سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

دنیای امروز، عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات و به خصوص شبکه‌های اجتماعی است. در دنیای صفر و یک‌ها، می‌توان به طیف گسترده‌ای از مشتریان و مخاطبان بالقوه دسترسی داشت و خدمات و مهارت‌های خود را به افراد بیشتری ارائه کرد. در واقع بستر مجازی برای فعالان کسب و کارها، سبب شده تا از دهه‌ی نود قرن بیستم تا کنون، جهان با پدیده‌ای به نام کارآفرینی دیجیتالی (Digital Entrepreneurship) روبرو شود.فریلنسرها یا همان دورکارها (Freelancers) و سرمایه‌پذیرها (crowdfunders)، در واقع مظاهری از کسب و کار‌های اینترنتی هستند که دنیای کارهای مستقل را در بسترها و وب‌سایت‌هایی برای دورکاری توسعه می‌دهند. دیگر مهم نیست شما کجای دنیا هستید و چهه مهارتی دارید، از هر قابلیت و مهارتی که برخوردار باشید، فناوری مجازی این فرصت را در اختیارتان قرار داده تا با چند کلیک، به شبکه‌ی ۳/۵۵ میلیارد کاربری متصل شده و خدمات و قابلیت‌های خود را در اختیار طیف عظیمی از مشتریان بالقوه و بالفعل قرار دهید.

کسب و کار جدیدی به نام آموزش و انتشار آنلاین

آموزش آنلاین (e-learning) و خرید و فروش اینترنتی (e-Commerce)، بخش اجتناب ناپذیر دنیای دورکارها و فعالان جامعه‌ی اطلاعاتی امروز به شمار می‌رود که هم در ایران و هم در دیگر کشورهای دنیا، سبک زندگی دیجیتالی افراد را با خود همراه کرده است. بستر مجازی، هزینه‌ی تمام شده‌ی خدمات را به شدت کاهش داده و اثربخشی را به طور چشمگیری ارتقا داده است.

کتابخانه مجازی

پیش از این برای انتشار کتاب یا ویدیویی در دنیای سنتی، مجبور به پرداخت هزینه‌های سنگین بودیم  و پس از آن، با چالش عرضه و فروش روبرو می‌شدیم. اکنون، فضای مجازی این فرصت را در اختیار ما قرار داده تا کتاب دست‌نویس خود را، از طریق دنیای گسترده‌ی فضای مجازی با استفاده از دورکاری تایپ، ویرایش و حتی به زبان مورد نظر خود ترجمه کرده و به بهای اندکی، توسط ناشران الکترونیکی منتشر کنیم.

اکنون این ناشران، می‌توانند کتاب‌های ما را در پرتال‌های خود یا سایت‌های جهانی مانند آمازون، در معرض دید میلیون‌ها مخاطب قرار دهند. در واقع اکنون خیلی از نویسنده‌ها و روزنامه‌نگاران، از طریق این مدل کسب و کار که توضیح دادیم، درآمد خوبی کسب می‌کنند.
تولید محتوا در فضای مجازی فقط به فایل‌های متنی مربوط نمی‌شود و فایل‌های ویدیویی، صوتی، عکس و محتوای چند رسانه‌ای است هم امروزه بخش مهمی از فعالیت کسب و کار میلیون‌ها شهروند در زمینه‌ی تولید محتوای آموزشی در بسترهای آنلاین را تشکیل می‌دهد.
یکی از وب‌سایت‌های فعال در ارا‌ئه ی محتوای آموزشی Packtpub.com است که محتوای آموزشی را در قالب فایل‌های متنی و ویدیویی در اختیار علاقه‌مندان به موضوعات برنامه‌نویسی، بازی‌سازی، طراحی وب‌سایت و موضوعاتی از این دست قرار می‌دهد. درر ادامه معرفی کوتاهی از این وب‌سایت را برای شما همراهان وبلاگ پیمنت۲۴ تهیه کرده‌ایم.

کتابخانه پکت پاب

 

داستان پکت پاب

داستان پکت پاب، داستان خلاقیت و کسب و کاری بر بال اندیشه است که دهه‌ی نود، بیل گیتس از آن سخن گفته بود. پکت پاب، دنیایی از فریلنسرها که در زمینه‌ای خاص مشغول به فعالیت هستند را در شبکه‌ای بزرگ، گردهم آورده و تلاش می‌کند، دنیای چاپ بر اساس درخواست (Print on Demand) را گسترش دهد. تمام کتاب‌ها و ویدیوهای موجود در این وب‌سایت تنها با پرداخت ۵ دلار قابل سفارش هستند که از طریق خدمات پرداخت ارزی پیمنت۲۴ می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.
با این فضا، خیلی‌ها قادر خواهند بود تا اندیشه‌های خود را به صورت متن، صوت و ویدیو، منتشر کرده و در اختیار مخاطبانی در سراسر جهان قرار بدهند. این شرکت در سال ۲۰۰۴ میلادی در بیرمنگهام انگلیس تاسیس شد. ماموریت اصلی PacktPub  گسترش فعالیت فعالان کسب و کارهای اینترنتی به خصوص توسعه د هندگان اپلیکیشن، طراحان وب‌سایت و کسانی است که قصد دارند در این فضا، درآمدزایی کنند و اطلاعات خود را به صورت یک محصول به اشتراک بگذارند.
طی ۱۳ سال اخیر، بیش از چهار هزار کتاب و ویدیو در زمینه‌های مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات، از برنامه‌نویسی گرفته تا تجارت الکترونیکی و بازاریابی، توسط این ناشر الکترونیکی منتشر شده و شبکه‌ای از متخصصان فن‌آوری اطلاعات را گرد هم جمع کرده است.

