سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

اگر در برنامه نویسی و یا طراحی سایت کار می کنید، ممکن است بخواهید در کنفرانس جنریت لندن در 20 تا 22 سپتامبر 2017 به دلایل بسیاری شرکت نمایید. پنجمین کنفرانس سالانه برای طراحان وب و توسعه دهندگان فرانت اند، مجله نت و رویداد وب سایتی در Creative Bloq است. دارای 17 سخنگوی فوق العاده است، انیمیشن ها ، عملکرد، استراتژی UX، رابط های تطبیقی، دسترسی، سرعت دهنده های طراحی و محتوایی  و خیلی چیزهای دیگر را پوشش می دهد. به علاوه، در روز پنج شنبه 10 اوت، تخفیف های 50٪   در کنفرانس های دو روزه و تخفیف بسته های نرم افزاری را در فروش 24 ساعته دریافت نمایید.
و اگر هیچ چیز به اندازه کافی برای وسوسه کردن شما کافی نباشد، در اینجا دلایل بیشتری وجود دارد که نتوانید این رویداد درخشان را از دست بدهید:



یک مجموعه با ارزشی از 17 سخنران وجود دارد
ما تعدادی از بزرگترین نام آوران را در طراحی وب سایت برای کنفرانس جنریت لند 2017 برای  به اشتراک گذاشتن دانش شان گرد هم آورده ایم و آنها الهام بخش شما برای ایجاد کارهایی بهتر از قبل هستند. صف ستاره ما شامل Seb Lee-Delsle، Anton & Irene، Zell Liew، Jaime Levy، Aaron Gustafson، Steve Fisher، Léonie Watson و نه سخنرانان دیگر است. در این لینک همه چیز را می توانید بررسی کنید.


این کنفرانس در یک محل جالب توجه برگزار می شود

پنجمین همایش سالانه جنریت لندن در موسسه سلطنتی، خانه سخنرانی های کریسمس برگزار می شود که از سال 1799 در زمینه یادگیری و تحقیق علمی مشغول به ترویج علمی بوده است. این مکان، مناسب ترین محل برای صحبت در مورد آینده وب سایت ها است!


امروز در مورد روندهای فردا مطلع خواهید شد
چیزهایی وجود دارند  که در کسب و کار وب بسیار سریع حرکت می کنند، و اینکه آیا شما در طراحی سایت کار می کنید یا در زمینه توسعه فرانت اند قرار دارید فرقی نمی کند باز هم بایستی همراه با آخرین روند وب به سرعت حرکت کنید. بیش از دو روز و 16 جلسه شما در مورد انیمیشن های وب، رابط های سازگار، پروتوتایپ سازی، عملکرد، استراتژی UX، قابلیت دسترسی، طراحی مکالمه ای و خیلی موارد دیگر یاد خواهید گرفت.
برنامه کنفرانس همچنین به تقویت الهام شما کمک خواهد کرد. اگر انرژی خلاقیتان کم شده است، به آسانی می توانید کار خود را دوباره جلا ببخشید. شرکت در رویدادهایی مانند جنریت شما را در یک اتاق با افراد پر انرژی و پر جنب و جوش قرار می دهد که به شما یادآوری می کند که چرا وب شگفت انگیز است و دیدگاه های جدیدی را برای مشاهده سهم تان به شما ارائه می دهد.



هیچ چیزی را از دست نخواهید داد
آیا تا کنون خود را بین دو جلسه یکسان کنفرانس که به یک اندازه جذاب هستند و در یک زمان اتفاق می افتد قرار گرفته اید؟ این مسئله در Generate London وجود ندارد ، زیرا این یک برنامه تک مسیره است و بدین معنی است که شما میتوانید در تمام جلسات شرکت کنید بدون اینکه هیچ چیزی را از دست بدهید.
همچنین، یک سری ویدیوها و اسلایدهایی از تمام جلسات پس از اتمام رویداد برای شرکت کنندگان در دسترس خواهد بود، بنابراین شما می توانید بصورت عمیق به رویداد بپردازید و مجبور به صرف مدت زیادی برای یادداشت برداری نیستید. بعدا می توانید آن نکات را با بقیه تیم خود به اشتراک بگذارید. در حقیقت، به اشتراک گذاشتن آنچه که آموخته اید، بسیار تشویق شده است!

مهارت های خود را بالا ببرید و جلوتر از بازی باشید؛ بلیط خود را برای همایش جنریت لندن امروز رزرو کنید!


