سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

۱ بدانید که نام کاربری، نشان دهنده ی شخصیت شماست. نام کاربری اولین چیزیست که مردم در هنگام ارتباطات آنلاین با شما، می بینند. اطمینان یابید که شما این نام را دوست دارید زیرا آن را زیاد خواهید دید.

 

۲ برای سرویس های مختلف نام های جداگانه ای بسازید. هر سرویسی به نامی درخور خود نیاز دارد. اگر می خواهید در یک سایت حرفه ای عضو شوید، ایجاد نام کاربری متفاوتی از انجمن بازی که در آن عضو هستید، لازم است. می توانید استفاده ی خود را به دو مجموعه ی مختلف تقسیم کنید، علایق حرفه ای و شخصی. برای تمام وبسایت های حرفه ای از نامی خاص و برای تمام وبسایت های شخصی از نامی دیگر استفاده کنید. این کار شما را در به یاد داشتن نام کاربری کمک می کند.

 

۳ ناشناس بمانید. هنگام ایجاد حساب کاربری از نام های واقعی پرهیز کنید. این شامل نام و نام خانوادگی شما می شود. نامی را استفاده کنید که به راحتی در یاد شما می ماند، ولی دیگران به آن آشنایی ندارند.

 

۴ اگر هنگام ایجاد نام کاربری متوجه شدید اولین نام کاربری مورد نظرتان قبلا انتخاب شده، ناامید نشوید. در بیشتر سرویس های معروف جهان نام های معمول، انتخاب شده اند. اگر در یک سرویس قدیمی عضو می شوید، احتمال اینکه نام شما قبلا انتخاب شده باشد، زیاد است. به جای استفاده از پیشنهادهایی که آن ها به شما می دهند، خلاقیت به خرج دهید.

 

۵ در ایجاد نام کاربری به علایق تان توجه کنید. برای مثال اگر شما عاشق برزیل هستید، نام گل ها، قهرمان ها و مردم معروف آمازون را در اینترنت، جست و جو کنید. اگر به ماشین های قدیمی علاقه دارید، نام کاربریتان را با توجه به شرکت مورد علاقه تان انتخاب کنید.

 

۶ نام کاربری ترکیبی بسازید. علاقه هایتان را با هم ترکیب کنید تا نامی تازه خلق کنید. دو یا چند واژه ی مورد علاقه ی خود را ترکیب کنید تا نامی واحد ایجاد کنید. این امکان تکراری بودن نامتان را کاهش می دهد.

 

۷ از موانع زبانی عبور کنید. به دنبال واژه هایی در سایر زبان ها باشید. ممکن است نام “Writer” تکراری باشد، ولی مترادف فرانسوی آن، “Ecrivain” در دسترس شما باشد. می توانید از واژگان زبان های فانتزی نیز استفاده کنید.

 

۸ نام کاربریتان باید کوتاه باشد. اگر می خواهید نام خود را مکررا تایپ کنید، بهتر است کوتاه باشد. نام های بلند را کوتاه کنید (برای مثال میسیسیپی را به میس تبدیل کنید) و سعی کنید کاری کنید که برای تایپ کردن آسان باشد.

 

۹ به جای فاصله و حروف از نشانه ها استفاده کنید. بسیاری از وبسایت ها به شما اجازه نمی دهند هنگام ایجاد نام کاربری تان از کاراکتر فاصله خالی ( ) استفاده کنید. ولی می توانید به جای آن ها از “_” استفاده کنید. همچنین می توانید به جای “T” از “۷” و یا به جای “E” از “۳” استفاده کنید. می توانید برای جداکردن واژه ها در نام کاربری از نشانه هایی مانند “.” نیز استفاده کنید. سال تولدتان را در آخر نام کاربری ننویسید، مخصوصا اگر کودکید. زیرا دیگران متوجه می شوند که شما چند سال دارید.

 

۱۰ از تولید کننده های نام کاربری استفاده کنید. تولید کننده های نام کاربری اتفاقی زیادی وجود دارند. این سیستم ها، بعد از دریافت چند ورودی، به طور اتفاقی چندین نام کاربری پیشنهاد می کنند. گرچه این ها به پای انتخاب خودتان نمی رسد. ولی اگر از انجام انتخاب های مختلف و عدم نتیجه گیری خسته شده اید. می توانید این مورد را امتحان کنید.

