سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

لینکدین تبدیل به یک شبکه‌ی اجتماعی حرفه‌ای در زمینه‌ی کسب‌وکار شده است. شبکه‌سازی و فعالیت مناسب در لینکدین می‌تواند آینده‌ی شغلی شما را تضمین کند.

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین قوانین شبکه‌سازی این است که نباید هنگام نیاز اقدام به انجام این کار کنید. اغلب روابط کاری با معرفی کردن دیگران از سوی افراد قابل اطمینان شکل می‌گیرد. شخصی که کارش را بلد باشد و ارتباطات قوی داشته باشد مطمئنا هیچ موقع بیکار نخواهد ماند؛ زیرا از طرف دوستانش به محیط‌های جدید معرفی خواهد شد. بنابراین ارتباط برقرار کردن با دیگران و پرورش دادن روابط را به یکی از کارهای ثابت و روزانه‌ی خود تبدیل کنید تا افراد شناخته‌شده و ماهر در یک صنعت کاری شما را به دیگران معرفی کنند. این روزها فعالیت در لینکدین بسیار بیشتر از گذشته شده و این شبکه‌ی اجتماعی در حال تبدیل شدن به یک محیط حرفه‌ای برای کسب‌وکار است. در ادامه‌ی این مقاله‌ی زومیت به معرفی ۱۰ استراتژی می‌پردازیم که کمک می‌کنند شبکه‌سازی بهتری در لینکدین داشته باشید.

 

۱- پیغام‌ها را شخصی‌سازی کنید

زمانی که می‌خواهید در لینکدین برای شخصی درخواست دوستی ارسال کنید، این درخواست همراه با یک پیغام از پیش تعیین‌شده ارسال می‌شود. افرادی که می‌خواهند از دیگران متمایز باشند می‌توانند این پیغام را خودشان بنویسند تا شخص مورد نظر علاوه بر آشنایی با کار آن‌ها، علاقه‌ی بیشتری نسبت به قبول درخواست دوستی نشان دهد. در یک متن کوتاه خودتان را به‌صورت مختصر معرفی کنید و بگویید در چه زمینه‌ای فعالیت می‌کنید؛ سپس از زمانی که در اختیارتان قرار داده شده تشکر کنید و نامتان را در پایان ذکر کنید.

 

۲- روابط را تقویت کنید

هدف از برقراری ارتباط این نیست که تنها نام شخص دیگری به دوستانتان اضافه شود. بنابراین بعد از قبول شدن درخواست دوستی با شخص مورد نظر صحبت کنید و روابط خود را بهبود دهید.

 

۳- خودتان را به‌خوبی در پروفایل معرفی کنید

لینکدین یک فضای تخصصی کسب‌وکار است؛ بنابراین تصویری که برای پروفایل انتخاب می‌کنید باید عکس خودتان باشد. همچنین در قسمت توضیحات خودتان را کامل معرفی کنید و در مورد کاری که انجام می‌دهید توضیح دهید. اگر نمی‌دانید چگونه باید این قسمت را پر کنید نگاهی به پروفایل افرادی بیندازید که در موقعیت شغلی مشابه شما کار می‌کنند و از متن آن‌ها ایده بگیرید. همچنین پروژه‌هایی که تا به حال انجام داده‌اید و افتخاراتی را که کسب کرده‌اید در قسمت‌های مربوطه پر کنید.

 

۴- پروفایل خود را مرتبا به‌روزرسانی کنید

تنها در صورت احساس نیاز و زمانی که به دنبال موضوع خاصی هستید به لینکدین مراجعه نکنید. دائما به این شبکه‌ی اجتماعی سر بزنید و رزومه‌تان را با تجربه‌های جدید به‌روزرسانی کنید. با پست‌هایی که از طرف دوستانتان ارسال می‌شود درگیر شوید و نظر بدهید. سعی کنید اصول سئو را در پروفایل خود رعایت کنید و پست‌هایی غیر مرتبط با صنعت کاری خود را به اشتراک نگذارید. لینکدین یک شبکه‌ی اجتماعی تخصصی در زمینه‌ی کسب‌وکار است. برای به اشتراک گذاشتن پست‌های غیر مرتبط با کار، از شبکه‌های اجتماعی دیگر استفاده کنید.

