سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

شما می توانید با استفاده از این ابزارها و راهنمایی ها، کنترل جریان پروژه های از راه دور خود را به دست بگیرید. این که آیا شما تازه شروع به کار طراحی سایت آزادکاری کرده باشید یا اینکه 20 سال تجربه آن را داشته باشید ، باز هم مدیریت کسب و کار آزادکاری تان آسان نیست. این امر نیاز به زمان، فداکاری و منابع دارد. اما خوشبختانه چند تغییر کوچک وجود دارد که می توانید انجام دهید تا کارها کمی ساده تر شود، بدون اینکه نیاز به صرف هیچگونه بودجه یا هزینه اضافی داشته باشید.

در این مقاله ما نکات ارزشمندی را ارائه می نماییم که به منظور کمک به شما برای به دست گرفتن بخش های مختلف کسب و کار آزاد کاری تان است و با استفاده از منابع یا ابزارهای پیشنهاد شده در ادامه آنها را برشمرده ایم. برای مشاهده یک لیست جامع تر از این راهنمایی ها، به موضوع  20 ابزار برتر برای طراحان سایت به صورت آزاد کاران مراجعه کنید.

 

مسیر پیشروی پروژه های خود را دنبال کنید

 

Trello به شما کمک می کند تا در مورد چند پروژه به طور همزمان قضاوت کنید و آنها را زیر نظر بگیرید.

به عنوان یک آزادکار، کار کردن با بیش از یک پروژه به طور همزمان، غیر معمول نیست. با ابزارهایی مانند Trello و Asana، شما می توانید روند همه پروژه های تان را در یک جا با استفاده از بورد ها، لیست ها و کارت ها پیگیری کنید و آنها را مدیریت نمایید.

Trello در واقع یک ابزار همکاری آنلاین رایگان است که کاربران مختلف می توانند در آن عضو شوند و تغییرات و پیشرفت پروژه های خود را در زمان واقعی دنبال کنند. شما می توانید تصاویر و فایل هایی را به آن اضافه کنید، یک تاریخ تعیین شده را برای آنها مشخص کنید و کارهایتان را مرتب نمایید و یا به آنها کدهای رنگی نسبت دهید. حتی زمانی که در حال حرکت هستید، برنامه کمکی همراه نیز وجود دارد تا بتوانید از این برنامه همچنان استفاده کنید.

 

پول خود را مدیریت کنید

برنامه های Wave، یک (به طور عمده) راه رایگان برای مدیریت پول هستند.

یکی دیگر از بخش های ضروری برای داشتن یک کسب و کار آزادکاری این است که حساب پول تان را داشته باشید.  با استفاده از ابزارهایی مثل Wave و Xero، می توانید این کار را انجام دهید.

بسیاری از نرم افزارهای Wave رایگان هستند تا به حسابداری ، صورتحساب، امور مالی شخصی و ردیابی رسیدهای خود بپردازید. اگر شما نیاز به اضافه کردن پرداخت حقوق و پرداختهای پرداخت کارت اعتباری داشته باشید، برای این منظور گزینه پرداخت نیز وجود دارد.

 

برای زمان خود به درستی ارزش قائل شوید.

این ردیاب نشان می دهد که چه چیز بیش از حد در حال تلف کردن وقت شما است.

به عنوان یک آزادکار، زمان به اندازه پول مهم است، بنابراین ردیابی کننده های مسیرهای زمانی مانند Toggl و Harvest  ایده آل هستند.

Toggl یک سرویس آنلاین است که به شما کمک می کند زمان خود را مدیریت و پیگیری کنید. با چند کلیک ساده، شما قادر خواهید بود زمان خود را بین پروژه های مختلف تقسیم کنید و بطور دقیق ردیابی کنید که کدام پروژه ها بیشترین زمان را برای کامل شدن نیاز دارند. شما همچنین می توانید گزارشات حرفه ای خود را نیز با مشتریان به اشتراک بگذارید.

 

خود را به همه بشناسانید

یک وب سایت بسازید تا مردم بتوانند شما را پیدا کنند.

شما ممکن است بهترین محصول یا خدمات را در این سیاره داشته باشید، اما اگر هیچ کس در مورد آن چیزی نداند آنگاه هرگز آن را نمی توانید بفروشید. یکی از بهترین راه های تبلیغ کردن آنچه شما انجام می دهید، داشتن یک وب سایت است. با یک وب سایت، مردم می توانند آنچه را که شما ارائه می دهید پیدا کنند و مهمتر از همه اینکه راه تماس با شما را نیز در می یابند.

