سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

اکنون دیگر می توان گفت که محال است با فیجت اسپینر آشنا نباشید یا حداقل آن را دست دیگران در خیابان، دانشگاه، محل کار یا هر جایی که فکرش را می کنید ندیده باشید. این ابزار سرگرمی نیز همچون مکعب روبیک توانست موجی از افراد کوچک و بزرگ را به خود جذب کند با این تفاوت که اینبار بحث سلامتی فکر و حتی جسم است. یعنی بسیاری از روانشناسان نیز از همه گیر شدن این موضوع استقبال کرده و فیجت اسپینر را جهت مقابله با اضطراب در شرایط گوناگون پیشنهاد می کنند. اگر شما نیز از فواید این ابزار جالب باخبر هستید اما نمی خواهید که یکی از آنها را بخرید یا بسازید، خوش شانس هستید. هم اکنون یک فیجت اسپینر مجازی توسط گوگل در اختیار کاربران قرار گرفته است. البته ممکن است این بازی کوچک تحت مرورگر کروم به خوبی سایر اپلیکیشن های شبیه ساز فیجت اسپینر نباشد اما حداقلش این است که می توانید در هر جایی سریعاً به آن دسترسی داشته باشید. با ما همراه باشید تا شما را با نحوه استفاده از این اسپینر گوگل آشنا کنیم.

 

 

اول از هر چیزی اپلیکیشن کروم (Chrome) یا جستجوگر گوگل (Google Search) را در دستگاه اندرویدی، آی او اس یا حتی دسکتاپ خود باز کنید. حال به تایپ و جستجوی عبارت Spinner بپردازید.

 

 

در صفحه ی بعد نتایج جستجو حاوی مقالات، ویدیوها، خبرها و… را مشاهده خواهید کرد اما در بالای همه این ها فیجت اسپینر مجازی گوگل ظاهر خواهد شد. هم اکنون می توانید به چرخاندن اسپینر خود بپردازید و از آن لذت ببرید. همچنین با ضربه زدن روی دکمه ی Spin، اسپینر به صورت خودکار خواهید چرخید و می توانید تنها به مشاهده ی آن بپردازید.

 

 

این فیجت اسپینر مجازی شامل دو حالت است. اولی به شکل اسپینر عادی است که در بالا نیز مشاهده کردید. اما یک حالت هم به صورت عددی و همچون یک گردونه شانس می باشد. جهت مشاهده ی این حالت کافیست با یک ضربه روی دکمه ای که در بالا سمت راست این بخش قرار دارد، آن را بر روی حالت Number قرار دهید. در این حالت اگر چرخش را متوقف کنید فلش گردونه بر روی یک عدد قرار خواهد گرفت. بنابراین از این حالت می توانید جهت موارد مختلف همچون قرعه کشی ها نیز استفاده کنید.

 

 

اگر قصد داشته باشید تعداد قسمت های این دایره را بیشتر کنید یعنی اعداد بیشتری را مشاهده کنید کافیست در بالا سمت چپ بر روی منوی کشویی Wheel size ضربه زده و تعداد قسمت های موردنظر را انتخاب کنید.

 

 

مشاهده می کنید که اینبار گردونه با تعداد قسمت هایی که خودتان تعیین کرده اید نمایش داده می شود.

 

 

امیدوارم که از این مطلب جالب و مفید، لذت برده باشید. نظر شما درباره این اسپینر مجازی گوگل چیست؟ آیا بهتر از اپلیکیشن های مشابه عمل می کند؟


تگ ها :

نظرات




نماد