سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

ایجاد یک سیستم پرداخت معمولی، نسبتا ساده است. مهمترین نکته، متقاعد کردن افراد در استفاده از آن سیستم است. با وجود روش‌های جدید پرداخت مانند دستبند پرداخت، دکمه از راه دور آمازون و استفاده از گوشی‌های هوشمند، مردم همچنان ترجیح می‌دهند از روش‌های پرداخت قدیمی استفاده کنند. در ایالات متحده، اغلب پرداخت‌ها بوسیله کارت اعتباری و در کل جهان، بیشتر پرداخت‌ها از طریق وجه نقد انجام می‌شود.مستر کارت، یکی از غول‌های صنعت پرداخت الکترونیک است که در تلاش برای ارائه روش‌های جدید پرداخت  می‌باشد. با توجه به فراگیر شدن آهسته تکنولوژی‌های جدید، مستر کارت در تلاش برای جا انداختن فرآیندهای پرداخت در جاهایی مانند رستوران‌ها و حمل و نقل عمومی است که امکان بیشتری برای تغییر وجود دارد.

 

آینده پرداخت الکترونیک توسط مستر کارت در چه مسیری قرار می‌گیرد؟

جان شلدون، معاون ارشد آزمایشگاه مستر کارت، اخیرا درباره آینده‌ پرداخت‌های الکترونیک و نقش مستر کارت در این راه، صحبت‌هایی انجام داده است که گوشه‌هایی از آن را در ادامه خواهیم خواند.

تکنولوژی پرداخت مستر کارت

 

چه فناوری‌های جدیدی می‌توانند مردم را متقاعد کنند که دیگر در پایانه‌ها از کارت‌های پلاستیکی استفاده نکنند؟

کشیدن یا وارد کردن کارت در پایانه‌ها کار چندان سختی نیست؛ پس ما باید تجربه‌ بهتری را ارائه دهیم که بتواند برای استفاده کننده ارزشمندتر باشد. این تجربه می‌تواند مانند امنیت بیشتر در محیط‌های پر خطر باشد، یا چیزی که باعث صرفه‌جویی در وقت شود. ما خدمتی به نام پرداخت QR ارائه کردیم که به شما این امکان را می‌دهد وقتی در رستوران غذا می‌خورید بتوانید هزینه آن را از طریق گوشی موبایلتان پرداخت کنید. ما این سیستم را در ۱۰۰۰ رستوران در بریتانیا راه‌اندازی کردیم و قصد داریم در سال جاری در کشورهای بیشتری آن را پیاده‌سازی کنیم. به طوری میانگین با این روش ۱۱ دقیقه در مدت زمانی که شما قصد خروج از رستوران را دارید تا زمانی که واقعا بتوانید از آن خارج شوید صرفه‌جویی می‌شود (مدت زمان منتظر ماندن برای پرداخت هزینه).

پرداخت به روش کیو آر

 

شما آینده پرداخت با موبایل را در پنج سال آینده چطور می‌بینید؟

در آینده خواهید دید که حرکت اصلی فعالیت‌های پرداخت به سمت اطلاعات پس زمینه است. ما در یک شرکت به نام Bionym در کانادا روی یک پروژه سرمایه‌گذاری کردیم که به وسیله تکانه‌های الکتریکی قلب، هویت شخص را شناسایی می‌کند. وقتی شما می‌روید تا هزینه‌تان را پرداخت کنید، نیازی به کشیدن کارت یا زدن دکمه‌ای ندارید؛ تمام اطلاعات پرداخت شما به صورت پس زمینه منتقل می‌شود. ما به دنبال راهی هستیم که بتوانیم که هم به قبل و هم بعد از تراکنش، ارزشی را اضافه کنیم تا بتوانیم آن‌ را کاربردی کنیم.

پرداخت صورتحساب رستوران

 

در مورد سایر فناوری‌های مربوط به بایومتری چطور؟

در حال حاضر هرکسی یک اسکنر اثرانگشت در جیبش حمل می‌کند که می‌تواند واقعا کاربردی باشد. اما شما به وسیله گوشی موبالیتان می‌توانید یک حسگر عنبیه چشم هم داشته باشید، که بسیار قابل اطمینان‌تر از اثرانگشت است. اثر انگشت به راحتی قابل جعل کردن است اما جعل اسکن عنبیه بسیار سخت است. ما در حال حاضر با یک استارتاپ در مورد فناوری‌های مبتنی بر حرکت همکاری می‌کنیم، که به شما اجازه می‌دهد با تکان دادن گوشیتان در هوا کاری مانند امضاکردن را انجام دهید.

