سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

در حالی که اکثر افراد سنتی در زمینه بازاریابی، همچنان  برای رشد کسب‌وکارها به روش‌های قدیمی خود بسنده می‌کنند، روش‌های دیگری هم وجود دارد که بواسطه یک سری تکنولوژی و رسانه، می‌توانید به بهترین نحو و با هزینه‌ای معقول‌تر از آنها بهره ببرید.تبلیغات آنلاین و بازاریابی دیجیتال، در دهه اخیر آنقدر گسترده شده‎اند که اکثر افراد حرفه‎ای کسب‌وکارها، این دو مورد را یک علم به حساب می‎آورند و معتقدند که یادگیری زیرشاخه‎های این مهم، سبب می‎شود که راحت‎تر بتوانید تصمیمات استراتژیک برای تبلیغات و بازاریابی کمپانی خود بگیرید .

بازاریابی دیجیتال چیست ؟

به استفاده از رسانه‌های جدید در راستای بازاریابی یک برند/محصول/سازمان می‌گویند. در این راستا می‌توانیم کارهای بسیاری انجام دهیم، ولی امروزه بازاریابی دیجیتال به اینترنت متکی است.

وب سایت فاکتور اصلی است : با ساختن یک هویت آنلاین برای برندتان، آگاهی در مورد آن را افزایش دهید. از سوی دیگر به کمک وب‌سایت می‌توانید مخاطبان هدف خود را راحت‌تر پیدا کنید.

وب سایت ما در چه وضعیتی است : محتوای شما نقش مهمی را در وب‌سایت‌تان ایفا می‌کند. باید همواره محتوای صفحات وب‌سایت را بررسی کرده و آن را بهینه‌سازی کنید.

چگونه صفحات را بهینه سازی می‌کنیم ؟

بیشتر به کمک استراتژی‌ها می‌توانید به بهینه‌سازی بپردازید تا برنامه نویسی. در واقع هر چه قدر محتوای تولیدی شما مفید‌تر باشد، ترافیک بیشتری وارد وب‌سایت شما خواهد شد. البته همیشه در نظر داشته باشید که باید بهترین وضعیت سئو را رقم بزنید.

همه می‌دانند که در صفحه اول نتایج جستجو بودن، خیلی مهم به حساب می‌آید. اکثر کاربران اینترنت ترجیح می‌دهند که خدمات یا محصولات مورد نظر خود را در صفحه اول نتایج موتورهای جستجو پیدا کنند. به کمک سئو شما می‌توانید،  یک دید کلی از وضعیت وب‌سایت خود در موتورهای جستجو بدست آورید و همینطور با صرف زمان در این راه ، ترافیک رایگان و کاربران هدفمند را جذب کنید.

کسب رتبه بهتر در نتایج موتورهای جستجو به رعایت استانداردهای آنها بستگی دارد و شامل فاکتورهای برای ایجاد وب سایتی کاربر محور است.

سئو داخلی (On-Page SEO)

  • صفحه اختصاصی ۴۰۴: با استفاده از این صفحه، مشخص می‌گردد که لینک مورد نظر از بین نرفته و فقط در حال حاضر امکان نمایش آن وجود ندارد.
  • تیترها (Headings): تیترهای مناسب برای وب‌سایت شما یک سلسله مراتب مشخص برای عملکرد سئو  معین می‌کنند که مستقیما برای وب‌سایت شما موثر واقع می‌شود.
  • Friendly URL: به کمک کوتاه‌کننده‌های آدرس وب‌سایت‌ها، لینک خود را کوتاه کرده و نامی برای آنها تعیین کنید که به راحتی قابل تشخیص باشد.
  • Title Tags: برای هر صفحه از وب‌سایت خود نامی انتخاب کنید که به محتوای داخل آن مرتبط باشد.
  • Sitemap: به شما کمک می‌کند تا در موتورهای جستجو بیشتر دیده شوید.
  • استفاده از کلیدواژه‌ها در محتوا: در محتوای صفحات وب از کلیدواژه‌های خود، ۳ الی ۴ بار استفاده کرده و فراموش نکنید که باید این کلیدواژه‌ها به محتوای شما مرتبط باشند.
  • بهینه‌سازی تصاویر: به هر تصویر وب‌سایت خود توضیحات اضافه کرده و تنظیمات ALT را به آنها بدهید تا موتورهای جستجوگر، آنها را شناسایی کنند.