 

۵- مشارکت داشته باشید

گروه‌های لینکدین محل مناسبی برای به اشتراک گذاشتن آخرین اخبار حوزه‌های تخصصی هستند. بنابراین در گروه‌های مرتبط با زمینه‌ای که در آن تخصص دارید عضو شوید تا علاوه بر اطلاع از آخرین اخبار، با افراد فعال در این زمینه نیز آشنا شوید. خودتان نیز در این گروه‌ها فعالیت داشته باشید تا اخبار و آگهی‌های شغلی مرتبط را با دیگران به اشتراک بگذارید.

 

۶- پروفایل خود را تکمیل کنید

اگر می‌خواهید تصویر بهتری از خودتان ارائه دهید باید تمامی قسمت‌های پروفایل را تکمیل کنید. دوره‌های آموزشی که شرکت کرده‌اید، جوایزی که برنده شده‌اید و مهارت‌هایی که دارید را به‌طور کامل وارد کنید. به‌عنوان مثال اگر با یک زبان برنامه‌نویسی آشنایی دارید آن را در قسمت مهارت‌ها وارد کنید. بسیاری از صاحبان کسب‌وکار کارمندان جدید خود را در لینکدین پیدا می‌کنند بنابراین شخصی که وارد پروفایل شما می‌شود باید تمام اطلاعات شما را در یک نگاه ببیند.

 

۷- راه‌های ارتباطی را باز بگذارید

اگر آزادکار هستید و دوست دارید پروژه‌های جدید دریافت کنید اطلاعات تماس مانند ایمیل و شماره تلفن خود را در پروفایل وارد کنید. هرقدر شبکه‌ی بزرگ‌تری داشته باشید پروژه‌های بیشتر و درنتیجه درآمد بالاتری خواهید داشت.

 

۸- اطلاع‌رسانی صحیح داشته باشید

آیا شرکتی که در آن مشغول به کار هستید نیروی جدید استخدام می‌کند؟ اگر پاسخ مثبت است و قصد دارید از طریق لینکدین نیروی جدید جذب کنید، برای شرکت یک پروفایل بسازید و در کنار نام آن بنویسید «در حال استخدام» تا شخصی که به دنبال کار در زمینه‌ی فعالیت شرکت شما است از این موضوع مطلع شود.

 

۹- از امکانات مربوط به حفظ حریم خصوصی استفاده کنید

برخی افراد دوست ندارند اطلاعات شخصی را با کل دنیا به اشتراک بگذارند؛ مانند اینکه به دنبال پیدا کردن شغل جدیدی هستند. لینکدین به این افراد اجازه می‌دهد که حریم خصوصی خود را حفظ کنند و اطلاعات مورد نظر را تنها با افرادی که خودشان انتخاب می‌کنند به اشتراک بگذارند.

 

۱۰- از همکاران خود حمایت کنید

یکی از راه‌های تأثیرگذار برای نشان دادن میزان تخصص در لینکدین این است که مهارت‌هایتان توسط دیگران تأیید شود. endorse و recommend امکاناتی هستند که لینکدین در اختیار کاربران قرار داده است تا افراد بتوانند مهارت‌های شخصی را که می‌شناسند تأیید کنند. به پروفایل همکاران خود مراجعه و مهارت‌هایشان را تأیید کنید تا آن‌ها نیز همین کار را برای شما انجام دهند. این تأییدیه‌ها مبنای انتخاب شدن از طرف کارفرما هستند؛ بنابراین مهارت‌های شخصی را که نمی‌شناسید، تأیید نکنید.


