سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

۱به فهرستی از دوستان و آشنایان فکر کنید که احتمال دارد بتوانند به شما پول بدهند. به نزدیکی رابطه ی خود با آنها فکر کنید. آیا قبلا به آنها پول قرض داده اید؟ بهتر است کسانی را انتخاب کنید که با آنها رابطه ی صمیمانه تری دارید و قبلا به شما کمک کرده اند. به طور کلی بهتر است وارد مسائل مالی با فامیل نشوید. زیرا اگر قادر به بازپرداخت پول نباشید، رابطه ی فامیلی شما خراب می شود.

 

۲حاشیه نروید. وقتی با آنها در این مورد صحبت می کنید سریعا به موضوع بپردازید. با آنها خوش و بش کنید اما زیاد حاشیه نروید. در عین حال بلافاصله پس از شروع صحبت نگویید «می توانی به من پول قرض بدهی؟». اول حالش را بپرسید و کمی از اوضاع زندگیش بپرسید. وقتی می خواهید در مورد قرض گرفتن صحبت کنید، صریح و البته مودب باشید. به او بگویید «کمی دچار مشکل مالی شده ام و نیاز به مقداری پول دارم. تو می توانی به من مقداری قرض بدهی؟». با گفتن اینکه «دچار مشکل مالی شده ام و نمی دانم از کجا تهیه کنم و کاش کسی به من مقداری پول قرض می داد» حاشیه نروید. ممکن است آنها متوجه منظور شما نشوند و شما در موقعیت ناجوری گیر کنید.

 

۳در مورد دلیل نیاز مالی با آنها صادق باشید. وقتی کسی به شما پول قرض می دهد حق دارد بداند آن را برای چه چیزی نیاز دارید. پس به آنها دروغ نگویید حتی اگر پول را برای چیزی می خواهید که جز ضروریات زندگی نیست. برای مثال اگر پول را برای کنسرت می خواهید صادقانه به او بگویید که این اولین باری است که این گروه به شهر شما می آیند و معلوم نیست بار بعدی کی باشد و اصلا وجود داشته باشد یا خیر. شاید او راه بهتری به شما نشان دهد که نیازی هم به پول قرض گرفتن نباشد. به هر حال بهتر است به هر پیشنهادی فکر کنید تا اینکه زیر بار قرض بروید.

 

۴اگر قرار است پول زیادی را برای شروع کسب و کاری قرض بگیرید و در مدت زمان طولانی تری آن را بازپرداخت کنید، بهتر است به فرد مورد نظر پیشنهاد شراکت در سهمی از سود کار را بدهید. در این صورت فرد رضایت بیشتری از انجام این کار پیدا خواهد کرد و به احتمال بیشتری پول را به شما قرض خواهد داد.

 

۵اگر مبلغ پول بالاست، چیزی را به رهن دوست خود دربیاورید. برای مثال وقتی از بانک وام می گیرید خانه را در رهن آن قرار می دهید و در صورت عدم توانایی در بازپرداخت خانه به تملک بانک در می آید. بنابراین برای ایجاد اعتماد در دوست یا فامیل و اطمینان دهی به وی برای پازپرداخت به موقع چیزی را نزد وی گرو یا رهن بگذارید. برای مثال ممکن است تابلو فرشی داشته باشید که دوستتان آن را بسیار دوست داشته است. به وی تضمین بدهید که در صورت عدم توانایی در بازپرداخت، این تابلو فرش به عنوان بازپرداخت به وی تعلق می گیرد.

 

۶پاسخ آنها را بپذیرید. اگر جواب وی نه است، این پاسخ را به معنی مخالفت وی با شما تعبیر نکنید. برخی تمایلی به قرض دادن پول به فامیل ندارند زیرا نگران خراب شدن رابطه ی خود با اطرافیان هستند. از سوی دیگر، شاید وی نیز در شرایط مالی خوبی قرار ندارد.


