سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

 

چگونه با استفاده از روانشناسی فردی فروش خود را افزایش دهیم

 

۱ چیزی به صورت رایگان بدهید اصل عمل متقابل یک پدیده روانی است که دکتر رابرت کیالدینی، متخصص حوزه ی اقناع، آن را توصیف کرده است. بر اساس این نظریه، انسان ذاتا احساس می کند که موظف به بازپرداخت بدهی از همه نوعی، بزرگ و کوچک، است. اگر کسی چیزی را به رایگان دریافت کند، فرد دچار نوعی اصرار روانی برای خرید محصول از شما جهت پاسخگویی به مهربانی تان خواهد شد. یک دوره آزمایشی رایگان، نمونه ای محصول و یا حتی یک تجربه لذت بخش به مشتری بدهید. لازم نیست آیتم رایگان حتما ارتباطی به محصول شما داشته باشد. می توانید حتی یک دفترچه ی رایگان به او بدهید. حتی می توانید چیزی ساده مانند یادداشت های زیبا دست نویس به آنها هدیه بدهید.

 

چگونه با استفاده از روانشناسی فردی فروش خود را افزایش دهیم

 

۲ از تاکتیک مقایسه ی قیمت استفاده کنید به لحاظ روانشناختی، ما ارزش معاملاتی چیزی را با مقایسه ی آن با چیز دیگری می سنجیم. یکی از راه های انجام این کار استفاده از «اصل لنگر» است، که بدان معنی است که ما از مقدار هزینه ی چیزی انتظار به خصوصی داریم (لنگر) و قیمت اقلام دیگر را با این انتظار مقایسه می کنیم. این امر ممکن است به نظر پیچیده برسد، اما در عمل ساده است: در ابتدای فروش قیمت خرده فروشی محصول و یا محصولات مشابه را ذکر کنید. این قیمت «نقطه قیمت لنگری» است. سپس، اگر مشتری از قیمت استقبال نکرد، قیمت آن را با تخفیف بگویید. برای مثال، می توانید بگویید، “این لباس ها به طور معمول هر کدام ۲۰۰ دلار به فروش می رسند. اگر امروز دو لباس بخرید، لباس سوم به صورت رایگان به شما داده می شود. مثل این است که قیمت هر لباس تنها ۱۳۳ دلار باشد. در این صورت دیگر قیمت بالای لباس ها بد به نظر نمی رسد.

 

چگونه با استفاده از روانشناسی فردی فروش خود را افزایش دهیم

۳ از اصل کمیابی استفاده کنید انسان به طور طبیعی طوری برنامه ریزی شده است که تمام ضروریات خود را ذخیره کند تا در زمان قحطی به مشکل برخورد نکند. می توانید با نشان دادن کمیابی محصول خود یا تقاضای بالا برای آن از این تمایل به نفع خود استفاده کنید. یک حراجی یا تبلیغ «برای مدت زمان محدود» یا «تا زمان موجود بودن محصول» بزنید. همچنین می توانید بگویید «امروز آخرین روز فروش این محصول به این قیمت است.»

 

۴ از اصل اعتبار اجتماعی استفاده کنید. مشتریان می خواهند کارهایی انجام دهند که یا مد روز است یا در غیر این صورت به لحاظ اجتماعی قابل قبول باشد. در واقع، در صورتی که فکر کنند افراد زیادی، به ویژه افراد شبیه به آنها، نیز این محصول را خریده اند، به احتمال بیشتری آنها نیز این کار را انجام خواهند داد. می توانید بگویید که این محصول از پرفروش ترین ها بوده است و یا در بین برخی مشتریان (از جنس همان مشتری) محبوب است (برای مثال مادران خانه دار، معلم ها ، کارمندان). این کار مشتری را قانع می کند که این محصول پرطرفدار است. همچنین می توانید از سایر افراد برای بازاریابی محصول خود استفاده کنید. برای مثال اگر صفحه ی اجتماعی دارید، می توانید برای مشتریانی که با به اشتراک گذاری صفحه بیشترین مشتری را جلب کرده اند جایزه ای تعیین کنید. هنگامی که افراد محصولی را می بینند که دوستشان آن را توصیه کرده است، این محصول اعتبار بیشتری در چشمشان پیدا می کند.

 

۵ مانند یک متخصص رفتار کنید. اگر نتوانید به سوالات مشتریان پاسخ دهید، هیچ کس چیزی از شما نخواهد خرید. بنابراین نه تنها باید همه چیز را در مورد محصول خود بدانید، بلکه باید به گونه ای پاسخ افراد را بدهید که مطمئن شوند شما در این حوزه متخصص هستید. در مورد محصول، از جمله سابقه ی آن، فرآیند تولید، شرکت تولید کننده، مواد تشکیل دهنده آن، هر گونه مسائل مربوط به تولید و یا فروش آن، و مدت عمر مفید آن اطلاعات کسب کنید. در مورد رقابت نیز اطلاعاتی کسب کنید. چه محصولات مشابهی با شما دارند، و کاستی های آنها چیست و چرا محصول شما از آنها بهتر است؟ اگرمشتری سوالی پرسید که پاسخ آن را نمی دانستید، صادق باشید. سعی نکنید اطلاعات نادرست بدهید یا او را دست به سر کنید. در صورتی که جمله ای ساده بگویید مانند «مطمئن نیستم، اما حتما در این مورد سوال می کنم و به شما اطلاع می دهم»، در نظر مشتری قابل اعتماد تر خواهید بود. و البته حتما در اسرع وقت پیگیری کنید و به او اطلاع دهید.


