سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

یکی از بزرگترین اهداف کسب‌وکارهای آنلاین از تبلیغات، این است که بتوانند فروش خود را افزایش دهند. اما خیلی اوقات کمپین تبلیغاتی آنها با شکست مواجه می‌شود و کسب‌وکارها دلیل مشخصی برای آن پیدا نمی‌کنند. گاهی دلیل این اتفاق ناخوشایند در وب‌سایت یا صفحه فرود شما نهفته است و فقط کافیست که همه چیز را دوباره را چک کنید و ببینید واقعا مخاطب می‌تواند ارزش‌های مورد نظرش را پیدا کند یا خیر؟ در ادامه به بررسی نتایج یک A/B تست می‌پردازیم که میزان تاثیرگذاری یکی از ارزش‌های مهم، یعنی ارسال رایگان را نشان می‌دهد:

چالش: وب‌سایت NUFACE، یک کمپانی نسبتا شناخته شده در زمینه محصولات ضد فرسودگی پوست است که سعی کرده در فضای آنلاین قدمی برداشته و فروشش را از این طریق افزایش دهد. چالش این کمپانی اینجا بوده که کاربرانش به مرحله خرید نزدیک می‌شدند و ناگهان از خرید انصراف می‌دادند.

 

راهکار: برای اینکه در مخاطب انگیزه خرید ایجاد شود، NUFACE تصمیم گرفت که سفارش‌های بالای ۷۵ دلار مشتریانش را به صورت رایگان ارسال کند و این مهم را در وب‌سایت خود اعلام کند.

16c

نتیجه: پس از قرار گرفتن اعلامیه مربوط به ارسال رایگان سفارشات و سپری شدن حدود یک ماه، فروش آنلاین این کسب‌وکار ۹۰ درصد افزایش پیدا کرد. از طرفی این برند متوجه شد که ارزش متوسط سفارشش، ۷.۳۲ درصد افزایش داشته است.

 

همیشه راهکاری برای انگیزه دادن به مخاطب هدف وجود دارد و فقط لازم است که بتوانید آنچه برای او ارزش بیشتری دارد را پیدا کرده و بواسطه آن، افراد را جذب کنید. شاید یک کوپن تخفیف انگیزه ایجاد کند و یا شاید همین ارسال رایگان محصول برای مخاطب ارزشی خاص داشته باشد.


تگ ها : تاثیر ارسال رایگان محصول روی افزایش فروش (A/B Test) تاثیر ارسال رایگان محصول در میزان فروش تست A/B چیست و چگونه به افزایش فروش سایت کمک می‌کند؟ ترفندهای بازاریابی و افزایش فروش برای استارتاپ‌ها ۱۳ تغییر ساده و افزایش فروش برای ۱۳ فروشگاه اینترنتی 12 روش برای افزایش فروش آنلاین ایمیل مارکتینگ فروش را افزایش می‌دهد! تست A/B چیست و چرا برای کسب و کارهای بزرگ الزامی است واژه‌نامه دیجیتال مارکتینگ 12 راه برای افزایش فروش آنلاین 9 مورد تاثیر گذار روی نرخ تبدیل ایمیل ها در ایمیل مارکتینگ ۱۲ روش برای افزایش فروش آنلاین تاثیر سمپلینگ در بازاریابی و افزایش فروش تکنیک های افزایش فروش آنلاین فروش اینترنتی خود را با تست A/B متحول کنید – الکتروبلاگ / enashr آوازه تکنیک های عملی افزایش فروش آنلاین آموزش: تست A/B چیست و چگونه طراحی می‌شود 17 نکته‌ی مهم برای ایجاد دکمه‌های CTA تاثیر گذار آشنایی با تست A/B و تا ثیر آن بر فروش اینترنتی Lean Startup . از ایده به ساخت و از ساخت به یادگیری ایده های بازاریابی مفید برای کسب و کارهای کوچک که موجب رشد آنها می گردد مقالات ایمیل مارکتینگ بهینه سازی نرخ تبدیل (Conversion Rate Optimization) چیست سام سرويس 12 روش که فروش آنلاین شما را افزایش می دهد [PDF]English 17 روش‌ سئو که فروش اینترنتی رو دوبرابر میکنه شناخت رفتار کاربر با تست A/B انواع بازاریابی؛ معرفی ۴۷ استراتژی که ضامن افزایش مشتریان شماست بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) در بازاریابی درونگرا آرتا مارکتینگ ترفندی برای افزایش اعضا در کانال تلگرام ۴ قدم برای هک رشد استارتاپ ها خبرنامه کسب و کار آنلاین چگونه فروش وب سایتمان را دو برابر کنیم؟ ۱۰ گام تا افزایش فروش سایت – طراحی سایت و نرم افزار داینامیک تاثیر تست های چندمتغیره بر هدفگیری و درگیرسازی نگین نور رعایت ۲۱ نکته خواندنی درآرایش بهره گیری از وسایل کمک آموزشی و تاثیر مثبت آنها در تدریس و فرایند هر آنچه باید در مورد Gram و بلاک چین TON تلگرام بدانیم کارت اعتباری، جایگزینی مناسب برای چک تضمین در چاقی صورت با گیاهان دارویی کارت اعتباری، جایگزینی مناسب برای چک تضمین در خریدهای همه گیری ویروس آنفولانزا در سال 2018 یکسان سازی نرخ آرد و گندم در راه است طراحی مبدل های dc واردات برنج برای جلوگیری از گرانی در شب عید، دو ماه آزاد می شود وجود قابلیت عکاسی HDR در گلکسی ای 8 و ای 8 پلاس 2018 (Galaxy A8 دلار سکوی پرتاب قیمت تلفن همراه طراحی سلامت سامسونگ نشان تجاری Micro QLED را در کره ثبت کرد ادعای قصور پزشکی در مورد یکی از مقامات سیاسی غیر مسئولانه و خلاف تکنولوژی تشخیص عبور توپ از خط دروازه یا گل لاین چیست؟ با بی میلی کودکان به خوردن صبحانه چه کنیم؟ شخصیت شناسی از روی گروه خونی در ۴ گروه اصلی افزایش حاکمیت شرکتی بر پژوهش های کنترل شده شرکت اسلاید پاور پوینت طراحی و پایداری کنترل فرکانس اولیه سمت بار در این حراج، حراج نیست رونمایی از دوربین ۴۰۰ مگاپیکسلی +عکس برچسب ها

نظرات




نماد