سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

پذیرش بیت کوین در آفریقای جنوبی کم کم محقق می شود. دانشگاه (Red & Yellow) یکی از مدارس شناخته شده کسب و کار در آفریقای جنوبی به عنوان یک موسسه پیشرو، برای ثبت نام دانشجویان، بیت کوین می‌پذیرد. وقتی نوبت به بیت کوین و ارزهای رمز پایه می‌رسد به نظر می‌رسد موسسات آموزشی و دانشگاه‌ها پیشگام هستند و این ادعا را تایید می‌کنند که بیت کوین بیشتر در میان نسل هزاره محبوبیت دارد. این اولین بار است که یک موسسه آموزشی به چنین اقدامی دست می‌زند اما در سطح جهانی اولین بار نیست. اولین بار یک دانشگاه سوئیسی این کار را انجام داد و این اقدام توسط یک دانشگاه آفریقایی نشان از رشد خیلی خوب ارزهای دیجیتال دارد.

 

یک گام رو به جلو برای آفریقا

کشورهایی آفریقا همیشه در حال مبارزه با میراث استعمار بوده‌اند. ۲ مشکل مهم در این میان آموزش و مسائل مالی است. با اینکه سطح آموزش بالاتر رفته، تلفیق آن با ارزهای دیجیتال می‌تواند پتانسیل یک جهش عظیم را برای آفریقا فراهم کند. اما خبر پذیرش بیت کوین در آفریقای جنوبی به ویژه در دانشگاه‌ها اتفاق مثبتی در این کشور است.

این واقعیت که ارزهای دیجیتال هیچ نوع تبعیضی قائل نمی‌شوند یا اینکه وقتی نوبت به استفاده از آن‌ها می‌رسد هیچ نوع تفاوتی قائل نمی‌شوند باعث می‌شود نه تنها برای نسل جوان ایده‌آل باشد بلکه برای کشوهایی که توسط بانک‌های غربی مورد تبعیض واقع شده‌اند بسیار مناسب باشند.

 

پذیرش بیت کوین در آفریقای جنوبی در آینده

بیت کوین در آفریقای جنوبی

مدارس کسب و کار، کالج‌ها و دانشگاه‌هایی مانند این، قطعا محلی هستند که دانش‌آموزان را برای آینده تربیت می‌کنند و با این حساب می‌توان پیش‌بینی کرد که احتمال ایجاد یک ارز مشترک جهانی وجود خواهد داشت. بیت کوین به عنوان ارز پیش‌روی جهانی نه تنها یک مورد مطالعاتی جالب است بلکه اثر واقعی روی شکل دادن به جهان آینده خواهد داشت.

راب استوکز مدیر دانشگاه (Red & Yellow) و بنیانگذار موسسه دیجیتال (Quirk) می‌گوید:

دنیا به سرعت در حال تغییر است و در قبال دانشجوها وظیفه داریم تا به نیازهای آینده‌ آنها پاسخ بدهیم.

 

آمده است که بماند

شاید وال استریت و سایر موسسات سرمایه‌گذاری هر وقت که اسم بیت کوین به میان می‌آید از واژه حباب استفاده کنند اما نسل جوان خیلی متفاوت فکر می‌کند. به همین دلیل شرکت ما به بازار جوانانی که برای اولین بار جسارت سرمایه‌گذاری روی بیت کوین داشته‌اند توجه کرده و معتقد است باید به آنها فرصت استفاده از دستاوردهای‌شان را بدهیم. او می‌افزاید:

واقعیت این است که بیت کوین آمده که بماند و با توجه به بازده خوب این سرمایه‌گذاری، جوانان می‌خواهند که با استفاده از ارز دیجیتال در آینده آموزشی خود سرمایه‌گذاری کنند.

 

برای دانش آموزان و مدرسه هم خوب است

نه تنها به نفع دانشجویان است که بتوانند با بیت کوین پرداخت‌های خود را انجام بدهند بلکه به نفع دانشگاه نیز هست. دانش‌آموزانی که هرگز کمک مالی آموزشی دریافت نکرده‌اند یا حتی پول به دانشگاه رفتن را نداشته‌اند می‌توانند از منفعت سرمایه‌گذاری‌های هوشمندانه خود در این زمینه بهره‌مند شوند.

پروفسور جان سیمپسون مدیر سابق دانشگاه کیپ تاون که حالا در دانشگاه (Red & Yellow) مسئولیت دارد می‌گوید:

این اقدام نه تنها دانشگاه ما را برای همه قابل دسترس می‌کند بلکه ما را در مقیاس جهانی هم جدای از بازار منحصر به فرد می‌کند.