تگ ها : ۱۰ تکنیک عالی روانشناسی برای افزایش مشتری‌ها و فروش چگونه فروش خود را افزایش دهیم (راه های افزایش فروش) مبانی روانشناسی در بازاریابی و فروش شیوه های افزایش فروش چگونه با بازاریابی عصبی، فروش خود را افزایش دهیم؟ راه های افزایش فروش چگونه فروش رستوران خود را افزایش دهیم چگونه یک برنامه بازاریابی بنویسیم – مشاوره بازاریابی و چگونه می توانیم باانیگرام، فروش و درآمد خود را افزایش دهیم؟ توجه به یک واکنش مغزی در فرایند فروش واژه ای جادویی که مشتری را متقاعد می کند چگونه نفوذ کلام خود را افزایش دهیم؟ انفجاری بزرگ در فروش (چگونه فروش خود را افزایش دهیم؟) چگونه بهره وری خود را افزایش دهیم؟ چگونه قابلیت فروش خود را افزایش دهیم ۱۰ راه برای جذب مشتری جدید تاثیر روانشناسی در بازاریابی چگونه از ۱۰ اصل روانشناسی برای متقاعدسازی مشتری استفاده با کمک رنگ برند بازاریابی خود را بهبود بخشید رابطه چگونه عزت نفس خود را افزایش دهیم چگونه فروش فروشگاه اینترنتی خود را افزایش دهیم؟ چگونه عزت نفس خود را افزایش دهیم؟ چگونه با دیگران به سرعت ارتباط برقرار کنیم؟ ۱۳ تکنیک عالی روانشناسی برای افزایش مشتری ها و فروش خلاصه متن کتاب روان شناسی فروش فهرست کتابهای معرفی شده در تایم به کمک این تکنیک‌ها میتوانید عملکرد مغزتان را 10 برابر افراد با اعتماد به نفس چگونه به کنایه ها پاسخ می دهند؟ 4 لغت جادویی که به طور شگفت آوری فروش شما را بالا می برد برایان تریسی چگونه با تکنیک NLP اعتماد به نفس را افزایش دهیم؟ فروشگاه روان استور تکنیک های فروش در بازاریابی معرفی کتاب: روانشناسی فروش (قسمت اول) توصیه های یک مأمور FBI: هفت راه برای اینکه دیگران از مشاوره و آموزش بازاریابی افزایش فروش با NLP چگونه یک شخصيت کاریزماتيك داشته باشيد؟ مروری بر روانشناسی و مفهوم رنگها در طراحی و تبلیغات [DOC]بهره وری نیروی انسانی هشتگ چیست + بهترین استراتژی استفاده از هشتگ در چگونه اعتماد به نفس کودک را افزایش دهیم چگونه وجدان کاری اعضای تیم‌ خود را افزایش دهیم؟ دانلود فیلم فن بیان در ارتباط با مشتری آموزش افزایش فالوور در یوتیوب و آپارات؛ چرا و چگونه؟ روانشناسی رنگ ها راهکارهای کنترل خشونت/ چگونه خشم خود را کنترل کنیم چگونه زندگى خود را تغيير دهيم؟ چگونه عزت نفس را افزایش دهیم؟ چگونه درآمد خود را افزایش دهیم؟ باورهای مخرب درباره ثروت چگونه امتیاز سایت خودمان را در گوگل افزایش دهیم؟ (قسمت اول) چگونه با تحقیقات بازاریابی فروش خود را افزایش دهیم هوش هیجانی 15 روش برای تاثیر گذاری و متقاعد کردن دیگران از انجام چه کارهایی در شبکه اینستاگرام خودداری کنیم میگنا چگونه با جذب مشتری بیشتر، به کسب و کارمون رونق بخشیم؟ چگونه قد خود را افزایش دهیم؟ چگونه در لحظات سخت زندگی قوی باشیم و به خود کمک کنیم؟ ستاد مبارزه با مواد مخدر 7 نکته برای اینکه چگونه با جذبه و کاریزماتیک باشیم [PDF]روش های ایجاد انگیزه در کارکنان اطلاعات بیشتر چگونه می‌توان وجه نقد موجود در بآشگاه را افزایش داد؟ چگونه به کسب و کار خود رونق دهیم؟ چگونه فروشنده ی لباس موفقی باشیم؟ چگونه از فکر کردن به یک چیز یا یک شخص دست برداریم؟ مدیریت ارتباط با مشتری – نرم‌افزار CRM چگونه تمرکز خود را افزایش دهیم؟ جستجوهای مربوط به چگونه با استفاده از روانشناسی فردی فروش خود را افزایش دهیم

نظرات




نماد