سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

افزایش ناگهانی قیمت بیت کوین طی روزهای اخیر واکنش‌های متفاوتی را از بخش‌های مختلف اقتصادی در پی داشته است. افزایش محبوبیتبیت کوین برخی را به هیجان آورده و در مقابل برخی را نگران کرده است. در حقیقت در حالی که مالکان ارزهای رمزپایه از افزایش خیره‌کننده درآمد حاصل از دارایی‌های بیت کوینی خود در روزهای اخیر هیجان‌زده هستند؛ برخی از تاجران به دلیل نوسانات بالای قیمتی بیت کوین بیش از پیش از سرمایه‌گذاری در این ارز رمزپایه اجتناب می‌کنند.هرچه قیمت بیت کوین و اقبال عمومی به آن بیشتر می‌شود، توجه بیشتری را از سمت مشتاقان سرمایه‌گذاری و همچنین قانون‌گذاران دولتی به خود جذب می‌کند. اگرچه این دو گروه برخی مواقع دیدگاه‌های متضادی نسبت به ارزهای رمزپایه دارند.

ورون ستیام، بنیان‌گذار و مدیر عامل almora.io اعتقاد دارد که باید توجه بیشتری نسبت به چگونگی پذیرش ارزهای رمزپایه در کشورهای در حال توسعه صورت گیرد. ستیام عقیده دارد که بیت کوین مرزها را به گونه‌ای در نوردیده است که دیگر قابل کنترل نیست. پس از نظر او، تنها مساله‌ای که در رابطه با بیت کوین می‌توان به آن توجه کرد پیش‌بینی جهت رشد توقف‌ناپذیر بیت کوین است. ستیام می‌گوید:

دیدن چگونگی پذیرش بیت کوین و دیگر ارزهای رمزپایه در کشورهای در حال توسعه هیجان‌انگیز است. آشفتگی‌های اقتصادی بیشتری در پیش خواهد بود. بلاک چین قطعا با بهبود سیستم‌های نامتمرکز خصوصی خود در ادامه امنیت بیشتری را برای مخاطبان خود به ارمغان خواهد آورد. افزایش محبوبیت بیت کوین دیگر قابل مهار نیست و کشورها در تکاپوی این هستند که چگونه نسبت به آن واکنش نشان دهند. واکنش آن‌ها غیر قابل پیش‌بینی خواهد بود و تغییرات و قوانینی که به وجود خواهند آورد بسته به شرایط متفاوت خواهد بود.

 

افزایش پذیرش و محبوبیت بیت کوین ادامه خواهد داشت

محبوبیت بیت کوین

پنج شنبه هفته پیش، ORCA Alliance (پلتفرم هوش مصنوعی که هدف آن تضمین پایداری ارزهای دیجیتال در قاره اروپا است) به همراه EU40 (شبکه اعضای جوان نمایندگان پارلمان اروپا) میزگردی را تحت عنوان «اروپا چگونه باید در مقابل پیشرفت سریع ارزهای رمزپایه واکنش نشان دهد؟» برگزار کردند.

در این میزگرد مدیران سرشناس صنعتی هم حضور داشتند. از جمله می‌توان به سارا کمپانی، مشاور حقوقی Bitfinex، کرگ سلارز، بنیان‌گذار و مدیر عامل Tether، یورن اربگوت، کارشناسی حقوقی، ناتان اویدان، بنیان‌گذار ORCA Alliance، جرمی گاردنر، بنیان‌گذار Augur و تعداد زیادی از نمایندگان پارلمان اروپا اشاره کرد. این میزگرد در محوطه پارلمان اروپا برگزار شد.

ناتان اویدار بعد از این جلسه گفت که به دلیل عدم توافق جهانی بر موضوع بیت کوین و ارزهای رمزپایه جلسات این چنینی در آینده بیشتر هم خواهد شد. اویدان اشاره کرد که حتی جوامع پیشرفته و روشن فکری همچون اتحادیه اروپا هم همچنان قادر به ایجاد چارچوبی قانونی حول این موضوع نیستند. او گفت:

به عنوان سازمانی که در رابطه با ارزهای رمزپایه فعالیت می‌کند، ما امیدواریم تصمیمی هماهنگ و آزادی‌خواهانه از جانب همه قانون‌گذاران کشورهای دنیا شاهد باشیم.