سئو خارج از سایت (Off-Page SEO)

  • نظرات وبلاگ (blog comments)
  • فعالیت در شبکه‌های اشتراک گذاری بوکمارک (Social bookmarking)
  • ارسال مقاله به دایرکتوری های مرتبط (Directory submission)
  • حضور در سایت های مربوط به سوال و پاسخ (Q&A)

فعالیت در شبکه های اجتماعی (Social Media marketing) :

با آنالیز فعالیت خود در رسانه‌های اجتماعی به راحتی می‌توانید از علاقمندی مخاطب خود آگاهی پیدا کنید و همینطور یک راه مستقیم برای ارتباط با آنها در اختیار دارید. بازاریابی شبکه های اجتماعی مبحث جذابی است که ما در بلاگ اد مقالات زیادی را در این مورد انتشار داده ایم. در اینجا به برخی از کاربردهای چند سوشال مدیا اشاره می کنیم :

  • به کمک توییتر می‌توانید با سرعت بیشتری محتوای ویروسی (Viral) تولید کنید
  • فیسبوک اشتراک‌گذاری محتوا را آسان کرده و اخیرا روی سئوی وب‌سایت‌ها هم تاثیر می‌گذارد
  • گوگل+ مستقیما روی سئو شما تاثیر می‌گذارد

در ادامه می‌توانید اینفوگرافیک بازاریابی دیجیتال چیست را نیز مشاهده کنید. اکثر این راهکارها در کشور ما مورد استفاده قرار می‌گیرند و معمولا کسب‌وکارهای کوچک‌تر، بیشتر قدر چنین روش‌های کم هزینه‌ای را می‌دانند.

digital marketing infographic


تگ ها : بازاریابی دیجیتال چیست ؟ + اینفوگرافیک اینفوگرافیک / بازاریابی دیجیتال چیست؟ دیجیتال مارکتینگ در وب چیست؟ + اینفوگرافیک Digital Marketing دیجیتال مارکتینگ (اینفوگرافیک) اینفوگرافیک 10 تفاوت بازاریابی دیجیتال و بازاریابی کلاسیک اینفوگرافیک: بازاریابی دیجیتال چیست؟ بازاریابی دیجیتال چیست؟ دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال چیست؟ دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی دیجیتال دیجیتال مارکتینگ چیست؟ اهمیت سرمایه‌گذاری در بازاریابی و تبلیغات دیجیتال اینفوگرافیک های جذاب و آموزنده بازاریابی دیجیتال و تبلیغات پنج روند بازاریابی دیجیتال برای سال جدید مفهوم دیجیتال مارکتینگ اینفوگرافیک: بازاریابی محتوایی در گذر زمان اینفوگرافیک چیست بایگانی اینفوگراف چیست؟ بایگانی‌ها بازاریابی دیجیتال چیست تفاوت آنلاین مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ چیست؟ وضعیت دیجیتال مارکتینگ در سال 2017 شیوه‌های بازاریابی دیجیتال که کسب‌و کار شما به آن نیاز دارد فرهنگ واژگان بازاریابی دیجیتال اینفوگرافیک بایگانی‌ها بازاریابی دیجیتال اینفوگرافیک به روایت اینفوگرافیک دیجیتال مدیر فرمانروایی محتوا نقطه پایان بازاریابی سنتی منطبق بر آغاز بازاریابی دیجیتال مزایای بازاریابی دیجیتال چیست؟ ؛ 3 مرحله اصلی بازاریابی دیجیتال دیجیتال مارکتینگ تعریف بازاریابی آنلاین یا دیجیتال مارکتینگ چیست ؟ بازاریابی دیجیتال نکات مفید بازاریابی ویژه کسب و کارهای اینترنتی – اینفوگرافیک سمینار کاربرد اینفوگرافیک در دیجیتال مارکتینگ بازاریابی اینترنتی چیست؟ بازاریابی اینترنتی سال 2015 در یک نگاه (اینفوگرافیک) بازاریابی دیجیتال چیست؟ – میلاد قانع اینفوگرافیک: هفت ویژگی بازاریابی دیجیتالی برای بیشتر دیده شدن اوکس تیم: صفحه اصلی اینفوگرافیک چیست و چهار مرحله ساخت و استفاده از آن بازاریابی محتوا چیست؟ ​اینفوگرافیک چیست؟ رنگ لوگوی سازمان با سرکت شما نشانگر چیست؟ [اینفوگرافیک] -دانلود کتاب الکترونیکی بازاریابی دیجیتال- Download Digital اینفوگرافیک: استراتژی بازاریابی متفاوت B2B #دیجیتال #مارکتینگ #ویدیو lavan #lavanmarketing #infographic آموزش طراحی اینفوگرافیک در طراحی سایت حضور پر رنگ دیجیتال مارکتینگ برای استارتاپ ها بازاریابی دیجیتالی چیست؟ اینفوگرافیک – سه مولفه کلیدی بازاریابی خدمات درمانی در عجب دپارتمان دیجیتال مارکتینگ تفاوت استراتژی بازاریابی محتوا با کانتنت مارکتینگ چیست! دیجیتال مارکتینگ چیست بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) چیست اینفوگرافیک 10 مزیت کسب و کار اینترنتی و پتانسیل کسب درآمد تعیین اهداف هوشمند بازاریابی انواع محتوا در بازاریابی محتوا چیست ؟ کانال تلگرام دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی دیجیتال دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال چیست؟ 10 علت سرمایه گذاری بر بازاریابی دیجیتالی(اینترنتی) اینفوگرافیک چیست بازاریابی اینترنتی چیست؟

نظرات




نماد