 


تگ ها : چگونه یک نام کاربری ایجاد کنیم چگونه یک حساب کاربری بسازیم چگونه در تلگرام نام کاربری بسازیم؟ چگونه یک حساب کاربری +google ایجاد کنیم؟ چه‌جوری در تلگرام Username بسازیم چگونه نام کاربری خلاقانه ای طراحی و در وب سایت جیمیل ثبت آموزش تعیین نام کاربری (Username) در تلگرام حساب Google خود را ایجاد کنید آموزش ساخت حساب کاربری گوگل (جیمیل) چگونه ایمیل بسازیم آموزش تصویری ساخت ایمیل [چگونه و چطور] ساخت آیدی در موبوگرام چگونه در توییتر اکانت بسازیم؟ آموزش تصویری ساخت جیمیل؛ پرطرفدارترین ایمیل جهان نکته تغییر نام کاربری چگونه ثبت نام کنم؟ آموزش تصویری ساخت کانال تلگرام How Create Telegram چگونه وبلاگ بسازیم و آن را مدیریت کنیم Aftabgardan آموزش ساخت آیدی تلگرام و نحوه پیدا کردن افراد در تلگرام به چگونه يك ايميل در یاهو بسازیم؟ + آموزش چگونه در اینستاگرام یک پیج ایجاد کنیم؟ چگونه فروشگاه اینترنتی بسازیم یا راه اندازی کنیم؟ انتخاب یوزرنیم در اینستاگرام اکانت تلگرام چگونه یک دیتابیس MySQL ایجاد کنیم آموزش ساخت کانال در youtube راهنما:ساخت صفحه جدید روش ساخت اکانت تلگرام با یک شماره مجازی چگونه نام کاربری خود را در فیس بوک تغییر دهیم الف چگونه یک اکانت ایمیل در جیمیل (Gmail) بسازیم؟ چگونه در توییتر نام کاربری خود را تغییر دهیم ؟ چگونه يک صفحه اختصاصي در گوگل پلاس بسازيم؟ چگونه یک Mi account بسازیم؟ – شیائومی شاپ ايتنا پرسش‌های متداول تلگرام آموزش ساخت لینک جوین تلگرام (تصویری) آموزش تغییر نام و تعویض یوزرنیم تلگرام عضو توییتر شوید آموزش گام به گام و تصویری ساخت یک وبلاگ چگونه یک دامنه ir بسازیم؟ ایجاد یک حساب کاربری در جیمیل آموزش ساخت نام کاربری (username) در تلگرام چگونه پست الکترونیکی (Email) بسازیم؟ چگونه در سیستم‌عامل مک چندین حساب کاربری ایجاد کنیم؟ چگونه ایمیل بسازیم ​​چگونه یک فروشگاه آنلاین ایجاد کنیم؟ چگونه یک طوفان فکری کارآمد ایجاد کنیم؟ آموزش ساخت آیدی در تلگرام + پیدا کردن دیگران از طریق آیدی مارتین ریویز: چگونه کسب و کاری را ایجاد کنیم که ۱۰۰ سال چگونه یک متن جذاب برای بیو اینستاگرام خود بنویسیم؟ چگونه جی میل بسازیم؟ چگونه یک پارتیشن HDD جدید ایجاد کنیم راهنماهای راهنمایی چگونه در تلگرام یک گروه ایجاد کنیم؟ چگونه برای کسب و کار خود یک صفحه در فیس‌بوک ایجاد چگونه حساب کاربری تلگرام را حذف کنیم؟ چگونه یک حساب کاربری برای فرزندمان در اشتراک گذاری ترفندها چگونه یک رمز عبور خوب انتخاب کنیم؟! چگونه یک حساب کاربری توییتر را تأیید کنیم؟ ساخت حساب سامسونگ به چه طریقی امکان پذیر است؟ آموزش تصویری ساخت آدرس url اختصاصی برای کانال youtube نحوه ایجاد یک حساب FTP چگونه از توییتر استفاده کنیم ؟( بخش یک ) ساختن User جدید در ویندوز 10 چگونه در مرونت حساب کاربری ایجاد کنم ؟ – مرونت چطور در تلگرام گروه بسازیم؟ چطور در اینستاگرام اکانت بسازیم؟ جستجوهای مربوط به چگونه یک نام کاربری ایجاد کنیم

نظرات




نماد