سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

خیلی از برندهای فعال در حوزه مد هستند که همچنان روی تولید محصولات کلاسیک خود تمرکز دارند و حتی به خاطر برندینگ و سیاست‌های خود نمی‌توانند به سمت مد روز و Trend بروند. گپ (GAP) یکی از برندهای نسبتا کلاسیک است که همیشه سعی کرده تا کلکسیون‌های کلاسیک خود را زنده نگه دارد و به همین دلیل اخیرا با چالش‌هایی روبه‌رو شده که در ادامه به بررسی یکی از آنها و راه‌حل کارآمد مربوط به آن می‌پردازیم.

چالش: یکی از مشخصه‌های برند گپ، ساده بودن تمام محصولاتش به حساب می‌آید و تی‌شرت‌های کلاسیک این برند از مواردی هستند که به شدت این اصل در طراحی و تولید آنها رعایت شده‌است. در طول سال ۲۰۱۱ و آغاز ۲۰۱۲، گپ با کاهش فروش تی‌شرت‌های کلاسیک خود روبه‌رو می‌شود و به همین دلیل تصمیم می‌گیرد که یک راهکار تبلیغاتی برای حل این مشکل پیش آمده انتخاب کند.

 

راه‌حل: از آنجایی که برای گپ بودجه تبلیغاتی سالیانه بسیار چشمگیری تعیین می‌شود، این کمپانی تصمیم گرفت که روی تبلیغات محیطی تمرکز کرده و به دنبال یک ایده مناسب بگردد. OHH آژانسی بود که گپ را کمک کرد تا روی ایده اصلی تبلیغات محیطی این سری محصولات کلاسیک عنوان شده کار کند.

 

از آنجایی که تبلیغات محیطی روز به روز کمتر مورد توجه برندها قرار می‌گیرد، OHH تصمیم گرفت با یک سری ترفند مناسب و استفاده از یک شعار تبلیغاتی خوب، حسابی مخاطب گپ پوش را درگیر کند.

 

30F4AF00553B48DFB7E0EB5C91C4CE44

OHH شعار Be Your Own T را پیشنهاد داد تا مخاطب را به صورت مستقیم مورد هدف قرار داده و او را درگیر کند. انسان‌ها دوست دارند مورد توجه قرار گرفته و مستقیما درگیر شوند. به همین دلیل اتفاقات خوبی برای این کمپین رخ داد.

 

نتایج: در حالی که تی‌شرت‌های کلاسیک گپ در سال ۲۰۱۱ با کاهش فروش ۴% مواجه شده بود، این کمپین تبلیغاتی سبب شد که ۶% رشد در فروش این تی‌شرت‌های ساده حاصل شود.

 

“در نظر داشته باشید که بهتر است با مخاطب خود مستقیما ارتباط برقرار کنید”


تگ ها : بلاگ اد تاریخچه هشتگ چیست؟ روایات مانند قرآن ظاهروباطن دارد/ جای تفسیر روایی تأویلی خالی بود کمپین تبلیغاتی فراستی «فروشنده» نیست و دنبال مشتری هم نمی‌گردد عربستان به دنبال راه اندازی جنگی جدید است؟/ ۵ اصل برای فهم تحولات سبک زندگی مدآنلاین قضاوت نئواستارت‌آپ‌ها را جدی نگیرید! سردبیر The Best Years of Our Lives (بهترین سالهای زندگی ما) جنگ نرم علیه خانواده مقالات بایگانی 8 گزارش شانزدهمین نشست یکشنبه‌های انسان‌شناسی و فرهنگ: فضایی شدن دانــــش و دانســــتنیهای فـــوتبال بلوز و ژاکت های بافتنی شیک زنانه از برندهای روز دنیا جستجوی برند رزاق مأمون luxetemp Author at TheLuxe.London — صفحه 2 از 9 گفتگو با محمد رضا شالگونی و یاسمین میظر روزنامه دنياي اقتصاد89/12/10: هايك و سوسياليسم (قسمت اول چگونه «دولت خرپول منطقه» به رجوی و پهلوی متوسل شد + تصاویر جزییات جدید از زندگی خصوصی و شب قتل تختی دنیای خودرو سبک ها تور تفلیس باتومی آبان 1394 (28) جاي خالي هاستل در گردشگري فرهنگي نظرات و همکاری شما در کلوپ تویوتا نتایج جستجو برای “موزه هنرها” 27 [DOC]هوش مصنوعی و کاربرد آن در پزشکی ۱۰ مشکل رايج کاربران با اسمارت فون HTC One M8 قریب الرحمن سعید: قهرمان اصلی جهاد افغانستان جنرال حمیدګل است به جواب: آیا با کله خام می توان سیاست پخته نمود؟ پاریس، قصه دلدادگی [PDF]دﯾﺪﮔﺎه ﻫﺎ و روش ﻫﺎي ﻧﻮﯾﻦ و ﮐﺎرﺑﺮدي در آﻣﻮزش و ﯾﺎدﮔﯿﺮي چاپ صفحه بازسازی زمینه ای پیامدهای کنش جنسی در اینترنت کلبه ریاضیات(ریاضیون سابق) فوریه بهداد بابایی: دانشجویان موسیقی ما نگران و بیمناک از فردای خویشند چگونه در کارمندان انگيزه بيشتري ايجاد كنيم؟ دانلود كتاب آموزش يادداشت هاي يك باستان شناس مطالعه بایگانی ارمغان اطفال: 2010 بازیگران سریال میوه ممنوعه +عکس پشت صحنه و زمان پخش در مورد استرالیا بیشتر بدانیم [بایگانی] هدیه‌هایی که می‌توانیم برای آقا داماد بخریم بایگانی‌ها خبرنامه طلایی چه بر سر برندهای کفش ایرانی آمد؟ بدعت سيمين و انقلاب بهمن سخنراني ۷ مه ۲۰۰۶ در حضور سيمين بهبهاني شماره 86و87 آبان و آذر 93 چگونه در بزرگسالی برای خود دوست جدید پیدا کنیم؟ Ragtime اخبار توتال از ایران رفت،خسارتی که زد چه می شود؟/ مرکز آمار، سربازان و امیر ارجینی: هیچوقت سرخورده نیستم چون به نوشتنم غرور دارم هدیه ویژه روز پدر برندکده نتایج جستجو برای “حصارها” – بلاگ نماوا درباره تایپوگرافی سید احمد خمینی: همیشه مردم بى پناه هستند كه تاوان Amir Vahabpour خراسان رضوی

نظرات




نماد