتوماسیون بازاریابی مرکزی در نهایت، فراتر از مخاطبین عام و مدیریت کانال، به بازاریاب‌ها اجازه می‌دهد تا این تلاش‌ها را در سراسر کانال ها، مقیاس بندی کنند. در حال حاضر، این امکان وجود دارد که در وب سایت خود، تجربه‌ی شخصی کاربران را بر مبنای رفتارها و فعالیت‌هایی که انجام می‌دهند، شخصی سازی کنید. نتایج این شخصی سازی باید در سایر کانال‌های بازاریابی نیز منعکس شود.

برای اینکه بتوانید این میزان از شخصی سازی را به واقعیت تبدیل کنید، تلاش‌های بازاریابی شما باید در سراسر سیستم، مقیاس بندی شود؛ علاوه بر این، فعالیت‌های تکراری نیز باید کاهش یافته یا به طور کل حذف شوند. برای مثال، اگر چندین نسخه از یک ایمیل را به منظور شخصی سازی پیام برای هر کدام از مخاطبان هدف، تنظیم کرده اید؛ پس احتمالا زمان آن فرا رسیده که به تکنولوژی‌های پیشرفته تر رجوع کنید که می‌توانند تمام این موارد را به صورت خودکار انجام دهند.
یک سیستم اتوماسیون بازاریابی حرفه ای، مسیر شخصی سازی و ارتباط با تجربه‌ی مشتری را در سراسر کانال‌ها آسان می‌کند، بدون اینکه اعضای تیم بازاریابی شما را خسته و کلافه کند.


تگ ها :

نظرات




نماد