سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

گزارش شده که جیمی دایمن مدیر عامل بانک جی پی مورگان از اینکه خرید و فروش بیت کوین را کلاه‌برداری خوانده، پشیمان است هر چند هنوز طرفدار ارزهای دیجیتال نیست. در مصاحبه‌ای با شبکه فاکس در روز سه‌شنبه گفته است: حس من نسبت به بیت کوین، همیشه این بوده که دولت‌ها در مورد آن چه فکر می‌کنند و نظر من هم با بقیه متفاوت است. من طرفدار این موضوع به طور کلی نیستم. جیمی دایمن در ۱۲ سپتامبر سال گذشته، بیت کوین را یک کلاه برداری نامیده بود و اشاره کرده بود که هر کارمندش که بیت کوین معامله کند، اخراج خواهد شد.

جیمی دایمن

در مخالفت با دیدگاه او، یکی از تحلیل‌گران گروه مالی (Macquarie) به این انتقاد دیمون پاسخ داده بود. ویکتور وتز مدیر بخش مالی جهانی و آسیا اقیانوسیه این شرکت در پاسخ به اظهارات دیمون گفت که بیت کوین روی فناوری پایداری کار می‌کند که در نهایت رشد و قدرت پیدا می‌کند.

با اینکه جیمی دایمن به بیت کوین علاقه‌ای ندارد اما همچنان به فناوری بلاک چین علاقه‌مند است. او به شبکه فاکس می‌گوید:

بلاک چین یک فناوری واقعی است. شما می‌توانید یوآن یا دلار مجازی داشته باشید. در مورد عرضه اولیه سکه‌ نیز باید به صورت شخصی به آن نگاه کرد.


تگ ها : جیمی دایمن از اینکه بیت کوین را کلاه برداری خوانده بود پشیمان است جیمی دایمن از اینکه بیت کوین را کلاهبرداری خوانده بود پشیمان است از اینکه بیت کوین را کلاهبرداری نامیدم، پشیمان هستم جیمی دایمن سکوت یک‌روزه‌اش را شکست و سرمایه‌گذارهای بیت‌کوین را احمق خرید بلیط پروازهای خارجی بی واسطه #پولدار Images about #ارز #بیت اولین خادم اهل بیت ع شخص جبرائیل است توسل به اهل بیت ع انسان را در درگاه خداوند آبرومند می سازد آمازون چند دامینِ ارزهای رمزگذاری شده و اتریوم را به ثبت رسانید محدودیت ها و مشکلات بلاک چین را بشناسید Images about #دیجیتال on Instagram Loading Language Detector model done (0.795s) fas pes کتیبه‌های کاهش ۱۳۰۰ دلاری بیت کوین نرم افزار انفجار خودروی بمب گذاری شده در نزدیکی یک پاسگاه ـ۱۸ من دختر on Instagram fas pes برچسب ها برنده جایزه شعر گریفین 2017 مشخص شد خرید فیلم سمینار آقای برایان تریسی در ایران دختران جذاب «سیلوستر استالونه» را بشناسید Raw تلگرام باز عکس عکس بازیگران عکس جدید جدیدترین عکس های بازیگران هنر سینما بانک سپه حسابهای سپرده ارزی ایبای 94 [PDF]ﺗﺎزه ﺗﺮﯾﻦ ﮔﻤﺎﻧﻪ زﻧﻰ ﻫﺎ از ﮐﺎﺑﯿﻨﻪ دوازدﻫﻢ نوشتار عصر بازار تاپــیــــک نقــد و بـــررســی فـــیلـــم هـــای خــارجــی بانک مقالات پروژه های استعماری افشای صنعت سینما و هالیوود لگو لاكپشت هاى نینجاه فصل١ قسمت4 http://javab.xyz/  http://javab.xyz/search/مدیر های سینمایی شبکه های سیما در جشن انقلاب جستجو http://nashr.xyz/  http://nashr.xyz/search/دوربین غول پول ثيعيثف فيلم

نظرات




نماد