کتابخانه پکت پاب

برنامه‌ی وفاداری به پروژه متن باز (Open Source Project Royalty) این مجموعه تا کنون ۱ میلیون دلار به پروژه‌های تولید محتوا در عرصه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات کمک کرده است. در این پرتال، شما می‌توانید با عضویت، نسبت به دریافت کتاب‌هایی الکترونیک و فایل‌های ویدیویی متنوعی که در عرصه فناوری اطلاعات بوده اقدام کنید و خودتان هم در صورتی که خواهان مشارکت در تولید محتوا در پرتال باشید، تخصص خود را به صورت مکتوب در سایت عرضه کنید.

کتاب‌های الکترونیکی که در این سایت در دسترس است، در فرمت‌های EPUB، PDF و MOBI هستند و به راحتی روی دستگاه‌های مختلف قابل خواندن خواهند بود. امکانی که در وب‌سایت وجود دارد، به شما امکان می‌دهد تا قابلیت مشاهده‌ی نسخه‌های الکترونیکی هزاران کتاب در این سایت را روی دستگاه کتابخوان KINDLE آمازون داشته باشید. البته محدودیتی ۵۰ مگابایتی برای این منظور در نظر گرفته شده است.
در این وب‌سایت، شما می‌توانید منبع برخی از برنامه‌ها، کتاب‌ها و حتی فایل‌های ویدیویی عرضه شده را دانلود کنید و در اختیار داشته باشید. این کار از طریق عضویت در سایت و استفاده از بخش code download link و CODE DOWNLOAD & ERRATE امکان‌پذیر است.
برای دانلود کردن ویدیوهای مختلف آموزشی این وب‌سایت، باید حساب کاربری VIDEO را خریداری کرده و سپس نسبت به دانلود فایل‌های ویدیویی اقدام کنید.

 

سفارش و پرداخت در PacktPub

این وب‌سایت خرید و فروش محتوای دیجیتالی عرضه شده را از طریق کارت‌های بانکی و درگاه‌های پرداخت مجازی بین‌المللی فرصت های پرداخت مجازی برای مشتریان خود فراهم می‌کند. اگر شما هم به خرید یک یا چند کتاب یا فایل ویدیویی از PacktPub‌ علاقه‌مند شده‌اید، می‌توانید با استفاده از ثبت سفارش خرید با پی‌ پال در وب‌سایت پیمنت۲۴ کتاب‌ و فایل ویدیویی مورد نظر خود را تهیه کنید. همچنین می‌توانید پس از اطمینان از پذیرش ویزا کارت‌ها یا مستر کارت‌های ارائه شده توسط ما با پرداخت از این طریق هم از خدمات این وب‌سایت بهره ببرید.
نکته جالب در این سایت آن است که برخی از محصولات را می‌توانید پیش از چاپ سفارش داده و پس از انتشار کتاب، آن را به قیمتی پایین‌تر از قیمت نهایی خریداری کنید. در واقع با pre-order، این فرصت برای علاق‌مندان به دنیای فناوری اطلاعات که خواستار خرید کتاب‌هایی با موضوعات جدید هستند، فراهم شده است.

پرداخت پکت پاب

خدماتی پستی به کشورهای اروپایی، آمریکایی و برخی از کشورهای آسیایی به جز ایران، رایگان است. توجه داشته باشید که اگر نسخه‌ی مکتوب کتاب‌های الکترونیکی را نیاز داشته باشید، این خدمات از طریق سنگاپور، هند، استرالیا و انگلیس انجام می‌شود و بر اساس محل اقامت شما، نزدیک‌ترین کشور برای انتشار و ارسال، در نظر گرفته می‌شود که این قضیه در قیمت تمام شده‌ی خدمات PacktPub تاثیر دارد.