اویدان معتقد است که در آینده پذیرش ارزهای رمزپایه بنا بر سه دلیل عمده به حد انفجار خواهد رسید:

  • افزایش تعداد تراکنش‌های بیت کوین میان کاربران
  • افزایش مقیاس‌پذیری تکنولوژی بلاک چین (ظرفیت انجام معاملات همزمان ارزهای رمزپایه)
  • اخلال در سیستم مالی فعلی به خاطر افزایش استفاده از بیت کوین و ارزهای رمزپایه برای انجام خریدهای روزانه از طریق دستگاه‌های کارتخوان رمزپایه

 

بیت کوین آمده است که بماند

عرضه اولیه سکه

در طول این میزگرد، یکی از اعضای پارلمان اروپا، سورینا مویسا، گفت که او عقیده دارد ارزهای رمزپایه آماده‌اند تا بمانند. اگرچه نگران این است که چطور می‌توان دغل‌کاران این سیستم نوین مالی را از این سیستم حذف کرد:

بازنگری دستورالعمل مبارزه با پولشویی به پاکسازی فرآیند معاملات ارزهای رمزپایه کمک خواهد کرد. اگرچه قانونمند کردن عرضه‌های اولیه سکه را نیز نباید فراموش کرد. عرضه‌های اولیه سکه را باید وادار کرد که قوانین و چارچوب‌های امنیتی اتحادیه اروپا را رعایت کنند. به علاوه تعاریف جدیدی را هم باید وارد سیستم کرد. برای مثال، باید مشخص کرد که یک توکن چه زمانی یک توکن، چه زمانی یک ابزار، چه زمانی یک کالا و چه زمانی یک اوراق بهادار است.

 

یکی دیگر از اعضای پارلمان اروپا با اعلام هم‌نظری با مویسا اشاره کرد که ارزهای رمزپایه تمرکززدایی را افزایش خواهند داد و در نتیجه، نقش واسطه‌ها را کم‌‌رنگ‌تر خواهد کرد. اگرچه او معتقد است که توسعه‌دهندگان ارزهای رمزپایه و بلاک چین باید افزایش نقش قانون‌گذاران و تصمیم‌گیران مالی را مورد ارزیابی قرار دهند.

 

پیش به سوی آینده

آینده بیت کوین

مایکل ووگل، مدیر عامل Netcoin، معتقد است که به دلیل عدم ارتباط کارآمد میان کارشناسان واقعی بیت کوین و بلاک چین، اطلاعات گمراه‌کننده فراوانی در رابطه با بیت کوین به وجود آمده است. ووگل می‌گوید:

ما در حال حاضر شاهد دو برخورد متفاوت نسبت به این تکنولوژی هستیم. برخی واکنش‌های کاملا منفی نسبت به بیت کوین داشته‌اند اما در عین حال، صبورانه و شاید مشتاقانه می‌خواهند اطلاعات بیشتری در این رابطه کسب کنند. رابطه دوگانه عشق-نفرت دولت چین با ارزهای رمزپایه شاید یکی از بهترین مثال‌های آن باشد.

ووگل اشاره می‌کند که رکوردشکنی‌های پی در پی بیت کوین طی روزهای اخیر، نگاه‌های بسیاری را به سمت بیت کوین جلب کرده و مردم را نسبت به کسب اطلاعات بیشتری در رابطه با ارزهای رمزپایه کنجکاو کرده است:

من فکر می‌کنم فاز بعدی بیت کوین استفاده بیشتر مردم از آن است. با افزایش محبوبیت بیت کوین ، خرید و فروش آن هم افزایش خواهد یافت. من همیشه به مردم می‌گویم اگر از بیت کوین استفاده کنید، آنگاه درک آن هم ساده‌تر می شود و زمانی که بالاخره از بیت کوین استفاده می‌کنند، اغلب به این نتیجه می‌رسند که بیت کوین به آن اندازه که تصور می‌کردند پیچیده و غیر قابل درک نیست. طی سال‌های آتی با افزایش دانش و آگاهی مردم نسبت به ارزهای رمزپایه، محبوبیت بیت کوین هم افزایش خواهد یافت.

بیت کوین و ارزهای رمزپایه حتی بیش از انتظار صاحب نظران دنیای ارزهای رمزپایه توسعه پیدا کرده‌اند. هرچه که به سال ۲۰۱۸ نزدیک‌تر می‌شویم، توقعات هم بالاتر می‌رود. بسیاری منتظر واکنش دولت‌ها و قانون‌گذاران در برابر ارزهای رمزپایه هستند. آغاز تهیه آیین‌نامه‌ها و چارچوب‌های حقوقی، اقبال و پذیرش عمومی بیت کوین و ارزهای رمزپایه را افزایش خواهد داد.


تگ ها : محبوبیت بیت کوین با افزایش پوشش رسانه ای ارزهای دیجیتال بیشتر افزایش ارزش بیت کوین چه اتفاقاتی در چشمداشت ارزهای رمزپایه در سال ۲۰۱۸ است؟ هر آنچه می خواهید در مورد ارز مرموز «بیت کوین» بدانید ارزش مالی بازار رمزارزها به 200 میلیارد دلار می رسد آموزش – ارز دیجیتال از هایپ نترسید ! چرا 20 000 دلار ارزش واقعی بیت کوین طلا و چالش ملکه‌ی ارزهای دیجیتال بیتکوین نگاهی به درون معادن طلای دیجیتال چینی ها

نظرات




نماد