سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

همیشه دوست داشتم بدانم که آیا ماشین‌ها می‌توانند عواطف و احساسات انسانی را یاد بگیرند؟ و اگر این اتفاق در دوران زندگی من یا بعد مردنم بیافتد، که در آخر همه این اتفاق خواهد افتاد، خوشحال هستم که سهمی در آن داشته‌ام.

«پرامد چاندریان»

سال ۲۰۱۷ متعلق به بلاک چین و هوش مصنوعی بود؛ هردوی آنها باعث شدند تا عده بسیاری از روی اضطراب و هیجان ناخن‌های خود را بجوند. تکنولوژی در حال پیشرفت است و سال ۲۰۱۸ نیز از این قاعده مستثنا نخواهد بود. دنیا معتقد است که سال ۲۰۱۸، سال ارزهای دیجیتالی مبتنی برای بلاک چین خواهد بود، و این ارزها هستند که به‌صورت گسترده در بخش‌های اقتصادی مورداستفاده قرار می‌گیرند و بسیاری از بیمه‌ها و مؤسسات مالی از آنها به‌عنوان سرویس اصلی تراکنش‌های خود بهره خواهند گرفت. ربات‌ها به شریک انسان بدل خواهند شد. از هوش خود برای عملکرد بهتر استفاده می‌کنند. 

باوجود اینترنت پرسرعت، محتواهایی باکیفیت ۴K موبایل‌ها حالا دیگر به تلویزیون‌هایی آنلاین برای کاربران تبدیل‌شده‌اند. شرکت‌هایی مانند، آمازون، فیس‌بوک، اپل، گوگل، همه و همه به دنبال ارائه سرویس‌های تصویری باکیفیت به کاربران خود هستند. درواقع بسیاری از این شرکت‌ها پیش‌ از این حق پخش مسابقات ورزشی را خریداری کرده‌اند تا به این وسیله بتواند به کاربران بیشتر سرویس‌دهی کنند. تا همین‌جا نیز این شرکت‌ها به رقیب شماره یک شبکه‌های سنتی بدل شده گشته‌اند.

غول‌های شبکه اجتماعی در حال کاربر روی روش‌هایی برای پرداخت هزینه‌های توسط کاربران خود هستند که طی آن هیچ دغدغه‌ای ازلحاظ امنیتی برای آنها در میان نباشد. روش‌های پرداخت جدیدی در حال به‌کار گرفته شدن هستند که قرار است تا جای روش‌های پرداخت نقدی و قدیمی را بگیرند؛ اینجاست که در کشورهای در حال توسعه‌ای که پول نقد همچنان یک قاعده محسوب می‌شود، این‌ یک تغییر اساسی خواهد بود. در این مقاله سعی شده تا تکنولوژی‌هایی که در سال ۲۰۱۸ روی کار خواهند آمد تا کسب کارهای مختلف را هم برای صاحبان و هم برای مصرف‌کنندگان در مقیاس وسیع تغییر بدهند.

سه تکنولوژی مطرح سال ۲۰۱۸، کدام‌یک برنده رقابت خواهد شد؟

نیکلاس تسلا

«زمانی که وایرلس یا فناوری بی‌سیم به‌طور کامل استفاده شود، کل زمین تبدیل به یک مغز عظیم خواهد شد که در واقع همه چیز، ذراتی از یک کل حقیقی و ریتمیک خواهند بود. ما قادر خواهیم بود تا بدون توجه به مسافت، در یک لحظه با دیگران ارتباط برقرار کنیم. علاوه بر این، با وجود هزاران مایل فاصله، به واسطه تلویزیون و تلفن قادر خواهیم بود دیگران را ببینیم و صدای آنها را بشنویم درست مثل اینکه رودررو با آنها ارتباط برقرار کنیم و به واسطه وسایل ساخته شده برای این کار، قادر خواهیم بود تا این اعمال را با جذابیت و سادگی بیشتری نسبت به تلفن‌های کنونی خودمان انجام دهیم. افراد خواهند توانست این وسایل را در جیب جلیقه خود بگذارند و حمل کنند.» 

