سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

با گسترش فرهنگ خرید‌های آنلاین حالا تقریبا تمام دارندگان کارت‌های اعتباری می‌دانند که باید از اطلاعات کارت خود مثل چشمانشان محافظت کنند. با این وجود، انجام تراکنش‌های آنلاین باز هم فرآیندی ریسکی است که می‌تواند منجر به دزدی هویتی شود. اگر نگران دزدیده شدن اطلاعات بانکی خود هستید، غول خرده فروشی آنلاین، آمازون، امکان خرید آنلاین با پول نقدی را برای شما فراهم کرده است. کمی پیچیده شد، نه؟ درست خواندید، پول نقد و خرید آنلاین. حالا خیلی هم تعجب نکنید. آمازون از یک روش ساده استفاده کرده که شاید در ابتدا به نظرتان مسخره باشد. روش کار به این صورت است که برای استفاده از Amazon Cash باید به یک فروشگاه واقعی بروید و از آن‌ها بخواهید تا پول نقدی که تعیین می‌کنید را به حساب آمازونتان واریز کنند. به همین سادگی! این فرآیند مثل خرید گیفت کارت است. بنابراین برای اینکه بتوانید در منزل راحت بنشینید و آنلاین خرید کنید، اول باید به یک فروشگاه فیزیکی بروید. البته ممکن است وقتی به فروشگاه می‌روید از همانجا چیزی که لازم دارید را هم بخرید. اما اگر می‌خواهید یک روش جدید را امتحان کنید، آمازون در اختیار شما است.

حالا شاید بخواهید بدانید که اصلا amazon cash چطور کار می‌کند؟ اولین مرحله این است که به وب‌سایت آمازون بروید و در آن عضو شوید و یک حساب در آن ایجاد کنید. در این صورت به شما یک بارکد داده می‌شود که به حساب آمازونتان وصل است. سپس می‌توانید یا عکسی از بارکد که برایتان پیامک شده را داشته باشید و یا از آن پرینت بگیرید. اگر قبلا ثبت نام کرده‌اید اما بارکد خود را ندارید، برای دسترسی به این بارکد می‌توانید به amazon.com/cash رفته و یا در اپلیکیشن موبایل آمازون عبارت «amazon cash» را جستجو کنید تا بارکد خود را به دست آورید.

مرحله‌ی بعدی این است که عکس یا پرینت بارکد را به فروشگاهی که در برنامه‌ی amazon cash عضو شده ببرید و پول نقد خود را به صندوق‌دار بدهید. آن‌ها می‌توانند بارکد شما را اسکن کرده، پول نقد را دریافت کرده و آن را به حساب آمازون شما منتقل کنند. می‌توانید لیست فروشگاه‌های عضو را هم مشاهده کنید تا فروشگاه‌های مورد نظر خود را در آن بیابید. البته این برنامه ده روز قبل راه‌اندازی شده و هنوز فروشگاه‌های زیادی در آن عضو نشده‌اند و فعلا فقط فروشگاه‌های آمریکا را پوشش می‌دهد اما مثل هر سرویس دیگری، این سرویس آمازون هم خیلی زود در دنیای آنلاین سر و صدا به پا می‌کند.

Amazon cash

در حال حاضر کمترین مقداری که می‌توانید هر بار واریز کنید ۱۵ دلار و بیشترین مقدار ۵۰۰ دلار است. هر بار باید از همان بارکد قبلی استفاده کنید بنابراین فقط یک بار باید برای خود بارکد ایجاد کرده و هر بار که می‌خواهید پول نقد وارد حساب خود کنید، همان بارکد را به فروشگاه ارائه می‌دهید.

سپس در همان مدت زمانی که در راه بازگشت به خانه هستید پول به حسابتان وارد شده و می‌توانید از آن برای خرید بعدی در آمازون استفاده کنید. پولی که به این صورت وارد حساب آمازون شما شده با بقیه پول‌هایتان مانند هر گیفت کارت یا اعتبار فروشگاهی دیگری که دارید، همه در یک حساب آمازون قرار می‌گیرند.

متاسفانه افزودن پول به حساب آمازون به این طریق یک تراکنش یک طرفه به نظر می‌رسد. بنابراین قبل از اینکه پول نقد خود را وارد حساب آمازون کنید، مطمئن شوید که برای خرج کردن این پول آمادگی دارید. در وب‌سایت آمازون عنوان شده است که، «تراکنش‌های Amazon Cash غیر قابل بازگشت هستند مگر در مواردی که قانون مشخص کند».