شما از یک روز تمام کارگاه های مختلف لذت خواهید برد
علاوه بر دو روز از صحبت های الهام بخش و تجربی، Generate London همچنین دارای یک روز کامل با کارگاه های دقیق و مهم است. در 20 سپتامبر، می توانید مهارت های جدید را از بهترین های در کسب و کار یاد بگیرید.
چهار کارگاه برای انتخاب وجود دارد؛ شما می توانید نحوه ایجاد اجزای پاسخگوی مقیاس پذیر را با Zell Liew، انجام طراحی و سرعت دهنده های محتواسازی را با استیو فیشر، استراتژی های تجربه کاربری را با جیمی لووی و ایجاد ایده و ساخت و فروش را با آنتون و ایرن یاد بگیرید.


این یک فرصت عالی برای شبکه سازی و بازاریابی است
علاوه بر صفی از سخنرانان مشهور، Generate London همچنین یک فرصت عالی برای ایجاد ارتباطات جدید بین نمایندگان دیگر شرکت ها و افراد را ارائه می دهد. این که آیا این آشنایی در یکی از زمان های استراحت جلسات، یا بعد از آن در ساعت تفریح بعد از کنفرانس باشد، این فرصتی عالی برای دیدار با دیگر حرفه ای  های وب و گسترش شبکه ارتباطات شما است.

 

شما در رقابت جلوتر خواهید بود
اگر سرویسهای به روزی را ارائه نکنید، می توانید مطمئن باشید که مشتریان بالقوه به دنبال دیگر استودیوها و سازمان های خواهند رفت تا کارشان را انجام دهند. جنریت لندن بهترین مکان برای تقویت مهارت های تان است و درک درستی از این مسئله پیدا کنید که شما باید تلاش های خود را برای آینده به کدام نقاط متمرکز نمایید. اگر شما در آنجا نباشید، می توانید اطمینان حاصل کنید که رقبای شما در آنجا خواهند بود. عقب نمانید و امروز رزرو نمایید!


در کنار جزوات مفید، پذیرایی و ناهار ارائه خواهد شد
شرکت کنندگان یک سری جزوات کنفرانس پر از محتواهای مفید از جمله آخرین نسخه از مجله Net را دریافت خواهند کرد.
ناهار و نوشیدنی ها نیز هر روز ارائه می شود.

 

ما همچنین یک مهمانی داریم
البته یک مهمانی نیز وجود خواهد داشت که در آن شما فرصتی برای برقراری ارتباط بیشتر با سخنرانان و همکاران خواهید داشت. این بار ما در Fifty9 در میدان برکلی هستیم، درست بعد از اولین روز کنفرانس یعنی عصر روز پنج شنبه.


انواع مختلف بلیط وجود دارد
انواع گزینه های بلیط به تناسب برنامه و بودجه هر کس وجود دارد. شما می توانید فقط از کارگاه ، یک کنفرانس تک یا دو روزه یا یک کنفرانس کامل + کارگاه ها را رزرو نمایید. همچنین گزینه کنفرانس دانشجویی نیز وجود دارد.
و این پنجشنبه 10 اوت، می توانید 50٪ تخفیف دو روزه کنفرانس و همچنین کنفرانس و بسته های کارگاه را دریافت کنید! اگر بلیط دوم را خریداری کنید، فقط 297.50 پوند هزینه خواهید داشت که تقریبا 100 پوند ارزان تر از یک کنفرانس استاندارد است!
اما شما بایستی کمی عجله کنید - فقط تعداد محدودی از بلیط ها مجود برای فروش فوری 24 ساعته برای کنفرانس جنریت در لندن وجود دارد که در نیمه شب BST شروع می شود و نیمه شب بعد به پایان می رسد.


تگ ها : مقاله 10 دلیل برای حضور در کنفرانس جنریت لندن 2017 تصاویر برای 10 دلیل برای حضور در کنفرانس جنریت لندن 2017 مقاله های گروه business آرشیو کل مقالات بررسی بازی اسکایریم + عکس معرفی برترین بازی های ios در تمام سبک ها صرافی رویال مقالات طراحی سایت و سئو اسکايريم بهترين بازي نقش آفريني تاريخ نيست مود گرافیکی جدید برای pes 2017 برنامه DpFileList Generator مخصوص PES 2018 report tomi lahren could be gone from the blaze by بررسی سئو وب سایت gowebsite.ir نشان جذاب خصوصیات کمتر جذاب جذاب نشان پاسخ دهندگان داده رشوه دهندگان و رشوه گیران باید منتظر چه مجازاتهایی باشند دقیقه گیم پلی کشف قدیمی ترین ماشین اسباب‌بازی جهان/عکس wc042 hessequa audit report Website review gowebsite.ir موبایل گزارش تعمیرات فایل کارآموزی تعمیرات موبایل وی آی پی فور یو آموزش نصب ویندوز از طریق شبکه lan ع برگزیده پلی آف جام جهانی پرواز بلند مودریچ گوگل پلی مود شده نسخه پلی به گذشته وست برومویچ 0 4 منچسترسیتی علت لود نشدن تصاویر بیتاک

نظرات




نماد