 

وردپرس یک پلتفرم عالی برای این کار است و بسیاری از آموزشهای وردپرس برای کمک به بالا بردن دانسته ها و عملی کردن آنها هستند. همچنین، بهترین پلاتفرم های وبلاگ نویسی رایگان را بشناسید و صفحات فیس بوکی را برای افزایش کسب و کار خود ایجاد کنید.

 

با جامعه های مختلف در ارتباط باشید.

یک خبرنامه راه خوبی برای ارتباط با جوامع مربوط به شما است.

هنگامی که وب سایت خود را باز و فعال می کنید، زمان شروع یک خبرنامه است. با یک سرویس مانند MailChimp، شما به راحتی می توانید خبرنامه های حرفه ای را ایجاد کنید که بتوانید آن را به سایت وورد پرس جدید خود اضافه کنید.

خبرنامه ها یک راه عالی برای این هستند که  به مشتریان خود اجازه دهید بدانند که کار بعدی شما چیست و همچنین می توانید هر گونه اخبار یا کار جدیدی را تبلیغات کنید. راه دیگری برای انتشار اخبارتان که شاید بیشتر بر اساس یک قاعده باشد آن است که یک وبلاگ را شروع نمایید.

 

به روز باقی بمانید.

تقویم های خود را همگام سازی نمایید و فایل های خود را با G Suite گوگل به اشتراک بگذارید.

برنامه ریزی و به اشتراک گذاری فایل ها بین چندین مشتری و همکار می تواند یک دردسر و کار سخت برای آزادکاران باشد. اما هنگامی که از مجموعه ابزارهای ارائه شده توسط G Suite گوگل استفاده می کنید، این کار آسان است. نه تنها می توانید از گوگل برای پیگیری رویدادهای مهم تقویم کاری خود و یادآوری آنها استفاده کنید بلکه می توانید فایل های خود را با مشتریان و سایر اعضای تیم خود اشتراک گذاشته و با آنها همکاری داشته باشید.

گوگل همچنین اخیرا برنامه جدید ذخیره سازی ابری خود را اعلام کرده است که یک راه سریع و رایگان برای پشتیبان گیری از فایل ها را ارائه می دهد - البته Dropbox به طور قطع یک راه حل قابل اطمینان دیگر برای جایگزین کردن ذخیره سازی ابری است.

 

کار جدید پیدا کنید.

سرویس های بسیاری وجود دارند که به شما کمک می کنند که ابزار های آزادکاری را بیابید.

هنگامی که احساس می کنید که خیلی مشغول کارهای کنونی تان هستید و بسیار سرتان شلوغ است، ممکن است زمان لازم برای یافتن کردن کار جدید را پیدا نکنید. اما اگر شما این کار را نکنید، ممکن است شکاف های طولانی بین پرداخت دستمزد برای تان بوجود آید و دوره بی کاری پیدا کنید که فقط مشغول به یافتن کار جدید شوید.

اگر چه هزینه ی ماهانه برای استفاده از برخی برنامه ها و سرویس ها برای آزادکاران وجود دارد، FlexJobs یکی از سایت های خوب برای پیدا کردن کار بصورت قانونی و مستقل است. با برخوردار بودن از انواع مختلف شغل برای جستجو، شما احتمالا چیزی می توانید پیدا کنید که با نیازهای تان مطابقت داشته باشد. و از آنجا که FlexJobs به عنوان یک جمع کننده عمل می کند، نیازی به صرف ساعت ها آنلاین بودن در هر گوشه ای از وب سایت نیست. Indeed یک سایت محبوب دیگر برای آزادکاران است.

 

وقتی را نیز به خود اختصاص دهید.

این برنامه مطمئنا برای ایجاد زمان برای ورزش تان است.

آزادکاران معمولا ساعت ها کار می کنند اما مهم است که به منظور شارژ کردن باتری داخلی خود از زنگ تفریح های مکرر استفاده کنند. برای بسیاری ورزش انتخاب اول به عنوان یک زنگ تفریح ایده آل است. با این حال، فقط راه رفتن در این طرف و آن طرف خسته کننده می شود.

اگر شما به دنبال تازه کردن و دادن حال و هوایی به زمان خود هستید، نگاهی به Zombies, Run! بیاندازید که یک برنامه تمرین و ورزش است که تهدید خفیف زامبی ها را به روال معمول تمرین های تان اضافه می کند.