۱- ویدئوهای هنگام درخواست یا (VOD) : تلفن‌های همراه تلویزیون‌های جدیدی شما خواهند بود :

سه تکنولوژی مطرح سال ۲۰۱۸، کدام‌یک برنده رقابت خواهد شد؟

VOD ها و نمایش آنلاین محتوا قطعاً یک تغییر بزرگ را رقم خواهند زد.

حق پخش مسابقات ورزشی و تمام برنامه‌های دیگر در حال دریافت تهدیدهای بی‌شمار و بزرگی از جانب شرکت‌های بزرگ پخش آنلاین می‌شوند. آمازون، نتفلیکس، اپل و فیس‌بوک، این مسئله را فرصتی بزرگ به شمار می‌آورند و به قیمتی شده قصد تصاحب آنها را دارند. آمازون و فیس‌بوک نیز بزرگ‌ترین رقبا برای کسب حق پخش مسابقات ورزشی خواهند بود. لیگ‌های برتر کریکت، فوتبال و غیره، توجه بسیاری از دوستداران آنها را که تمایل دارند مسابقات را از طریق آنلاین ببینند، به خود جلب خواهد کرد. از همین رو غول‌های شبکه‌های اجتماعی شروع به سرمایه‌گذاری گسترده بر روی رویدادهای ورزشی و غیرورزشی زنده کرده‌اند. آمازون با راه‌اندازی سرویس «آمازون پرایم» گام بلندی را در این راستا برداشته و قطعاً در سال آینده اخبار بسیاری را از آنها خواهیم شنید. فیس‌بوک نیز با «فیس‌بوک لایو» با بهره‌گیری از ویدیوها و جامعه کاربران بسیار بالا شروع به نبرد برای تصاحب این حقوق کرده است تا بتواند با استفاده از این پلتفرم سود هنگفتی را به جیب بزند. 

این حقوق کرده است تا بتواند با استفاده از این پلتفرم سود هنگفتی را به جیب بزند.

موسسه تحقیقاتی «جونیپر» نیز در آخرین گزارش خود به پرطرفدارترین تکنولوژی‌های سال ۲۰۱۸ پرداخته است :

بر این باوریم که آمازون و فیس‌بوک هر دو در حال تلاش‌اند اما به نظر می‌رسد آمازون برنده این میدان خواهد بود. البته نباید از BT نیز چشم‌پوشی کنیم. این شرکت با پیشنهاد دو بخش از هفت پکیج، توانسته چیزی در حدود چهل‌و دو بازی در هر فصل را با مبلغی حدود نه‌صد و شصت میلیون پوند طی سه فصل یا به عبارتی ۷٫۶ میلیون پوند برای هر بازی به‌دست بیاورد.

۲- هوش مصنوعی و بلاک چین :

سه تکنولوژی مطرح سال ۲۰۱۸، کدام‌یک برنده رقابت خواهد شد؟

به‌ عنوان یکی از طرفداران تکنولوژی و به‌خصوص ارزهای دیجیتالی و ماشین‌هایی که می‌توانند موارد مختلف را یاد بگیرند، معتقدم که ارزها و دستگاه‌های مجازی آموزشی همچنان مرزهای تصورات را جابجا خواهند کرد. بسیاری از غول‌های فناوری مانند «آلفابت»، «آی بی ام»، آمازون، فیس‌بوک و … شروع به سرمایه گذاری‌های بالا بر روی ساختن انسان‌هایی هستند که با کار کمتر بهره وری بیشتری را داشته باشند. پیش‌ازاین نیز کارهایی در این رابطه انجام‌شده. سیستم‌های تشخیص صدا و ربات‌های هوشمند که در رستوران‌ها و شرکت های مختلف به‌کار گرفته شده‌اند و بیشتر از انسان‌ها کارآمدی دارند از این نمونه‌ها هستند. NPL نیز برای استفاده از زبان‌های انسانی در ربات‌ها به‌کار گرفته شده است. 