 

از PacktPub تا Mapt

خدمات این سایت برای توسعه دهندگان خدمات فناوری اطلاعات از افراد متخصص در توسعه‌ی اپلیکیشن تا وب مسترها را شامل می‌شود. برای همین، از طریق گزینه‌ی جستجو در سایت می‌توان به اطلاعات عمومی و تخصصی در این عرصه‌ها دسترسی پیدا کرد. در واقع، پکت پاب را می‌توان منبعی مطمئن برای دریافت اطلاعات در حوزه فناوری اطلاعات و اشتراک گذاری اطلاعات دانست که در فضای نشر سنتی، امکان پذیر نیست.
یکی از سرویس‌های جدید این سایت، درگاه Mapt است که آموزشگاه آنلاینی از خدمات فناوری اطلاعات به علاقه‌مندان این عرصه است. بیش از سه هزار نویسنده از ۵۰ کشور به آموزش علاقه‌مندان فعالیت در عرصه‌ی کارآفرینی دیجیتالی مشغول هستند.
جالب است بدانید در سال ۲۰۱۰ میلادی، کتابخانه‌ی دیجیتالی پکت با نام PacktLib راه‌اندازی شد. کتابخانه‌ی دیجیتالی پکت پاب، هر سال به بهترین پروژه‌های متن بازی که در سایت ارائه می‌شوند و با استقبال کابران نیز همراه است، جوایزی اعطا می‌کند که تا کنون نرم افزارهای متن‌بازی چون Joomla (CMS متن باز)، jQuery Mobile (ابزار موبایلی)، ImpressPages (ابزار تولید محتوا)، PrestaShop  (اپلیکیشن کسب و کار)، jQuery ( محصول جاوا اسکریپت ) و Blender (نرم افزار چند رسانه‌ای) از آن جمله بوده‌اند.

خرید کتاب

صدها نویسنده و متخصص فناوری اطلاعات در شاخه‌های گوناگون این عرصه‌ی نوظهور کارآفرینی، با پکت پاب در ارتباط  هستند که جامعه‌ی بزرگی از متخصصان فناوری اطلاعات را تشکیل داده است.

هر نویسنده‌ای در این پرتال، دارای صفحه‌ی مربوط به خود است و در آن، رزومه‌ای از فعالیت‌ها و هم چنین کتاب‌ها و تولیدات اینترنتی وی، معرفی شده است که امکان خرید مستقیم از همان صفحه هم وجود دارد.
کتاب‌هایی با قیمت ۳/۹۵ پوند یا ۵ دلار آمریکا، بخشی از مدل کسب و کار خلاق این ناشر دنیای فناوری اطلاعات است. در واقع یکی از قابلیت‌های این پرتال که آن را به بهتشی برای فعالان کسب و کار اینترنتی و وب مسترها تبدیل کرده است، در ارتباط بودن با صدها مهندس و متخصص برنامه‌نویسی و تولید محتوا از کشورهای مختلف جهان است.

 

عضویت در پکت پاب

برای عضویت در این سایت، به بخش Register مراجعه کرده و فرم مربوطه را پر کنید. پس از ثبت نام، گزینه‌ای به نام MY ACCOUNT در بالای صفحه مشاهده خواهید کرد که با کلیک روی آن، صفحه‌ی زیر برای شما نمایش داده می‌شود که باید برای تکمیل عضویت قسمت‌های مربوطه را پر کنید.
کتاب‌هایی که سفارش بدهید، ویدیوهای مورد نظر و هم‌چنین مدیریت حساب کاربری، در این قسمت در دسترس خواهد بود. هزینه‌ی عضویت ماهانه سایت از ۱۴ پوند تا ۲۰ پوند متغیر است که خدمات گسترده‌ای را در اختیار مشتاقان به فعالیت‌های تخصصی فناوری اطلاعات فراهم می‌کند. در تصویر زیر، ۳ سطح مختلف عضویت را می‌بینید که به صورت Basic، Pro و Team در اختیار کاربران قرار دارد. هر یک از این سطوح دسترسی‌ها و خدمات خاصی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند.

خرید کتاب اینترنت


تگ ها : در کتابفروشی PacktPub برای هر کتاب فقط ۵ دلار بپردازید با Amazon Cash بدون نیاز به کارت اعتباری خرید کنید ۹ کتاب برتر سال ۲۰۱۷ به انتخاب وب سایت آمازون وبلاگ پیمنت24 تبدیل فرمت های بانک انکشاف آسیایی به Skill Up All Books and eBooks کتاب trx trx خرید اینترنتی پروژه کارآفرینی راه اندازی كتابفروشی مهارت های جالب که فقط در آسیا خواهید دید مرکز بازدید کتاب کودک سپهر کتاب حل عددی معادلات دیفرانسیل معمولی لمبرت آموزش بازاریابی و انتشار کتاب های الکترونیک در وب • شاپ یار بایگانی‌ها دانلود جزوه نویسنده Google My Best Blog بررسی فروشگاه اینترنتی تامینا شاپ http://titryab.com/  http://titryab.com/data/citna فروشگاه اینترنتی شهروند راه‌اندازی شد آموزش پاور پوینت۲۰۱۳ به صورت تصویری microsoft office power point کتاب زبان انگلیسی علمی نگارش زبان انگلیسی نگارش علمی کلیک کتاب آموزش ا س 2013 access 2013 برای احمق ها جستجو Searches related to در کتابفروشی PacktPub برای هر کتاب فقط ۵ دلار بپردازید

نظرات




نماد