تگ ها : نکاتی که کمک می‌کنند شبکه‌سازی بهتری در لینکدین داشته جزئیات قرارداد نجومی مسی فاش شد ۳۰ نکته کلیدی برای ساختن بهترین پروفایل در لینکدین چطور در لینکد‌‌ین یک پروفایل حرفه‌ای داشته باشیم؟ چگونه یک پروفایل لینکداین قدرتمند داشته باشیم؟ گسترش فناوری آگو حجم مبادلات ایران و آفریقای جنوبی در سال ٢٠٢٠ به دو میلیارد ۱۰ توصیه‌ی کاربردی برای کسانی که می‌خواهند وارد کار بررسی ۵۵ روش رایگان و کارآمد برای پیشرفت کسب داشته باشید بزرگ‌ترین اشتباهات رایج در شبکه سازی کسب و کار نکاتی کاربردی از سبک مدیریتی جف بزوس که تجارت شما را بازاریابی رویداد نکاتی برای شبکه سازی موفق برای کارآفرینی نسخه قابل چاپ با این روش‌ها می‌توانید کسب‌وکار آزاد خود را گسترش دهید فیلاپ سایتی متفاوت شبکه سازی موفق ۶ دلیل برای این که نباید خیلی سخت کار کنید سایت خبری ربلک رازهایی با ارزش در موردشبکه سازان قدرتمند جریمه ۱.۴ میلیون دلاری فیسبوک برای نقض حریم خصوصی اهمیت نیاز به شبکه‌سازی و ارتباط با سرمایه‌گذاران جستجو ۵ روشی که میتونی تو درست کردن برند ازش کمک بگیری چند پیشنهاد برای مادرانی که می‌خواهند در خانه کار کنند باشگاه خبرنگاران جوان نکات بازاریابی محتوایی برای کمک به برند شخصی شما چطور یک استراتژی برای داشتن شغلی ایده‌آل طراحی کنیم؟ چگونه یک کانال تلگرام حرفه‌ای داشته باشیم؟ موفقیت قبل ۳۰ سالگی چگونه علاقه ازدست‌رفته به شغل را بازگردانیم 7 درس مهم که باید از استیو جابز، بنیانگذار اپل بگیریم ترفند لینکدین بهبود مهارت شبکه‌سازی با رعایت این 7 نکته تجربه‌ی رویدادی یک درون‌گرا برای آن که یک متخصص بهتر شبکه‌ شوید، نیاز به تحصیلات طبقه بندی نشده Archives تکلیف مهریه زوجه بعد از فوت بهترین ویژگی های مخفی آی او اس 11 که ممکن است از آنها بی راه‌های رسیدن به موفقیت تا قبل از ۳۰ سالگی! هک رشد و تاکتیک های فشاری جذب بازدیدکننده :5 مکان خطرناک که دانشمندان در آن مشغول به‌کار هستند شصت‌ویک ایده بازاریابی خلاق برای کسب‌وکارهای کوچک وب عمیق، از آنچه تصور می‌کنید مهم تر است سامسونگ اولین شبکه عمومی و امن LTE جهان را ایجاد کرد ۱۰ ایده تجاری راحت برای پول‌سازی و تغییر جهان بازاریابی دهان به دهان چیست اپلیکیشن های هوشمند کسب و کار ۱۰ اشتباه شبکه سازی که باید از ارتکاب آن‌ها جلوگیری کنید بررسی تلویزیون خمیده‌ی 55 اینچ 55EA9700 ال‌جی معرفی برترین سیستم عامل های لینوکسی – زیز – جدید ترین چرا شبکه‌های اجتماعی برای استارت‌آپ شما بسیار مهم هستند؟ بازاریابی اینترنتی: ۵۱ تاکتیک بازاریابی اینترنتی که ۵۱ تاکتیک بازاریابی اینترنتی که به سرعت نتیجه می‌دهد ۵ روش برای تقویت هوش کسب و کار و به‌روز ماندن در بازار طراحی سایت هک رشد و تاکتیک های فشاریِ جذب بازدیدکننده افزایش ترافیک سایت در 20 گام که نمی‌دانستید علت عدم موفقیت در شبکه سازی

نظرات




نماد