سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

اگر اهل دانلود کردن باشید بدون شک با نرم افزار مشهور این زمینه یعنی اینترنت دانلود منیجر یا به اختصار IDM آشنایی دارید. با این حال متاسفانه از آنجایی که برای استفاده از این نرم افزار به تهیه ی لایسنس اصلی نیاز است، نصب آن توسط کاربران ایرانی به همین سادگی ها نبوده و باید نسبت به کرک آن اقدام کنید. اما مشکلی که وجود دارد این است که کرک کردن اینترنت دانلود منیجر نیز برخلاف بسیاری از نرم افزارهای دیگر کار آسانی نیست و ممکن است بعد از مدتی این شماره سریال ساختگی، توسط برنامه جعلی شناخته شود. خوشبختانه به تازگی با یک ابزار کرک اینترنت دانلود منیجر به نام IDM Cracker Tool آشنا شده ایم که با استفاده از آن قادر خواهید بود به راحت ترین و سریع ترین شکل ممکن نسبت به کرک IDM خود اقدام کنید. این ابزار بر روی تمام نسخه های دانلود منیجر کار می کند و در اکثر مواقع برایتان مفید واقع خواهد شد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا شما را با نحوه دریافت و استفاده از این کرک کننده آشنا نماییم.

 

 

اول از هر چیزی نیاز است که ابزار مربوطه را بر روی سیستم خود دانلود کنید. آخرین نسخه ای که تاکنون منتشر شده همان 1.0 است که می توانید آن را از لینک زیر دریافت نمایید.

دانلود IDM Cracker Tool v1.0 از ترفندها

ابتدا مطمئن شوید که برنامه اینترنت دانلود منیجر بسته شده باشد. بدین منظور بررسی کنید که آیا آیکون برنامه در لیست برنامه های کنار ساعت ویندوز قرار دارد یا خیر. اگر اینطور است بر روی آن کلیک راست کرده و گزینه خروج (Exit) را انتخاب کنید. بعد از خارج سازی برنامه کرک کننده از حالت فشرده آن را اجرا نمایید. در پنجره ای که باز می شود مشاهده می کنید که نسخه دانلود منیجر شما تشخیص داده شده و کافیست بعد از واردسازی یک نام در فیلد Registration Name، بر روی دکمه ی Start کلیک کنید.

 

 

منتظر بمانید تا پردازش کرک دانلود منیجر به اتمام برسد. روند پیشرفت را می توانید در نوار عمودی سمت راست مشاهده کنید.

 

 

در آخر وقتیکه کرک دانلود منیجر با موفقیت به پایان رسید با پیام IDM was Cracked and Registered Successfully .. Enjoy مواجه خواهید شد.

 

 

کار تمام شده و می توانید از استفاده بدون محدودیت از اینترنت دانلود منیجر (IDM) خود لذت ببرید. امیدوارم که از این ترفند لذت برده باشید.


تگ ها :

نظرات




نماد