سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

هر محتوا برای هدف خاصی ایجاد شده است. این به این معنا نیست که هر صفحه شما باید محتوای فروش داشته باشد، به این معنی است که هر صفحه شما باید مخاطبان شما را به مشتری تبدیل کند.

برای ایجاد محتوای پیشنهادی موثر و تبلیغاتی، باید داستانی ایجاد کنید که برای مخاطب شما جذاب باشد. یک محتوای با کیفیت مخاطبان هدف با ارزشی برای شما ایجاد می‌کند.

در عین حال لازم است که محتوای داستانی تولید کنید تا کاربران را یک قدم بیشتر به مشتری تبدیل کنید.

شرکت‌های تجارت الکترونیک برای استفاده از محتوای پیشنهادی، می‌توانند از داستان سرایی با کیفیت بالا برای بهینه سازی نرخ تبدیل خود استفاده کنند.

به طور طبیعی، ادغام محتوا و تجارت ممکن است کار پیچیده‌ای باشد. متاسفانه یک اشتباه کوچک در ادغام این دو منجر به تجربه کاربری نامطلوبی شود. اما در این مقاله چگونگی ادغام این دو را شرح می‌دهیم.

مخاطب مناسب را پیدا کنید

محتواهای تبلیغاتی موثر باعث از بین رفتن فاصله بین تجربه یک جستجوی رایج در دنیای وب و تجربه یک جستجو با هدف خرید خواهد شد.

هدف اصلی این است که شما محتوای تبلیغاتی خود را در مقابل مخاطبان مناسب قرار دهید.

این به این معنی است که محتوای خود را به دو مرحله تقسیم بندی کنید: اول محتوایی که آن‌ها را به داستان علاقمندتر کند، دوم اضافه کردن محتوایی دیگر به آن داستان با هدف اینکه به خرید منجر شود.

محتوایی که فقط مخاطب را به داستان علاقمندتر کند و محتوای دیگری وجود نداشته باشد که به مرحله بعدی آن اضافه شود، برای شما مفید هست اما سودآور نیست. اما به سرعت طی کردن این روند و هدایت کردن سریع مخاطب به خریدن نیز کار بسیار ریسکی است.

توالی بندی یک داستان این امکان را ایجاد می‌کند محتواهایی که به مخاطب پیشنهاد می‌دهید را کنترل کنید. به عنوان مثال محتواهای پیشنهادی برندهای تجارت الکترونیک اغلب بازبینی محصولاتشان از قول افراد دیگر است زیرا برای آن‌ها اعتماد و اعتبار ایجاد می‌کند. بعدها ممکن است از یک بازبینی در وبلاگ خود به عنوان محتوای پیشنهادی به مخاطب استفاده کنند.

در ابتدای قیف بازاریابی، مخاطبان ممکن است محتواهای رایج وبلاگ یک برند را بخوانند اما در انتهای قیف بازاریابی مخاطبان محتواهایی را می‌خوانند که با تجارت برند اغدام شده است.

محتوای با ارزش و موثر تولید کنید

Content Torn Paper Concept

دسته بندی مخاطبان شما به این معنی است که شما به راحتی می‌توانید آن‌ها را مشتری تبدیل کنید. اما چه نوع محتوایی می‌تواند به طور موثر کاربران را به مشتری تبدیل کند؟ شما چطور می‌توانید خوانندگان محتوای خود را جذب کنید تا در نهایت به مشتری تبدیل شوند؟

اول از همه سعی نکنید مخاطبان خود را با صفحاتی که به عنوان و تصاویر تبلیغات شما بی مربوط است فریب دهید. همیشه سعی کنید ارزش ایجاد کنید.

اگر فقط برای دریافت کلیک‌ محتوا تولید می‌کنید، نرخ تبدیل خود را از دست می‌دهید. این موضوع هم برای محتواهایی که تمرکز زیادی روی فروش دارند و هم برای صفحاتی که ایجاد می‌کنید، صدق می‌کند.

CTA معمولا هدف اصلی برندهای تجارت الکترونیک است. اما این بدان معناست که آن‌ها به مخاطبان این امکان را می‌دهند تا خودشان این هدف اصلی را محقق کنند. آیا راه بهتری وجود دارد؟

بله وجود دارد. آسان‌ترین روش برای رسیدن به آن هدف این است که درخواست برای اقدام (Call-To-Action) را در کنار محتوای پیشنهادی خود قرار دهند.
اما این بدان معنا نیست که مخاطب را مستقیما به صفحات فروش هدایت کنید. به یاد داشته باشید که محتوای پیشنهادی تنها به معنای پیشنهاد محتوا به مخاطب است.

محتوا و تجارت را در مقابل یکدیگر قرار دهید

برای ایجاد محتوای پیشنهادی یا تبلیغاتی موثر، شما باید درمورد هدایت مخاطب و تبدیل آن به مشتری واقعی، استراتژیک برخورد کنید.

این که آیا از طریق داستان سرایی یا هدف گیری مجدد وارد عمل می‌شوید، به یاد داشته باشید که محتوا یا داستانی که تولید می‌کنید باید هدفمند باشند. تمام روند خریدار خود را مرحله به مرحله در نظر بگیرید که تا حد ممکن یکپارچه باشد.


تگ ها :

نظرات




نماد