سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

رقبای شما می توانند به شما چیزهایی را درباره طراحی سایت آموزش دهند. سایت های رقبای شما به شما نشان خواهند داد که با چه استانداردها و یا توقعاتی درحال کار هستند که معمولا روش  و جایگاه آنها را نشان می دهد.

بنابراین زمانیکه بدنبال دیدگاهی از سایت رقیب خود هستید نگاه دقیق تری بیاندازید و از خودتان این ده سوال را بپرسید:

 

اولین احساس دریافت شده از وب سایت چیست

اولین احساس دریافت شده همواره مهم است حتی در فضای سایبری. کارکرد و طراحی یک وب سایت در ساختن اولین احساس دریافت شده که به یاد نیز می ماند حیاتی است. بازدیدکنندگان چه چیزی می بینند زمانی که وارد سایت می شود؟ طرح کلی آن چگونه تنظیم شده است؟ ایا سایت سرگرم کننده است؟ چه نوع محتواهایی در صفحه آنها پررنگ تر شده اند؟ شباهت ها و اختلاف ها را با سایت خودتان بیابید. حال در مورد آن المان هایی که طراحی شده و کار می کنند و آنهایی که نیاز به اصلاح دارند تصمیم بگیرید؟

 

کارایی سایت چگونه برنامه ریزی شده است؟

یک راه آسان برای بدست آوردن بینشی درباره سایت رقیبتان، تست کاربر است. این تست به شما نشان خواهد داد که وب سایت چگونه است و آیا نیازهای کاربران را برآورده می سازد؟ شما به این نحو بینشی درباره عملکرد و طراحی سایت بدست خواهید آورد. برخی شرکت ها دارای ارزیابی های آزاد در وب سایت هستند که برای تخمین جنبه های مختلف سایت تان می توانید از آنها استفاده کنید.

 

آیا وب سایت آنها واکنش گرا است؟

 

 

اگر رقیب شما دارای سایتی است که مطابق با ورژن های مختلف موبایل و تبلت است یا اینکه سایت با اندازه های صفحه مختلف خود را تطابق می دهد آین امر نشان می دهد که رقیبان شما نه تنها به روز هستند بلکه فراتر از آن نیز رفته اند. سایت های واکنش گرا و موبایل به نیازهای مشتریان دنیای مدرن نیز پاسخ می دهند. بازدید همواره در حال حرکت هستند و در اینترنت بر روی موبایل یا تبلت خود جستجو می کنند. سایت رقیبان خود را بررسی کنید و ببینید که چقدر آنها نسبت به این جریان بصیر هستند. اگر که آنها به روز نیستند از این روش به عنوان یک مزیت و روش رقابت فکر کنید.

 

آیا از وب سایت به راحتی می توان منتقل شد؟

در این باره، تست کاربر بسیار حیاتی است. بررسی کنید و ببینید که آیا روش انتقال آنها پیچیده است یا ساده. چه تعداد دفعاتی یک کاربر بر روی سایت کلیلک می کند تا اطلاعات بدست آورد؟ هرچه تعداد کلیک ها کمتر باشد سایت بهتر طراحی و برنامه نویسی شده است.اگر کاربران بتوانند به آسانی بفهمند که به دنبال چه چیزی هستند بیشتر احتمال دارد که بر روی صفحات وب سایت برای مدت طولانی تری باقی بمانند.

 

آیا دارای یک وبلاگ هستند؟ درباره چه چیزی می نویسند؟

وبلاگ نویسی یک راه آسان انتقال اطلاعات به کاربران است بدون آنکه با کار روزمره آنها تداخل داشته باشد. کاربران در وب سایت به خواندن مقاله هایی که به آسانی بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند علاقه مند هستند. آن موضوعاتی را انتخاب کنید که مشتریان آنها به آن موضوعات علاقه بسیار دارند و  اینکه بتوانند چند پست درباره همان موضوع بنویسند.

 

کلمات کلیدی که رقیبان آن را هدف قرار داده اند چه هستند؟

جستجوی ارگانیک توسط مشتری که یک کلمه کلیدی را در موتور جستجو می نویسد ایجاد می شود. اگر تحقیق رقیبان شما به اندازه کافی دقیق باشد آن ها درک خوبی درباره اینکه چه کلمات کلیدی دارای کمترین رقابت است و کدامیک دارای بالاترین جستجو است خواهند داشت. URL ها، برچسب تصاویر، محتوا، عنوان ها، و توضیحات را جستجو نمایید. به کلمات کلیدی دسترسی پیدا کنید که برای مخاطب شما موثر باشند.

 

چه چیز در وب سایت شما کم است؟

آن مشخصه ها و ابزارهایی را کنترل کنید که رقیبان شما در وب سایتشان ارائه می دهند. آیا آن وبسایت دارای راهنماها یا منابع رایگانی برای دانلود است؟ وب سایت رقیبان شما چیزهای زیادی درباره سازمان آنها به شما ارائه می دهد و همینطور است وب سایت خودتان. طرح کلی وبسایت، جایگذاری مطالب و شیوه های تبلیغات مختلف را بررسی کنید. با این کار، شما بینشی را درباره مشتریان آنها و دیگر افرادی که ممکن است از سایتشان بازدید کنند بدست می آورید.

 

گرافیک های استفاده شده در وب سایت چگونه طراحی شده اند؟

استفاده از تصویر درست بر روی وب سایت تان ، صرفا جنبه زیبایی شناسانه ندارد. خدمات و محصولات لازم است که مسکوت و فقط با متن بدون داشتن تصویر نباشند. امروزه، بازدیدکنندگان از صفحات، تصاویر را بررسی می کنند و آنها را به اشتراک می گذارند.

