سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

در حال حاضر که این مقاله را برای شما مینویسم جواب سوال مثبت میباشد. چرا که امروزه در سال 2015 طراحی وب سایت و موارد مربوط به آن تغییرات گسترده ای نموده است. امروزه موارد مربوط به کپی رایت و رنگها و طراحی ها نیز تغییرات گسترده ای نیز نموده است. بنابراین این تغییرات هم بهتر است در نماد گرافیکی آن سازمان نیز رخ دهد, چرا که این گرافیک میتواند در وحله اول در معرض دید بازدید کنندگان وب سایت قرار بگیرد.

نماد گرافیکی آن سازمان میتواند حس بسیار خوبی را در بازدید کننده و مشتری آن به وجود بیاورد و خرج نمودن مبالغ بسیار زیاد میتواند در نهایت سازمان و شرکت شما را به قله های بسیار بالایی برساند. البته در طراحی لوگو این سوالات به وجود می آید که چه مقدار کیفیت و پیکسل ها باید در آن وجود داشتته باشد و یا چه کلمات و شعارهایی میتواند در لوگو باشد. لوگو میتواند درصد وفادار بودن مشتریان را بالا ببرد, چرا که در زمان طراحی آن میتوانید خواسته های خود را بسیار واضح برای مشاهده کنندگان بیان نمایید.

بیشتر داشته های ما از دیدن میباشند و کمتر از آن ها یادداشتی برداشته ایم.

در ادامه این مقاله از سری مقاله های طراحی سایت و سئو سایت و بهینه سازی سایت که در شرکت طراحی وب سایت اطلس وب تهیه و تنظیم شده است, قصد داریم چند نمونه موفق از لوگوها و ترتیب طراحی آنها را به شما نشان دهیم تا درک بهتری از این مطالب داشته باشید.

 

 

 

 

در وب سایت فرانسوی mlinda.com در قالب یک طرح بزرگ نماد گرافیکی را به مخاطبان خود نمایش میدهد

 

 

شرکت کوکاکولا در بسته بندی جدید خود از گرافیک های بیشتری استفاده نموده است

 

 

در وب سایت Advertising Association میتوانید تک کلمه A را مشاهده نمایید

 

 


تگ ها :

نظرات




نماد