سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

مطمئنا شما هم با برند مشهور آدیداس آشنایی دارید و هم اینکه نام سری فیلم حماسی جنگ ستارگان به گوشتان برخورد کرده است. اما جالب اینجاست که این دو نام شناخته شده و مردمی، برای ایجاد یک رابطه برد برد دست به کار می‌شوند.

مدت طولانی‌ای است که نام جنگ ستارگان از گیشه‌های سینما دور بوده و حالا این نام مشهور، قصد دارد تا در ۱۸ دسامبر ۲۰۱۵ به پرده نقره‌ای بازگردد و هفتمین قسمت خود را به نمایش بگذارد. همین جاست که آدیداس وارد عمل می‌شود و تصمیم می‌گیرد برای طرفداران این سری فیلم محصولاتی به بازار عرضه کند که هم روی فروش خود تاثیر گذاشته و هم اینکه طرفداران قدیمی جنگ ستارگان را آگاه کند.

 

دنیای مد پر از چنین همکاری‌هایی است که روابط برد بردی را بوجود می‌آورند و سبب می‌شوند که خیلی از فرنچایزها، دوباره در دید عموم قرار بگیرند.

 

چنین مدل تبلیغاتی کمتر در کشور ایران دیده می‌شود، در صورتی که این روش‌های بازاریابی به شدت روی مردم تاثیر می‌گذارند و سبب می‌شود که فرنچایزهای کمی به فراموشی سپرده شده، دوباره به سر زبان‌ها بیافتند.


تگ ها : رابطه برد برد آدیداس و جنگ ستارگان Images for ‫رابطه برد برد آدیداس و جنگ ستارگان‬‎ جنگ کاوانی و نیمار بر سر پنالتی؛ ستاره اروگوئه منش مسی را ندارد داستان موفقیت دو برادر ساخت جنگنده جنگ ستارگان در ابعاد واقعی را در این ویدیو ببینید [PDF]ﺮ ی ﭙ ﻮن و آدﯾﺪاس دلبر گیسوکمندی که دل‌ها را به کُفرستان می‌برد امام حسن(ع) و امام حسین(ع) در صلح و جنگ الگوی مسلمانان اند قرارداد با آدیداس؛ سودآور یا ضررده؟ شرم‌آورترین اعترافات ستاره‌ های هالیوود ستاره “استقلال” چراغ خاموش دل شفر را برد! تاریخچه جالب شرکت آدیداس و پوما + تصاویر کالین ترورو: قطعا از جنگ ستارگان 9 لذت خواهید برد تاریخچه پوما فرانسه در جنگ جهانی اولناآرامی نوزاد در شب گزارش برنامه نود؛ بازیکن سفارشی در لیگ باید فضای ناسالم سینما را از بین برد برای اولین بار توانستیم 7 برد پیاپی در لیگ برتر داشته باشیم/ تیم پرتال جامع علوم انسانی برد درخشان چلسی در زمین برایتون/ ادن هازارد همچنان مرد اول کونته اینفوگرافی شبکه الجزیره از بُرد موشک‌های بالستیک ایران +عکس [PDF]فصلنامه تخصصی علوم سیاسی عکس/ سلفی پرسپولیسی ها بعد از برد مقابل فولاد باشگاه فوتبال لیورپول وقتی دنیا از حاصل دعوای دو برادر آلمانی لذت می‌برد موحدی کرمانی: آمریکایی‌ها آرزوی بازدید از مراکز نظامی ایران را به گور تمام اتفاقات برنامه نود؛ بازیکن سفارشی در لیگ/ قرارداد عجیب تامین تحریم‌های امریکا این کشور را تا مرز نابودی پیش برد برد خارج از خانه سپید رود مقابل اکسین + فیلم مسابقات جهانی دارت/ تیم دوبل دختران ایران بر بام دنیا ایستاد بسکتبال NBA؛ قرارداد همکاری نایک و آدیداس با بازیکنان برتر درفت دانلود بازی انگری بردز برای کامپیوتر برادران داسلر – آکادمی کارآفرینی آرسنیک مذاکرات برد برد پرگل استقلال خوزستان و تساوی نفت و فولاد تراکتور ۳ پیکان ۱؛ اولین برد در تبریز مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال:خودمان نخواستیم با آدیداس قرارداد رابطه نوکیسه ها با تیم های کمتر مطرح فوتبال/ایرج مصداقی چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (27) کنندگان برد های مدار چاپی بعدی تصاویر شرکت تاریخچه کامل جام جهانی از سال 1930 تا 2014 لباس هایی که گران‌ترین های روی زمین هستند انتقام رییس جمهور به کشور آسیب می رساند لیونل مسی و تمدید قرارداد اسپانسرینگش با کمپانی آدیداس تصادف آقای بازیگر با موتورش +عکس ادامه دعوای استقلالی‌ها در قم و جنگ استاد و شاگرد در آزادی/ جاده‌های کشور پاری سن ژرمن 3 ADIDAS در اینستای ستاره های خارجی چه خبر است؟ (113) بیکاری در کمین آوارگان جنگ لاوروف: بهبود روابط روسیه و آمریکا فعلا نیست خبرگزاری آريا آدیداس جام جهانی ۲۰۱۸ را به نوستالژی تبدیل می‌کند Images about #ان اسکوچیچ: بعد از تصادف و 10 ساعت سفر برد خوبی بود تاریخچه ای کامل از کفش های کتانی / کتانی ؛ کفش محبوب دزد ها /همه چیز جنگ كفشهای ورزشی / آرشیو داستان کودک کودک جیمز رودریگز به علاوه بیوگرافی اطلاعات بی حد و حصر آدیداس و پوما؛ جدالی خانوادگی به وسعت جهان نفت و گاز گچساران در لیگ دسته دوم فوتبال کشور صنایع طلایی سمنان برد 6 گله حریف آسیایی استقلال نماز قبول انسان را به معراج می برد برد پرگل السد در حضور پورعلی‌گنجی نقد فیلم – نقد و بررسی فیلم بین ستاره‌ای (Interstellar) یا درس فیزیک ستارگان فوتبال برد پر گل لاتزیو و سامپدوریا/هجدهمین شکست فصل بنونتو Searches related to رابطه برد برد آدیداس و جنگ ستارگان

نظرات




نماد