سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

فایل های آسیب دیده و خراب در ویندوز

این خطاها برایتان آشنا نیستند؟

The file is corrupt and cannot be opened.

The file or directory is corrupted and unreadable

There was an error opening this documents. The file is damaged.

تا به حال برای همه کاربرانی که دائم از کامپیوتر استفاده می کنند پیش آمده که نتوانند یک فایل را باز کنند.به عنوان مثال عکس های شما باز نمی شود و یا فایل های .jpg فقط در "preview" قابل مشاهده هستند. جریاناتی مانند تلاش برای ترمیم داده ها، حملات ویروسی، آسیب های نرم افزاری و سخت افزاری و نارسایی های الکتریکی، امکان دارد برخی از فایل ها دچار آسیب شوند و در این گونه موارد، نرم افزارهای زیر به عنوان یک برنامه های بازگرداننده (تعمیر کننده) به شما کمک خواهند کرد.

یک فایل کامپیوتری تنها یک مجموعه‌ی داده‌ای به شمار می‌رود و طوری سازمان‌دهی شده است که برنامه‌ها بتوانند آن را باز کرده و بخوانند. اگر بخش‌هایی از داده‌های فایل از بین‌ رفته یا دچار بی‌نظمی شده‌ باشند، فایل ناخوانا می‌شود؛ به بیان دیگر خراب یا آسیب‌دیده است.

خرابی به چند طریق رخ می‌دهد. شاید فایل توسبط یک نرم‌افزار باگ‌دار ساخته شده که فایل را به شکل نادرستی نوشته است. گاهی اوقات یک برنامه باید فایل را در طول استفاده، باز نگه دارد و اگر برنامه خراب شود، فایل به‌هم می‌ریزد. ویروس‌ها هم می‌توانند عامل خرابی فایل‌ها باشند.

متأسفانه تعمیر یک فایل خراب یا آسیب‌دیده دشوار است. شانس موفقیت به میزان انعطاف فرمت فایل، میزان از دست رفتن یا خرابی داده‌ها و هوشمند بودن نرم‌افزار ریکاوری وابسته است. آیا فایل خراب یا آسیب‌دیده دارید؟ در ادامه چند ابزار را به عنوان راه‌حل معرفی می‌کنیم.

5 ابزار برتر برای تعمیر فایل های آسیب دیده و خراب در ویندوز

۱. Repair Toolbox

Repair Toolbox یک اپلیکیشن مستقل نیست، بلکه مجموعه‌ای از ۲۲ برنامه‌ی کاربردی تک منظوره است که هر کدام برای تعمیر یک نوع فایل طراحی شده‌اند. در واقع یک شمشیر دو لبه است؛ اگر بخواهید کل برنامه‌های تعمیراتی را نصب کنید، نامناسب است اما اگر یکی یا دو برنامه را بخواهید سودمند است.

 

برنامه‌ها همگی به یک شیوه عمل می‌کنند؛ برای شکستن فایل به برنامه اشاره می‌کنید، یک نام برای فایل تعمیر‌شده ارائه کنید و روی Repair کلیک کنید. فرمت‌های قابل پشتیبانی عبارتند از: Word، Excel، PowerPoint، Outlook، OneNote، PDF، ZIP، RAR، Illustrator ، Photoshop و ... .

 

  ۵ ابزار برتر برای تعمیر فایل‌ های آسیب‌ دیده و خراب در ویندوز شما هستند

 

 

متأسفانه Repair Toolbox کاملا رایگان نیست و نسخه‌های دموی هر برنامه با انواع محدودیت‌ها ارائه می‌شوند. برای مثال، برنامه‌ی دموی PDF تنها صفحه‌ی اول سند را ذخیره می‌کند، در حالی که برنامه‌‌ی دموی ZIP نشان می‌دهد که فایل قابل تعمیر است یا خیر و سندی را ذخیره نمی‌کند.

۲. Hetman File Repair

Hetman File Repair با وجود نام، یک ابزار تعمیر فایل کلی نیست، بلکه متمرکز بر فایل‌های تصویری خراب است. لازم به ذکر است که این مسئله مشابه بازیابی تصاویر پاک شده یا بازیابی عکس‌ها از یک دستگاه خراب‌ نیست. اگر یک فایل عکس دارید و نمی‌توانید آن را باز کنید، می‌توانید از این ابزار استفاده کنید.

Hetman File Repair قادر به تعمیر فایل‌های خراب JPEG (بدون از بین‌بردن کیفیت تصویر یا داده‌های EXIF)، TIFF (انواع فشرده و غیرفشرده)، و همچنین BMP و PNG است (بدون فشرده‌سازی مجدد داده‌های عکس). حتی دارای یک Wizard است که شما را در مراحل مختلف هدایت می‌کند و کاربرد آن را برای همه راحت می‌سازد.

