سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

اکثر سرمایه‌گذاران بیت کوین به روند بازار رو به رشد آن در سال ۲۰۱۸ خوش‌بین هستند. شاید شور و اشتیاق جوانان برای سرمایه‌گذاران قدیمی بی‌معنی و پوچ جلوه کند، اما جوانان امروزی نظر متفاوتی دارند. هر روز تعداد بیشتری از جوانان به سرمایه گذاری روی بیت کوین علاقه نشان می‌دهند و حتی آن را با تمام خطراتی که دارد به دیگر روش‌های کسب سود ترجیح می‌دهند. با توجه به این که بیت کوین و سایر ارزهای رمزپایه توسط نهاد مرکزی کنترل نمی‌شود، افزایش و کاهش در قیمت آن هم وابسته به رفتار دارندگان آن دارد و به طور حتم افراد سرمایه‌گذار تاثیرگذارتر خواهند بود. اخیرا نظر سرمایه گذاران بیت کوین که در یک نظرسنجی معتبر انجام شده، منتشر شده است.

 

نظر سرمایه گذاران بیت کوین درباره افزایش قیمت

سرمایه گذاران انتظار افزایش قیمت دارند

در نظرسنجی که توسط موسسه LendEDU در یک ماه گذشته انجام شد، ۷۷ درصد از ۵۶۵ آمریکایی سرمایه‌گذار بیت کوین شرکت‌کننده در نظرسنجی معتقد هستند قیمت بیت کوین در سال جدید میلادی با سرعت بیشتری بالا خواهد رفت. در همین نظرسنجی حدود ۳۱ درصد گفتند که سال بعد بخشی از بیت کوین خود را خواهند فروخت، ۴۰ درصد گفتند آن را نگه خواهند داشت و ۲۸/۵ درصد گفتند مردد هستند. جالب است بدانید ۵۱ درصد گفته‌اند می‌خواهند از ارز دیجیتال در خرید حداقل یک کالای فیزیکی استفاده کنند و ۳۰ درصد هم نسبت به خرید با بیت کوین مطمئن نبودند.

کسی نمی‌تواند به طور قطع قیمت بیت کوین را  یک ماه آینده حتی به صورت تقریبی پیش‌بینی کند و در صورت افزایش قیمت با همین روند هم احتمال کمی دارد کسانی که امروز ادعا می‌کنند بیت کوین خود را خواهند فروخت، در آن زمان ادعای خود را عملی کنند.

 

آیا خواستار قانون‌گذاری برای بیت کوین هستید؟

در ادامه نظر سرمایه گذاران بیت کوین درباره قوانین بیشتر برای بیت کوین و ارزهای رمزپایه، ۵۰ درصد گفتند با توجه به ماهیت غیرمتمرکز بیت کوین تمایلی به پیاده‌سازی قوانین بیشتر در این حوزه ندارند و در مقابل، ۳۰ درصد خواستار مقررات بیشتر هستند؛ ۲۰ درصد هم در این مورد نظری نداشتند. با بررسی نتایج این نظرسنجی مشخص است که افراد زیادی امید به افزایش قیمت و بعد، فروختن آن در اوج قیمت دارند. هر چند در روزهای گذشته قیمت بیت کوین دچار نوسان‌های شدیدی شده است اما سرمایه گذاران همچنان به دنبال کسب سود نجومی از بیت کوین هستند.


تگ ها : نظر سرمایه گذاران بیت کوین درباره قیمت آن در سال ۲۰۱۸ ۶ پیش بینی برای بازار بیت کوین در سال ۲۰۱۸ نظرسنجی‌ها از افزایش ارزش بیت کوین در سال ۲۰۱۸ می‌گویند – ارز دیجیتال بیشتر سرمایه گذاران بیت کوین انتظار سود بیشتری در سال ۲۰۱۸ سرمایه گذاران بیت کوینی به افزایش قیمت در سال ۲۰۱۸ خوش بین هستند ۴ پیش‌بینی از آینده قیمت بیت‌کوین نظرات متفاوت درباره پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین در آینده: از ۶۰۰۰ تا ۱ نظر تحلیلگران درباره افزایش قیمت میان مدت بیت کوین نظر تحلیلگران اقتصادی در مورد افت عجیب قیمت بیت کوین آیا سرمایه گذاری روی بیت کوین در سال 2018 همچنان سود آور است – رسانه

نظرات




نماد