 

آیا هیچ مشخصه غیر ضروری در وب سایت وجود دارد؟

 

 

مشخصه های وب سایت برای کسب و کارهای کوچک حیاتی هستند زیرا آنها باعث افزایش گرایش به برند می شوند، ردپای دیجیتال شما را بهبود می بخشند و تجربه کاربری مثبتی را ایجاد می کنند. به هر حال، در برخی موارد شما رقیبانی را ممکن است بیابید که دارای مشخصه هایی هستند که بر روی وب سایت شان به آنها نیازی ندارند. این مشخصه ها باعث درهم ریختن وب سایت می شوند و زمان بارگذاری را افزایش می دهند. از آنها در وب سایت تان پرهیز کنید. این مشخصه ها شامل انیمیشن های فلش، اطلاعات غیر مرتبط و موزیک می شوند.

 

آیا وب سایت دارای لینک های حساب های رسانه های اجتماعی است؟

به روز بودن نسبت به تازه ترین روندهای طراحی سایت نیازمند داشتن دکمه های رسانه های اجتماعی است که به حساب های خاصی مرتبط هستند. اکثریت تم های وب سایت دارای دکمه های رسانه های اجتماعی هستند کنترل نمایید که آیا رقیبان شما به حساب های فعال رسانه های اجتماعی مرتبط هستند و کنترل نمایید که آیا آنها را به روزرسانی می کنند؟ استراتژی آنها چیست؟


تگ ها : مقاله 10 موردی که همکاران شما می توانند به شما درباره طراحی سایت آموزش دهند مقاله هنر بله گفتن به عنوان یک طراح وب سایت مستقل طراحی سایت آموزشی ارزان به عنوان یک طراح، چگونه طراحی سایت بروزی داشته باشیم؟ [PDF]روش های ایجاد انگیزه در کارکنان تولید محتوای با کیفیت » طراحی سایت آراکد [PDF]دریافت فایل طرح صنعتی [PPT]روش تحقيق دارو بیانیه مشترک در مورد تعاریف بیماری، نقاط پایان، و پاسخ درمانی برای treatment ۷ نکته که باید درباره آریایی قهرمان و عرب سوسمار‌خور بدانید – میدان وبلاگ در خدمت آموزش [PDF]پژوهشنامه آموزشي ، شماره 120 دي ماه 1389 ترفندی برای افزایش اعضا در کانال تلگرام پرسش و پاسخ [PPT]Slide 1 مصاحبه با خانمی که همسر موقت است "امام(ره)" به احمدی‌نژاد در خواب چه گفت؟/ خواستگاری از این دخترها حرام است [PDF]صفر تا صد مالیات چرا مدیران ایرانی افراد مطیع و ضعیف را برای همکاری برمی‌گزینند؟ راهکار 10 دلیل که نباید از اتوماسیون اداری شرکت همکاران سیستم استفاده کرد + [PDF]ارتباطات سازمانی آرشیو پرسش‌های شما و پاسخ‌های وکیل‌آنلاین/طرح پرسش در آیتم اول دانلود فیلم فن بیان در ارتباط با مشتری بعد از رابطه جنسی، با دوست دختر ازدواج نمی‌ کنند ستاد ويژه توسعه فناوري نانو اثرات شوم دیدن عکس و فیلم مستهجن سایت جامع آموزشی خوارزمی الف متقاضیان تاسیس مرغداری بخوانند / شبیه طرح توجیهی / تصمیم درست برنامه صد و شصت و ششم نوشته های خواندنی کار در منزل تاثیر قرص سرترالین در بارداری 12 نشانه اصلی برای پایان یک رابطه ارسال پیام و نظر فایل های مجاز تمام کارهایی که می‌توان با فتوشاپ در یک گوشی آی‌فون انجام داد ادعــــــــــــای مسئـــولانه روزنامه عصر ایرانیان موسسه خیریه ابوالفضل العباس(ع) نمونه یک کار هیئتی موفق جهان نيوز دانشگاه صنعتی کرمانشاهاخبار کلی دانشگاه » دانشگاه صنعتی کرمانشاه در مراسم تحلیف ریاست جمهوری ترامپ چه گذشت؟ دانلود فیلم هندی از رام چاران فیلم های هندی سال2016دوبله فارسی فیلم هندی مدهوبالا.منتهی عشق 2 مقاله درمورد رضایت شغلی درحال سقوط آزاد در موسیقی هستیم! – تاپک پروپوزال بررسی تاثیر هوش رقابتی بر فروش کاغذ دیواری قم آگاه اکسپرس: دریافت کد بورسی و کد معاملات آنلاین در محل مشتریان! افزونه پرداخت آنلاین WooCommerce ووکامرس برای زرین‌پال تصورات نادرست در مورد بازاریابی شبکه‌ای [PDF]انسان و محیط زیست [PDF]چک لیست ارگونومی [PDF]کارگاه نوآوری و کارآفرینی [PDF]دﯾﺪﮔﺎه ﻫﺎ و روش ﻫﺎي ﻧﻮﯾﻦ و ﮐﺎرﺑﺮدي در آﻣﻮزش و ﯾﺎدﮔﯿﺮي شرکای طرح تحول سلامت به وعده‌های خود عمل کنند صدای معلم طرح مشکلات از شما؛پیگیری آن با ما وبسایت رسمی کمپانی اکتوور langdata/fas.wordlist at master · tesseract [PDF]ﻓﺮهﻨﮓ اﺻﻄﻼﺣﺎت ﺣﻘﻮق ﺑﺸﺮو ﺣﻘﻮق ﺑﻴﻦ اﻟﻤﻠﻠﯽ رفع خجالتی بودن کم رویی و کم حرفی [PDF]برنامه ملی پاسخ نظام سلامت در بلایا و فوریت ها پاسخ به سوالات شما

نظرات




نماد