 

 

  ۵ ابزار برتر برای تعمیر فایل‌ های آسیب‌ دیده و خراب در ویندوز شما هستند

 

با این که می‌توانید فایل‌ها را به صورت رایگان اسکن کنید، Hetman File Repair به یک مجوز برای تعمیر و ذخیره‌سازی تصاویر نیاز دارد. نسخه‌ی خانگی این نرم‌افزار برای کاربرد شخصی با قیمت ۲۰ دلار و نسخه‌ی اداری با قیمت ۱۴۰ دلار برای کاربرد تجاری ارائه می‌شود.

۳. Digital Video Repair

Digital Video Repair یک ابزار رایگان است که قادر به تعمیر فایل‌های خراب MP4، MOV و ویدئوهای AVI است که به Xvid، DivX، MPEG4، 3ivx یا Angel Potion رمزنگاری شده‌اند. با این حال، با یک bundleware برای انجمن تحقیقاتی بازار آنلاین به نام RelevantKnowledge مطرح می‌شود. این سازمان قابل اعتماد است، پس نگران بدافزار نباشید.

 

  ۵ ابزار برتر برای تعمیر فایل‌ های آسیب‌ دیده و خراب در ویندوز شما هستند

هنگام استفاده از Digital Video Repair یک نکته را در ذهن داشته باشید؛ اگر فایل ویدئویی فریم‌های خود را از دست بدهد، این ابزار نمی‌تواند به روشی سحرآمیز آن فریم‌ها را برگرداند! در عوض فایل را به‌گونه‌ای «تعمیر» می‌کند که حالت پراکنده یا خراب نداشته باشد و باعث قفل شدن ویدئو پلیر شما نشود. همچنین امکان ردیابی در ویدئو را فراهم می‌کند که معمولا در صورت خرابی امکان‌پذیر نیست.

۴. Stellar File Repair Toolkit

Stellar File Repair Toolkit یک مجموعه از چهار برنامه است که هر کدام در تعمیر یک نوع فایل متفاوت مهارت دارند؛ اسناد Word، صفحات گسترده‌ی Excel، ارائه‌های PowerPoint و آرشیوهای ZIP. برای کارمندان اداری این برنامه بهترین ابزار برای کار با فایل‌های خراب است.

 

 

  ۵ ابزار برتر برای تعمیر فایل‌ های آسیب‌ دیده و خراب در ویندوز شما هستند

وقتی این برنامه را اجرا می‌کنید، می‌توانید کل سیستم خود را برای فایل‌های خراب‌ یا آسیب‌دیده جستجو کنید یا فایل مورد نظر برای تعمیر را تعریف کنید. Stellar File Repair Tooklit تنها در صورتی می‌تواند فایل‌ها را تعمیر کند که دارای رمز عبور باشند. این کار با یک کلیک انجام می‌شود.

متأسفانه، این نرم‌افزار تجاری است که با یک قیمت افزوده فروخته می‌شود. می‌توانید نسخه‌ی بدون شارژ آن را دانلود کنید همچنین می‌توانید فایل‌های خراب را اسکن کرده و نمایش دهید. هزینه‌ی قفل‌گشایی عمل تعمیر ۶۹ دلار است (یا می‌توانید هر برنامه‌ی مستقل را به ازای ۳۹ دلار بخرید).

۵. System File Checker

اگر خرابی یا آسیب در فایل سطح سیستم رخ دهد، چه‌ می‌کنید؟ با این که این خطا مانند دهه‌ی قبل متداول نیست، در صورت وجود این خطا، می‌توانید از برنامه‌ی خود ویندوز استفاده کنید: System File Checker.

خوشبختانه، اجرای System File Checker آسان است. Command Prompt را اجرا کرده (با فشردن یک کلید به علاوه‌ی X سپس انتخاب Command Prompt (Admin) در منو)، سپس دستور زیر را تایپ کنید:

sfc /scannow

 زمان اسکن کامل بسته به سخت‌افزار کامپیوتر ممکن است ۱۵ تا ۶۰ دقیقه باشد، بنابراین صبور باشید و این کار را انجام دهید.

System File Checker یکی از دستورات مهمی است که هر کاربر ویندوزی باید در مورد آن بداند. این برنامه با تعمیر فایل‌های سیستمی مفقود یا خراب، می‌تواند تعداد زیادی از مشکلات دیگر از جمله نصب خراب Windows 10 و منوی استارت خراب Windows 10 را حل کند.

انتظارات خود را پائین نگه‌دارید

این ابزارها در بهترین حالت می‌توانند مشکلات کوچک را حل کنند. اگر مجموعه‌ی بزرگی از داده‌ها از یک فایل حذف شوند، راهی برای پر کردن این شکاف‌ها وجود ندارد. فکر نکنید برنامه‌های گران‌تر مشکلات بیشتری را حل می‌کنند! قیمت هیچ ربطی به عملکرد برنامه ندارد.