حسگر عنبیه چشم

 

در مورد افرادی که تا به حال از پرداخت الکترونیک استفاده نکرده‌اند فکری کرده‌اید؟

هشتاد و پنج درصد معاملات در دنیا هنوز به صورت پول نقد انجام می‌شود. در کسب و کار، ما نیاز داریم تا این افراد را متقاعد کنیم به سمت روش‌های مطمئن‌تر و شفاف‌تر برای خرید و پرداخت روی بیاوردند. در بر گرفتن همه‌ی فعالیت‌های مالی یک استراتژی مهم برای ما محسوب می‌شود. ما فکر می‌کنیم که اگر بتوانیم همه‌ی افراد را به انجام پرداخت الکترونیکی متقاعد کنیم، همه سود خواهیم برد و برای جامعه هم بهتر خواهد بود و این‌ها به هم مرتبط هستند.


تگ ها : با مستر کارت روش های جدید پرداخت را تجربه کنید راهنمای پرداخت آنلاین ارزی با مسترکارت/ویزا کارت مستر کارت برندی فراتر از پرداخت وجه پرداخت آنلاین با مستر کارت و ویزا کارت پرداخت ها با پی پال چطور انجام می شوند و انواع روش های پرداخت با پی پال پرداخت آنلاین با ویزا کارت و مستر کارت ایرانیکارت آموزش خرید آنلاین با مستر کارت مجازی پاوردیتا.صدور ویزا کارت مجازی.مستر کارت مجازی و فیزیکی.وسترن آموزش خرید از Google Play با مستر کارت و ویزا کارت پرداخت با ویزا و مسترکارت ویژگی‌های مستر کارت مجازی ezGyft بلاگ مطالب مرتبط با برچسب "مستر" مطالب مرتبط با برچسب "کارت" مرکز پرداخت های الکترونیکی کارت های پیش پرداخت رقیب جدید حساب های بانکی پرداخت WES چگونگی پرداخت Application Fee با استفاده از Credit Card [بایگانی پرداخت هزینه ثبت نام در کنفرانس و نمایشگاه های خارجی بدون کارمزد به راحتی می توانید با مشخص کردن مبلغ از طرف مقابل درخواست وجه کنید ایرانیان کی صاحب کارت اعتباری بین المللی می شوند؟/بزرگترین سوالات متداول کارت های اعتباری مستر و ویزا بهترین روش برای پرداخت های ارزی چیست ؟ [رپورتاژ آگهی] کانال تلگرام مسترکارت پرداخت ارزی آنلاين براي شما روش های ارسال و پرداخت در فروشگاه مستر کالا مستر ویزا کارت کوین نیدز چگونه ویزا کارت یا مسترکارت تهیه کنیم؟ ثبت نام آزمون تافل اینترنتی Toefl iBT هیاهوی مسترکارت درایران/ردپای واسطه‌ها در صدور کارت‌ اعتباری ارزی درباره ما نحوه پرداخت فاکتور ovh.com همراه با آموزش آن بانک کارآفرین UK Visa Information راهنمای اخذ ویزای شینگن هلند مهم ترین عادت استیوجابز نیک پی ایرانیان چطور مستر کارت دریافت کنند نوآوری جدید مسترکارت: سلفی بگیرید و آنلاین پرداخت کنید! پرداخت با اثرانگشت پانی پی گزارشی از کارکرد «کارت اعتباری» و اثر آن بر زندگی شهروندان کانادایی بانک صادرات ایران نگاهی به خدمات ویزا و مسترکارت: کارت بکش اما کارمزد نده ویزا کارت مستر کارت وسیم کارت بین الملی 10 سرویس برتر پرداخت ارزی برای دانشجویان در سال 1395 برای آنهایی که به دنبال پناهندگی در سوئد هستند راه اندازی تبلیغات گوگل ادووردز در چند گام(مقدماتی) بانک آینده حلقه Token ؛ مد و فناوری را در کنار هم تجربه کنید بومی سازی اپل پی آیا امکان پذیر است تمام راه ها برای خرید از سایت های خارجی فرزاد محسن وند – دست نوشته های یه UI/UX Designer سیستم‌های پرداخت الکترونیک در روسیه اصلاح کردیت پس از Bankruptcy چگونه از سایت‌های خارجی با دلار و واحدهای پولی دیگر خرید کنیم؟ مستر با این روش هزینه رفت و آمد را راحت تر پرداخت کنید! Yekpay @farspay Instagram profile سوالات متداول کارتهای اعتباری بیت کوین بازار داغ گیفت کارت‌ها در ایران بریتانیا رولت پیشنهادات پاداش MasterCard (@payacard) بازار داغ «گیفت کارت‌ها» در ایران پایگاه خبری، تحلیلی سرمدنیوز Searches related to با مستر کارت روش های جدید پرداخت را تجربه کنید

نظرات




نماد