تگ ها : مقاله ابزارهای ضروری برای مدیریت کسب و کار از راه دور ابزارهای مدیریت کسب و کار از راه دور ۸ ابزار ضروری برای راه اندازیِ کار هر کارآفرین 5 ابزار مدیریت پروژه برای پروژه های انیمیشن ۱۰ ابزار برای مدیریت آنلاین کسب و کار خود، از هرکجای جهان که سیستم هوشمند مدیریت فرآیند کسب و کار iBPMS چگونه یک تیم دورکاری قدرتمند بسازیم؟ ۵ ویژگی مهم یک نرم‌افزار خوب مدیریت پروژه ساخت و ساز شاخص کارآفرینی و مدیریت کسب وکار و تاثیر آن بر اقتصاد مدیریت کسب و کار: ۱۷ نرم‌افزار ضروری که برای موفقیت نیاز امسی سافت آموزش: اصول کلی مدیریت پروژه در کسب و کار [PDF]ایده کارآفرینی اینترنتی 40 نقشه راه کارآفرینی و ایجاد و مدیریت کسب و کارهای کوچک [PPT]مدیریت کسب و کار هفت استراتژی ضروری برای موفقیت کار تیمی [PDF]ایجاد كسب و كار MagicInfo™ Solution ایده های کسب و کار جدید : ۱۰ بهترین ایده برای شروع یک [PDF]POB را بشناسیم نظام اداری توسعه یافته و "کار از راه دور" مدیریت کسب و کار (MBA) مدیریت زنجیره تامین در پیاده سازی کسب و کار الکترونیک سیستم‌های مدیریت دانش نکات امنیتی دسترسی از راه دور به سیستم های کامپیوتری معرفی چند ابزار کاربردی برای مدیریت راحت‌ تر کسب و کار ناک: خدمات مدیریت شده مخابراتی در کلاس جهانی [PDF]راه اندازی و مدیریت کسب و کار کارآفرینی: تالیف سیستم های اطلاعاتی مدیریت : ابزاری کارآمد برای سازمانها آخرین خبر و روش های مدیریت کسب و کار در زمینه آژانس مشاوره مدیریتی و کسب و کار دوركاري (كار از راه دور): مزايا و راهكارها پورتال شرکت کاشف: صفحه اصلی چگونه نیروهای دورکاری یک استارتاپ را مدیریت کنیم؟ – [DOC]بهره وری نیروی انسانی اصول جهانی برای راه اندازی کسب و کار موفق سیستم کنترل فرآیند از راه دور چرابه یک سیستم مدیریت فرآیند کسب و کار(BPMS) نیاز 10 فناوری پیشرفته برای علاقه مندان به فناوری اطلاعات تحقیق مدیریت کسب و کار حوزه دولت و سازمان الکترونیک ایده های کسب و کار: ۱۳۰ ایده کسب و کار که همین امروز باید گیت فروشگاهی بهترین ایده ها برای راه اندازی کسب و کار خانگی رکیتا دورکاری پاره وقت در شرکت ها برای کسب درآمد بیشتر مناسب است [PDF]PDF: مدیریت از راه دور،شیوه نوین مدیریت دوره هاي آموزش الكترونيكي سازمان صنايع كوچك باور اشتباه در کارآفرینی : چه اشتباهاتی در کارآفرینی رایج جعبه ابزار: اپلیکیشن هایی برای کنترل از راه دور رایانه با بهبود مستمر با بکارگیری توأم مدیریت فرآیندهای کسب و [PDF]IFLA Guidelines for Children's Libraries Services SEO برای صاحبان کسب و کار کوچک موفقیت در دورکاری و 5 تکنیک‌ موثر برای کار از طریق [PDF]ﺧﻼﺻﻪ ﮐﺘﺎب ﺧﻠﻖ ﻣﺪل ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر اﻟﮑﺴﺎﻧﺪر اﺳﺘﺮواﻟﺪر و اﯾﻮ ﭘ بهترین دوره های کارشناسی ارشد آموزش از راه دور 2018 دوره های برترین های مدیریت کسب و کار 2018‏ مزایای به کارگیری تیم‌های مجازی راهکارهای کاهش هزینه تلفن [PDF]اصل مقاله (17431 K) چگونه کسب و کار خود را آغاز کنیم؟ بیشترین مرور بر درجه های کارشناسی ارشد را مدیریت کس دیده بان شبکه برنا مدیریت ارتباط با مشتری در دنیای دیجیتال [PDF]مرکز زبان سازمان مدیریت صنعتی ايتنا علامت تجاری مشاغل خانگی دورکاری چیست و کدام سایت‌ها این فرصت‌های کاری اقدامات اولیه پیش از آغاز کسب و کار

نظرات




نماد