 

آیا یک ترند جدید ایجاد شده است؟

بیت کوین در آفریقای جنوبی

به نظر می‌رسد ترندی در این فضا وجود دارد که بیشتر افراد ۱۸-۲۰ ساله را به خود جذب کرده است. دانشگاه‌هایی که به این حوزه وارد شده‌اند هم به خاطر این نسل دست به این اقدام زده‌اند. اما دسته‌ی دیگری از دانشگاه‌ها به خاطر شکل دادن به آینده وارد بازار شده‌اند. اما بیت کوین در آفریقای جنوبی به پذیرفته شدن، نزدیک است.

دانشگاه‌هایی که در کشورهای با اقتصاد انحصاری و بسته اداره می‌شوند می‌تواند اقتصاد خود را از طریق ارزهای دیجیتال آزاد کنند.


تگ ها : دانشگاهی در آفریقای جنوبی، بیت کوین می پذیرد دانشگاهی در آفریقای جنوبی خانه کوین می پذیرد کشورهایی که بیت کوین در آن قانونی است – ارز دیجیتال KFC کانادا در ازای خرید مرغ سوخاری، بیت‌کوین می‌پذیرد! – ارز دیجیتال قانون‌گذاری سختگیرانه دولت انگلیس در مورد بیت کوین سوءاستفاده برخی وب‌سایت‌ها برای کسب بیت‌کوین لیست تمام شرکت های استخراج معدن در آفریقای جنوبی و شماره مدیر خود چگونه به صورت خام از الماس پردازش ارزش بیت کوین به 6 هزار دلار رسید بیت کوین می‌پذیرد! سیاست بانک مرکزی درباره ارز دیجیتال/دلیل احتیاط درمقابل بیت کوین دستگاه الکترومغناطیسی به جدا طلا رفاه و سازمان های بازنشستگی مکالمه رایگان همراه اول عصر بازار پول الکترونیکی در بازار تهران 3 هزار و 200 دلار راه اندازی دورشته جدید دانشگاهی در شهرکرد برپایی نمایشگاهی به مناسبت سالروز تاسیس مدرسه دارالفنون سخنان زيبا دانشجویان در استخراج از معادن، چه به معنای صفحه نمایش گروه تواشیح میعاد قم به آفریقای جنوبی می‌رود [PDF]سامانه 8655 اصول مهم تک‌تیراندازی/ سه سلاح در یک نگاه/ «باهر» ایرانی؛ در تراز جهانی اقتصاد برچسب ها [PDF]توسعه همکاری های اقتصادی تهران پایگاه خبری جامعه المصطفی العالمیه پیوستن به «کنوانسیون برن» رقمی نجومی را به کشور تحمیل می‌کند Loading Language Detector model done (0.795s) fas pes کتیبه‌های تلگرام باز ثبت‌نام در کنکور ۹۷ آغاز شد جوک بسازید تا توسعه نیابید آغاز تمرینات تراکتورسازی در غیاب یحیی قدیمی‌شدن تجهیزات و محدودیت فضای فیزیکی از چالش‌های گروه است کنکور 97 نیوزهاب برترین دانشگاه‌های جهان برای تحصیل در رشته فیزیک کدامند؟ شهریه دانشگاه در کانادا جوان میلیاردر بتاسهم » لحظه به لحظه با مذاکرات(۱۷ تیر) جزییات ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون‌ کارشناسی ارشد 96 بررسی ریسک سرمایه گذاری خطر پذیر در کشورهای در حال توسعه با حرکت جالب بیرانوند بعد از پیروزی در مقابل تیم نفت عکس دانشگاه آرمانی و تربیت کارآفرینان دانش‌پذیر واردات یک میلیارد دلاری دارو به کشور مطالب منتشر شده در کانال اقتصاد آنلاين با شهرهای بزگ آفریقا آشنا شوید (قسمت دوم) اخبار بایدو؛ فراتر از یک جست وجوگر است گشتی در رستوران های عمان آرشیو 2017 موشک حوثی ها سامانه دفاع موشکی عربستان را رد کرده است مقالات امسال دانشگاه تربیت مدرس میزبان جشنواره های سینمایی کشور خواهد بود واکنش اربیل به ضرب الاجل بغداد طرز تهیه مرغ بلوطی آمار کشته‌ها و زخمی‌های برخورد قطار و کامیون در آفریقای جنوبی پدری برای مادر دانشگاه‌های ایران! شماره تلفن بانک ملت شعبه هفده شهریور تبریز استفاده حرفه [PDF]جویندگان بیت کوین دانلودغمگین ترین اهنگ مهستی بامتن ماندگار نیوز(بهترين نماينده ممسني بعد از انقلاب چه كسي بوده؟9 [PDF]نقش ارتباطات در اطالع رسانی بانك ها و موسسات این ماجرا حدود ۱۵ سال پیش برای من شروع شد خام فروشی کمر معادن را می‌شکند عنوان سومی تیم شطرنج ایران در المپیاد جهانی زیر 16 سال

نظرات




نماد