 

 

منبع: makeuseof ، زومیت


تگ ها : ۵ ابزار برتر برای تعمیر فایل‌ های آسیب‌ دیده و خراب در ویندوز ۵ ابزار برتر برای تعمیر فایل های آسیب دیده و خراب در ویندوز با 5 ابزار کاربردی جهت تعمیر فایل های آسیب دیده در ویندوز آشنا شوید با 5 ابزار کاربردی جهت تعمیر فایل های آسیب دیده در ویندوز آشنا شوید ۵ ابزار برتر برای تعمیر فایل های آسیب دیده خراب در ویندوز چگونه برای تعمیر دیوار سنگ های آسیب دیده ویندوز آسیب دیده را با "System File Checker" ترمیم کنید تغییر جهت سیستم اداری شهر مونیخ از لینوکس به‌ ویندوز 10 – samafan.ir ۵ ابزار برتر برای تعمیر فایل‌ های آسیب‌ دیده و خراب در ویندوز ۵ ابزار برتر برای تعمیر فایل های آسیب دیده و خراب در ویندوز دانلود Digital Video Repair 3.5.0.0 + Portable – نرم افزار تعمیر فایل های 9 روش حل مشکل گیر کردن دانلود بروزرسانی و آپدیت نشدن ویندوز 10، 8 و شرکت الکترو پارت آینده به شما نزدیک است آموزش درست کردن فایل های ورد خراب شده دانلود Stellar Phoenix Video Repair 3.0 تعمیر فایل های ویدیویی آسیب عیب یابی ویندوز 8 ۹ روش رفع مشکل باز نشدن فایل ورد و نحوه بازیابی آن آموزش: چگونه فایل های مجموعه آفیس را بازیابی و ترمیم کنیم؟ آموزش رفع ایراد CRC Error در فایل های فشرده شده چگونه مموری‌کارت معیوب را رفع‌عیب کنیم؟ دانلود RS File Repair v1.1 تعمیر کامپیوترتان را به ما بسپارید! راه‌های بازیابی فایل‌های آلوده به ویروس باج‌گیر+دانلود حذف ویروس اندرویدی با روش‌های افزایش عمر SSD آشنا شویم با اینتوتک به دنیای فناوری وارد شوید آموزش بر طرف کردن خطای Apps Not Responding در ویندوز ۱۰ آموزش بازیابی اطلاعات با معرفی نرم افزار رایگان عیب یابی سخت افزاری نرم افزار های کامپیوتر " تعمیر ویدئو های خراب " ریکاوری هارد چرا هر بازی کامپیوتری دایرکت ایکس مخصوص به خود را نصب می‌کند تهیه بک آپ با استفاده از ابزارهای داخلی ویندوز ۱۰ مشاوره رایگان کامپیوتر توسط کوروش سلیمانی دانشجویه کامپیوتر ۴۰ نکته برای حل مشکل کامپیوتر، قبل از تماس با متخصص SBC 30 تعمیر فایل های ریکاوری شده Egy 30 بازیابی عکسهای خراب شده توسط ویروس Pana 30 ترمیم عکسهای آسیب دیده NET 20 تعمیر عکسهایی که باز نمیشوند برای اندروید ارم دانلود دانلود آهنگ خراب حالو روزم من ب عکسات چشم میدوزم دانلود نرم افزار بازیابی پارتیشن های آسیب دیده Hetman Partition رایگان دانلود Systools SQL Recovery برای Windows آموزش –انزل وب نحوه اجرای Puppy Linux برای بازیابی اطلاعات تعمیر ویندوز xp با استفاده از دستورات خود ویندوز ای اس دانلود شیوه ی بازیابی فایل های Encrypt شده بررسی آسیب پذیری منع سرویس در سیستم فایل NTFS ویندوز ‎ مشکلات رایج در ویندوز ۱۰ و روش های مرتفع سازی آنها (قسمت سوم) – وینفون توصیه های جدید وزارت اطلاعات هنگام استفاده از رایانه، اینترنت و تلفن تعمیر هارد راه های بازیابی اطلاعات هارد دیسک خراب آموزش بازیابی سریع فایل‌های پاک شده از روی فلش مموری با نرم‌افزار مرجع آموزش زبان ایرانیان دانلود کرک ویندوز 7 – Windows 7 Loader + KMSpico 10 دلیل ممکن برای سرعت پایین و عدم کارایی مطلوب کامپیوتر ارور – ای برند برندینگ فناوریهایی که به یاری پزشکان آمدند +عکس خدمات بایگانی dntlm [PDF]خبرنامه افــتا بازیابی اطلاعات هارد Searches related to ۵ ابزار برتر برای تعمیر فایل‌ های آسیب‌ دیده و خراب در ویندوز شما هستند

نظرات




نماد