تگ ها : چگونه پول قرض بگیریم اصول قرض گرفتن پول چطور از دیگران پول قرض بگیریم؟ Archives چگونه پولی را که بدون مدرک قرض دادیم را پس بگیریم؟ اگر لازم است پول قرض کنید تا این نکته را بیاموزید آیا قرض دادن پول به دوستان کار صحیحی است؟ نحوه و روش باز پس گیری پول و قرض چگونه به‌سرعت کلی پول به دست آوریم؟ PS 30 چگونه پول قرض بگیریم روش پس گرفتن پول قرض داده شده از یک دوست نظر شما در مورد قرض گرفتن پول چیست؟ خطر قرض گرفتن چگونه پولی را که بدون مدرک قرض داده‌ایم، پیگیری کنیم؟ اصول قانونی پس گرفتن پول بدون داشتن مدرک پول قرض گرفته پس نمیده میشه کاری کرد؟؟؟؟ چگونه پولم را پس بگیرم؟ روش قرض گرفتنی که ربا نشود چیست؟ 3 قانون طلایی پول قرض‌دادن چگونه پولی را که قرض می دهیم مطالبه کنیم؟ چگونه پول قرض دادن به اطرافیان چطور پول قرض کنم ؟ پول و دوستی را با هم در نیامیزید ! بخش اول پول پس گرفتن، آداب دارد! / 108431 اصول قرض گرفتن پول – چطور از کسی پول قرض کنم ؟ – همه قرض احکام قرض استفتائات چگونه پول جمع کنیم؛ روش‌هایی جالب و خلاقانه برای پول جمع برای قرض گرفتن از سیمکارت روشن*122#را اصول قرض گرفتن پول – چطور از کسی پول قرض کنم ؟ چگونه با همسر خود راجع به مسائل مالی صحبت کنید؟ چگونه قرض الحسنه تبدیل به ربا نشود؟ دل نوشته ها پول پس گرفتن، آداب دارد!/ راهکارهای باز پس گیری طلب قرض الحسنه! « مهندس طلبه چگونه قرض خود را از دیگران پس بگیریم؟ جام جم آنلاین حق الناس چگونه طلبمان را از بدهکار پس بگیریم؟ یک مقام مسئول: خامنه‌ای بیشتر وقت‌ها مقروض است و از محافظان داستان واقعی: چگونه بدون پس​انداز در تهران خانه خریدم قرض دادن پول به شخص دیگری باید تابع قرارداد باشد؟ – گروه ده میلیون تومان دارم می خواهم به کسی بدهم و از او سود بگیرم با سلام من مرجع تقلیدم آیت الله سیستانی می باشد اگر مقداری چطور پس انداز کردن را آغاز کنیم؟ کسی ذکری ، دعایی ،سراغ نداره من بخونم تا بتونم پولی ک ب NET 30 چگونه پول خود را از دیگران بگیریم چگونه وام قرض الحسنه بگیریم؟ ربا در قرض چگونه است TAR 24 پول قرضی میخوام الف ریچل باتثمن: واحد پول اقتصاد جدید اعتماد است. چطور وام بگیریم ؟ جام نیوز چگونه نه بگوییم ؟ «صدي سه مي گيرم»، حلال است يا حرام؟ آیا وام یا قرض خمس دارد؟ بدهکارم چکار کنم؟ به هنگام بدهکاری این کارها را انجام دهید چطور نه بگوییم و بله بگیریم؟ روش آموزش امورمالی و پول و سواد مالی به کودکان چگونه است؟ خرد متن رسید قرض دادن پول نقد بین افراد راهکارهای مطالبه پول قرض بدون رنجش مغروض را بدانید چگونه «جیب خالی» و «پز عالی» داشته باشیم؟ سود بگیرید البته حــلال بانک رسالت وام قرض الحسنه بدون سپرده می دهد اگر ما در قبال پولی که به کسی پرداخت کرده ایم هیچگونه چگونه اقساط و بدهی خود را به بهترین شکل مدیریت کنیم؟ جستجوهای مربوط به چگونه پول قرض بگیریم

نظرات




نماد