پیش بینی‌های موسسه جونیپر :

بلاک چین در سال ۲۰۱۷ ورای نرم افزارهای بانکی می‌رود و به بخش‌های جدیدی ورود می‌کند. انتقال پول، تأییدیه های بیمه‌ای و تعیین هویت‌های دیجیتالی از این نمونه‌ها خواهند بود. این برنامه‌های شامل استفاده از پرداخت‌های همتا به همتا، قراردادهای هوشمند و ذخیره هویت‌های دیجیتال خواهند بود. سردمداران تکنولوژی با استفاده از تلفیق یادگیری‌های دستگاه‌های مختلف و تلفن‌های هوشمند به دنبال ایجاد شبکه‌ای برای احراز هویت‌های دیجیتالی خواهند بود. تایید و احراز هویت در حال حاضر یکی از روندهایی است که به‌صورت دستی صورت می‌گیرد. بازگشایی حساب در بسیاری از بانک‌ها نیازمند مدارک شناسایی بسیاری است. این روند که بانام «شناختن مشتری» (KYC) شناخته می‌شود بسیار زمان‌بر و ناکارآمد است.

به عقیده من بسیاری از بانک‌ها شروع به استفاده از تکنولوژی بلاک چین در بخش‌های مختلف خود می‌کنند و طی دوازده الی سیزده ماه با گسترش آنها در بخش‌های بیشتر از این قبیل تکنولوژی‌ها بهره‌مند می‌شوند.  یادگیری دستگاه‌ها نیز با بهبود عملکردی، برای شناسایی هر چه‌بهتر انسان‌ها استفاده خواهند شد.

۳ – اینترنت اشیا با بهره‌گیری از «رایانش حداکثری» باعث خواهد شد تا دنیا به‌صورت ابری متصل‌تر و هوشمندتر شود :

سه تکنولوژی مطرح سال ۲۰۱۸، کدام‌یک برنده رقابت خواهد شد؟

پیش از آن لازم است تاکمی در مورد رایانش حداکثری یا  Edge Computing توضیح دهیم.

Edge computing  روشی برای بهینه‌سازی سستم های پردازش داده‌های ابری توسط اجرای پردازش‌ها با استفاده حداکثر توانش رایانشی در نزدیکی منبع اطلاعات است. با این روش می‌توان پهنای باند لازم میان سنسورها و مرکز داده‌ها را به‌وسیله آنالیز و ایجادکننده اطلاعات در نزدیکی منبع کاهش داد. Edge computing نرم‌افزارها، اطلاعات و قدرت پردازشی را از متمرکزشدن دور می‌کند و به سمت محدودیت‌های لگاریتمی یک شبکه می‌برد.

به عقیده من بسیاری از رهبران تکنولوژی‌های جهان از این روش برای مقابله، ره‌گیری سریع سرویس‌های اینترنت اشیای خود، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و هوشمندتر کردن آینده برای کاربران خود، استفاده خواهند کرد.

پیش‌بینی های موسسه جونیپر :

در سال ۲۰۱۸، بسیاری از سرویس‌دهندگان اینترنت اشیا رایانش حداکثری را مورداستفاده قرار می‌دهند تا بازدهی خود به بیشتر مقدار برسانند. از طرف دیگر، اپراتورهای تلفن همراه با استفاده از این گزینه و ارائه آن به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری در ساختار شبکه‌ای خود به دنبال پیش‌بینی تقاضا و حتی ایجاد آن خواهند بود. در این میان اتفاقات و دستاوردهای دیگری نیز می‌تواند باعث شود تا انقلاب دیگر در تکنولوژی رخ دهد. مشاورین رباتیک به انسان‌ها به‌وسیله نرم‌افزارهای بصری برای تصمیمات سرمایه‌گذاری‌شان کمک خواهند کرد.

تعین هویت از روی چهره به‌عنوان یک ابزار تشخیص و تائید هویت مورداستفاده قرار خواهد گرفت.

بسیاری از نرم افزارهای هوشمند صنعت آموزش و پرورش را تغییر می‌دهند، استفاده از اسباب بازی‌های هوشمند ازجمله این تغییرات است.

انقلابی در میان شارژرهای تلفن‌های همراه ایجاد خواهد شد.

کیف پول‌ها به‌عنوان منبع اصلی ذخیره ارزهای دیجیتالی شما تبدیل خواهند شد.