بنابراین اختیار با خودتان است. با استفاده از amazon cash دیگر برای خرید از آمازون احتیاجی به استفاده از کردیت کارت یا دبیت کارت ندارید و هزینه‌ای هم بابت تراکنش‌ها پرداخت نمی‌کنید. اما اگر واقعا خیلی نگران دزدیده شدن اطلاعات بانکی خود هستید، بهتر است از همان شیوه‌ی سنتی خرید با پول نقد در یک فروشگاه غیر آنلاین و فیزیکی استفاده کنید.


تگ ها : با Amazon Cash بدون نیاز به کارت اعتباری خرید کنید خرید کالا از فروشگاه های اینترنتی بین‌المللی ۱۰ فروشگاه برتر دنیا برای خرید آنلاین کدام هستند Amazon Cash گیفت کارت رایگان هدیه بگیرید کردیت کارت چیست؟ – مهاجران کانادا با آمازون ک ش آنلاین ولی بدون کارت اعتباری ید کنید کارتهای اعتباری 7 راه برای به دست آوردن اعتبار رایگان گوگل پلی خریدهای اینترنتی به زودی مراکز خرید را تعطیل خواهند کرد خرید اینترنتی کالا فروشگاه کالاهای دیجیتال مشاور بازرگانی و سرمایه گذاری اینترنتی خرید از آمازون ؛ به‌صرفه، اصل، مطمئن خرید BitCoin Online سیف: کارت های اعتباری آمریکایی در ایران صادر نمی شود/ متولی مراودات [PDF]تجارت الکترونیک وبلاگ رسمی نماد فناوران فروشگاه بازی پین درخواست اپلیکیشن خرید از طریق پوز بدون نیاز به کارت جستجو کدام بانک و چه نوع حسابی [بایگانی] تاپ 2.3.1 APK Download – DownloadAPK ویزا کارت (Visa Card) چیست؟ انواع و کاربرد‌های هر یک کدامند؟ دانلود فایل word مقاله تجارت الکترونیکی Pav ministore opencart theme گروه انفورماتیک بیت Amazon.com در مقابل Amazon.ca: راهنمای خرید آنلاین برون مرزی برای [PDF]ROM مهاجرسرا inventor2012 – مرکز وبلاگ مرکز وبلاگ – یک سایت دیگر با وردپرس فارسی راهنمای دانشجویان ایرانی دانشگاه اکلاهما When choosing a company you should be sure that it is offering مشتریان آمازون دریافت سپرده در فروشگاه نقدی به صندوق پرداخت های تاپیک کلی در مورد کردیت کارت / دبیت کارت / prepaid card از استرس «فین‌تک‌ها» تا امپراتوری «تک‌فین‌ها» اقیانوس فناوری اطلاعات listارائه خدمات درمانی به داوطلبان امدادگران با درصد تخفیف aalhassoun95's Articles at التسوق الالكتروني کارت‌خوان موبایلی گـــــــــلد مــــــا یـــــــــن تلگرام باز نگاهی بر پنج کیف پول سخت افزاری رمزارز های مختلف و قیمت های آن ها هرآنچه در کنفرانس WWDC 2017 کمپانی اپل گذشت بیت کوین بازار تجارت الکترونیک در آلمان [PDF]بازار yabb cgi apps guestbook scarbook php آموزش زبان انگلیسی خرید گیفت کارت آمازون amazon بیل کیوسک پرداخت با پول نقد & پذیرنده سکه برای کارت & پرداخت نقدی بسته سیاستی imaxport.com مقاله آمازون سرویس Top UP را برای افراد وابسته به پول نقد در آبان ۱۳۹۵ چرا آمازون باید ارز رمزنگاری شده ی خودش را توسعه دهد؟ متن بسته سیاستی ܓܨکـامـپیوتـــــر ܓܨ فید خوان rss reader E فایبرنت 4.1.1 APK Download تناقض‌گویی‌ زنجانی در پاسخ به سوالات قاضی در سیزدهمین جلسه دادگاه ابزار هدایت به بالای صفحه صرافی متشکل از چندین شریک صرافی ها نیز جهت تاسیس نیاز به طی تجارت الکترونیک افزایش نرخ تبدیل / مجله تفاوت اصلی بین Direct Mail و Email Marketing / 254226 یدار گیف کارت آمازون amazon gift card تاپ 2.2.1 APK for Android Pars Fanavaran Kharazm Searches related to با Amazon Cash بدون نیاز به کارت اعتباری خرید کنید

نظرات




نماد