سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

در بازار داغ ماشین های فورد و پونتیاک در دهه ۶۰ ، فولکس واگن خودرو Beetle را به بازار عرضه کرد. تبلیغات رنگی ماشینهای آمریکایی در مکان‌های زیبا و جذاب، با خصوصیات ویژه خود آنها از جمله: بزرگ و راحت، کیفیتِ بالا و لوکس بودن در اوج محبوبیت خودشان بودند.

Beetle نه تنها کوچک بود بلکه، کند، زشت و خارجی هم بود. بخاطر داشته باشید که اون فقط یک ماشین خارجی نبود، این ماشین آلمانی “ماشین مردم” بعد از جنگ جهانی دوم یک ماشین نازی بود که توسعه اون با دستان آدولف هیتلر گره خرده بود. با این حال شرکت تبلیغاتی DDB که توسط ویلیام برنباخ (William bernbach) و همکارنش اداره می‌شد قادر بود تا ماشینی را با این مشخصات تبدیل به یک قطعه نمادین از غرور آمریکایی کند.

 

ولکس واگن در تبلیغاتش ارزش‌های دیگری از یک ماشین کاربردی را به مردم نشان می‌داد، که دقیقا برعکس تبلیغات حاضر در رسانه‌ها بود.

 vw-lemon-and-think-small-ads

 

زمانی که شعار ماشین ها ` با کیفیت و برای راحتی ساخت شده ` بود، ولکس واگن کمپین ` کوچیک فکر کنید` رو شروع کرد و نظر همه را به خودش جلب کرد. تبلیغات تمام صفحه با زمینه سفید، و عکس ساده و متفاوت برای ۱۰ سال ادامه داشت که به ندرت تغییری در آنها دیده می‌شد.

 

خلاف تبلیغاتی که در دهه ۶۰ در روزنامه ها و مجلات دیده می‌شد، فولکس واگن از خصوصیت منفی خودش تبلیغ می‌کرد. “کندترین ماشین پرسرعت در آمریکا”، استراتژی هوشمندانه‌ای پشت این تبلیغات بود، اینکه وقتی این مطالب در روزنامه‌ها دیده می‌شد بدون شک مردم کنجکاو می‌شدند تا همه مطلب را بخوانند. در نهایت DDB برنده بود، چون آنها با توهین کردن به محصولات خودشان موفق شدند تا تمام توجه بینندگان را به خودشان جلب کنند.

 

آنها از مزیت‌های این ماشین به صورت منفی تبلیغ می‌کردند: این ماشین سریع نیست پس بنزین کمتری مصرف می کند، این ماشین کوچک است پس به راحتی همه جا پارک می‌شود، سریع نیست ولی هوشمند است، این ماشین زیبا نیست، ولی نگران نیستید اگر خانومتون باهاش تصادف کند چون حتما با نصف مانده آن هم می‌شود رانندگی کرد.

 

همچین توجه داشته باشید که تبلیغات دهه ۶۰ فولکس واگن به قدری تاثیر گذر بودن که امروز در آمریکا شمالی بجای نام بردن کامل فولکس واگن که آن را VW می نامند، زیرا تلفظ کردن اسم کاملش در دهان آمریکایی ها نمی‌‎گنجید و VW صدای جذاب تر، تازه، ساده و دوستانه‌تری بود.

 

DDB ثابت کرد که در تبلیغات نیز به یک رویکرد جدید در صنعت ماشین آلات دارد و تبلیغات VW به عنوان یک ابزار آموزنده و طنز آمیز بود که نگرش جذابی برای هردو صاحبان VW و خریداران آینده این ماشین ایجاد کرد.


تگ ها : Images for ‫تبلیغات خلاقانه: نگاهی به استراتژی تبلیغات فولکس واگن‬‎ تبلیغات خلاقانه: نگاهی به استراتژی تبلیغات فولکس واگن تبلیغات چاپی و محیطی استراتژی تبلیغات ۱۰ نمونه از بهترین تبلیغات خلاقانه خودرویی تبلیغات خلاق / فولکس واگن : یک قطعه بد، بر کل سیستم اثر می گذارد تبلیغ خلاق کمپانی فولکس واگن کلیپ تبلیغاتی فولکس واگن با عنوان "بچه پررو" تبلیغات جالب و خلاقانه در یک نگاه / مجله بازاریابی جالب فولکس واگن ! پیامک فولکس را نخوانید ! نگاهی به استراتژی تبلیغاتی متفاوت فیلم خداحافظی طولانی / رسانه پونیلا 6 شرکت تبلیغاتی برتر جهان در سال 2017 شرکت شما فراری است یا فولکس واگن؟ شعار تبلیغاتی و استراتژیک ۳۰ شرکت معتبر دنیا کمپین تبلیغاتی چشم به جاده از فولکس واگن Volkswagen تبلیغات چاپی نگاهی به کمپین پاییزی شهر فرش / برگ ریزان تبلیغاتی چگونه به کمک تبلیغات کلیکی، استراتژی برند شما ساخته می شود MBANEWS با شعار تبلیغاتی و استراتژیک ۲۵ شرکت معتبر دنیا آشنا شوید لی‌آوت / لي‌آوت در کمپین تبلیغاتی فولکس واگن استراتژی نادرست سامسونگ در آگهی تبلیغاتی جدید علیه اپل چهارراه تبلیغات نگاهی به شعار های تبلیغاتی جذاب و خلاقانه شرکت ها بنر تبلیغاتی Archives عصر خودرو تبلیغات ایده و خلاقیت های تبلیغاتی (@idea.club) فولکس واگن بیتل برقی؛ نوستالژی مدرن برای دنیای آینده بزرگان تبلیغات : ویلیام برنباخ تبلیغات و سه استراتژی مهم در سال جدید 3 تبلیغات خلاقانه؛ ۴۴ ایده بکر تبلیغاتی با تکنیک‌های منحصربه‌فرد مطالب با برچسب تبلیغ تبلیغاتچی//خلاقیت از دست رفته یا ظرفیت پایین خلاقیت در اخبار صنعت خودرو کمپین تبلیغاتی فولکس واگن فن آوری های نوین بازاریابی دهان به دهان چیست و چگونه در آن موفق شویم؟ اسامی برندها چگونه ایجاد می شود؟ بایگانی‌ها مطالب بایگانی‌ها مطلب تبلیغات ایده ی تبلیغاتی بازاریابی چه جایگاهی در میان شرکت‌های ایرانی دارد؟ تبلیغ تجاری تسلا چگونه تسلا شد؟ / پروژه تسلا برای سفر به مریخ! سرعت اینترنت خانگی در بریتانیا 314 مگابیت در ثانیه شد اخبار سینما پرس اخبار پردیس گیم اخبار سلامت نیوز اخبار ایران والیبال اخبار ایالات متحده آمریکا «خانواده رحمانی، جامعه جهانی»؛ طرحی موفق از بانوی قرآنی/ «تسنیم نگاهی به تازه ترین تحولات میدانی سوریه جبهه النصره در محاصره ارتش 3 میلیون بیکار در کشور داریم فارغ حصیل نباید دغدغه کار داشته باشد هر کتاب دینامیک اختری نوشته رابرت بروس نگرشی نوین به تجربه خارج از انتقال سرور تلگرام به ایران مقاومت مدیران تلگرام نگرانی کاربران از الفبای ریچارد برنسون برای کسب‌وکار معرفی هیات‌ داوران بخش تبلیغات جشنواره فیلم فجر

نظرات




نماد