تگ ها : سه تکنولوژی مطرح سال ۲۰۱۸، کدام‌یک برنده رقابت خواهد شد؟ – ارز دیجیتال سه تکنولوژی مطرح سال ۲۰۱۸، کدام‌یک برنده رقابت خواهد شد؟ تکنولوژی 2018 – مرجع دانلود رایگان بایگانی‌های تجارت سه تکنولوژی مطرح سال ۲۰۱۸، کدام‌یک برنده رقابت خواهد شد؟ نقطه واگرایی در پیش‌بینی نفت طرح بلندمدت رنو برای بازار ایران اپتیما ۲۰۱۷ مختصری از فن آوری AHD فیفا 18 یا PES 2018 ؟ نظام انتخاباتی آخرین اخبار فروش گجت های هوشمند روزنامه دنياي اقتصاد96/8/9: طرح بلندمدت رنو در ايران اخبارک‌ها Archives کدام یک از دستیارهای صوتی هوشمند شرکت‌های بزرگ، بازی را برنده می‌شود عکس‌های خیره کننده‌‌ای که معتبرترین جوایز عکاسی 2014 را درو کردند آیفون ایکس بایگانی خودرو و تکنولوژی برترین گوشی های سال 2017 ارزهای دیجیتال آماده پذیرش در جوامع جهانی دکه ی خبر دنیای تکنولوژی و فناوری/تاریخ انتشار، شنبه 21 مرداد ۹۶ نویسنده مطرح ژانر وحشت آمریکا برنده جایزه پن ۲۰۱۸ شد نامزد‌های خودروی سال اروپا: شما کدام را انتخاب می‌کنید؟ مقایسه OnePlus 5 با گلکسی اس ۸ سامسونگ؛ کدام‌یک برنده است؟ نیش گاز: هوندا اودیسه یا هوندا پایلوت؟! شایعات گوگلی: به زودی Ultra Pixel برای رقابت با آیفون X رونمایی خواهد فیس آیدی اپل در IOS11 یا ویندوز هلو مایکروسافت در ویندوز ۱۰ بایگانی: برندگان رقابت بازیگران بزرگ سینما برای اسکار رفتار عربستان مقابل ایران متأثر از آمریکاست ۶۷ دختر شایسته جهان از سال ۱۹۵۱ تا ۲۰۱۷ مطلب اخبار تکنولوژی Archives Datafan (@datafane) پهپاد سوخت رسان جدید شرکت بوئینگ برای سوخت گیری در آسمان ثبت نام نخستین جشنواره نوآورانه فین تک آغاز شد دوئل «مرسدس بنز GLC» و «لندروور دیسکاوری اسپرت» ۱۱ استراتژی و تکنیک سئو در سال ۲۰۱۸ اینفوگرافی؛ گوگل در مقابل اپل؛ برنده کیست؟ تحول جنجالی خودرو های هوشمند به کمک فناوری اینترنت اشیا کوئید لیست تمام دانشگاه های آمریکا اخبار و مقالات زوم تک کدام بهتر است Ultrabook یا لپ تاب؟ محققان از تاثیر مثبت یک داروی دیابت در درمان آلزایمر خبر می دهند برترین تکنولوژی های نمایشگاه CES 2017 پایان بزرگ موتورهای درونسوز نویسندگانی که دیگر نمی نویسند؛ نویسندگانی که در سال ۲۰۱۵ چشم از مقایسه – ترنجی ترامپ: سندرز در انتخابات بعدی حتی روی ویلچر رقیب من خواهد بود دانلود دعای عکاشه با صدای استاد فرهمند آزاد ظرفیت باتری‌های موبایل کی افزایش خواهد یافت؟ – اقتصاد برتر باب دیلن: خبر برنده شدن نوبل زبانم را بند آورده بود ارایه آیفون عیارسنجی ادعای ضدتجارت ترامپ تراشه حافظه ۸ گیگابایتی با احتمال استفاده در گلکسی اس 8 رونمایی شد رقابت تنگاتنگ دانشمند ایرانی برای تولید منابع نامحدود خونی از سلول گوناگون (136) اوور هوندا منطقه سه شنبه ۱۱ ميزان ۱۳۹۶ page ۲۱۲ بایگانی‌های سامسونگ جایزه بهترین فیلم گلدن گلوب ۲۰۱۸ به کدام فیلم می‌رسد/رقابت سنگین [PDF]چالﺶ های دارو و مكمل های دارویی انتخاب اس‌یووی سال 2018 موتورترند گمانه زنی هایی برای کیا اسپرتیج ۲۰۱۶ اجرای طرح هزار روستا و هزار تعاونی تحولی در اشتغال مناطق روستایی بنز،

نظرات




نماد