سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

با یک جابه‌جایی ساده نوشته‌های داخل یک صفحه فرود  که برای دانلود رایگان یک کتاب، طراحی شده‌بود، میزان اثربخشی تبلیغات تا مرز ۶۴.۵۳ درصد بالا رفت. ماجرا از این قرار بود که، مایکل آگاردِ نویسنده بعد از ارائه کتاب خود برای دانلود به صورت رایگان، تمام تلاشش را کرد که میزان این دانلود‌ها را بالا ببرد. در بررسی و آنالیز بخش‌های مختلف تبلیغات خود، مجبور شد موضوعی را با روش A/BTesting  آزمایش کند و در حین این آزمایش‌ توانست میزان اثربخشی تبلیغات خود را به صورت قابل توجهی بالا ببرد و این تجربه خوب را به عنوان یک نکته برای بهینه‌سازی صفحه فرود ثبت کند:

  • فرآیند طراحی فرضیه A/B Testing:

آگارد برای نزدیک شدن به ذهنیت مخاطب هدف، رفتار و واکنش‌های کاربران، فرآیند دانلود را از نگاه یک کاربر مورد بررسی قرار داد و به سه نکته زیر رسید:

  1. وی کتاب خود را کم حجم و آسان برای خواندن معرفی کرد و تاکید داشت که خواندن این کتاب زیر نیم‌ساعت وقت می‌خواهد.
  2. سریع و آسان بودن یا بحث زمان بسیار برای ترغیب کردن افراد اثربخش بود اما عامل دیگری باید اضافه می‌شد تا این اثربخشی را دو چندان کند.
  3. با توجه به اینکه اثربخشی تبلیغات در گروی تضمین‌ها بود آگارد برای طراحی گارانتی محصول خود پرسش و پاسخ زیر را مطرح کرد.

                سوالیک کتاب الکترونیک رایگان چه تضمینی به کاربر می‌دهد که آن را صد در صد دانلود کند؟

                پاسختضمین اثر بخش را می‌توان از انتقادات و پیشنهادات خوانندگانی که این کتاب را مطالعه کرده‌اند، ساخت.

 

  1. بدین‌ترتیب نویسنده از افراد مشهوری مانند؛ Craig Sullivan ، Peep Laja ،Oli Gardner ،Marcus Sheridan که این کتاب را مطالعه کرده‌بودند، نقل‌قول‌های معتبری برای تضمین درست کرد و آن‌ها را در حکمبرگه گارانتی در صفحه فرود خود به کار برد.
  2. این نظرات و رضایت‌مندی‌ها در صفحه فرود(لندینگ پیج) استفاده شد اما از نظر کارشناسی برای قرار گرفتن این نقل‌قول‌ها، دو حالت مختلف وجود داشت و باید A/B Testing می‌شد تا بهترین فرم، برای ترغیب کاربر برای دانلود مشخص شود.
  • فرضیه A/B Testing:

نظرات خوانندگان به صورت یک گارانتی در صفحه فرود به دوحالت پراکنده و منسجم به کار گرفته شد. این یعنی دو حالت برای چیدمان محتوا وجود داشت:

حالت A: قرار گرفتن نقل قول‌ها به صورت یک‌پارچه و منسجم دقیقا جایی زیر دکمه فراخوان دانلود کتاب.

حالتB: قرار گرفتن نقل ‌قول‌ها به صورت پراکنده در بالا و پایین دکمه فراخوان دانلود کتاب.

 

حالت A: تمام نقل قول‌ها به طور منسجم زیر دکمه فراخوان برای دانلود کتاب است

promote ebook a.b test

 

حالت B: نقل قول‌ها در بالا و پایین دکمه فراخوان دانلود کتاب فرار گرفته‌اند.

ebook landing page

  • نتیجه A/B Testing:

در حالت B جابه‌جایی کوچک دو کادر از نقل‌قول‌های خوانندگان رضایت‌مند به بالا و پایین دکمه فراخوان (call-to-action) میزان‌ دانلود‌ها را تا ۶۴.۵۳ درصد بالا برد.

ebook landing page

 

  • آنالیز A/B Testing:

  1. نقل‌قول‌ها در حکم یک برگه گارانتی موثر‌ترین ابزار ترغیب و تحریک دانلود کتاب بودند بدین ترتیب در اطراف دکمه فراخوان به کار رفتند.
  2. چیدمان محتوای شامل نقل‌قول‌ها به دو دسته نسبت به چیدمان منسجم زیر دکمه فراخوان، میزان اثر بخشی تبلیغات را به صورت چشم‌گیری بالا می‌برد.
  3. دلیل اثر‌بخشی بالا در چیدمان پراکنده این بود که، این احتمال وجود داشت که کاربر در لحظه ورود به صفحه فرود اسکرول نکند و نقل‌قول‌های زیر دکمه‌فراخوان را نبیند.
  4. برای پیدا کردن بهترین جا برای استفاده از نظرات مشتریان راضی در صفحه فرود، این سوال را مطرح کنید که این نظرات در کجا بیشترین تاثیر و تحریک را روی واکنش کاربر می‌گذارد و آن را در فرآیند تصمیم‌گیری هدایت بهتری می‌کند.
  5. این خیلی مهم‌است که بدانید، هر چیزی که رایگان باشد دلیل کافی و محکمی برای افراد نیست که اتوماتیک آن‌ را بخواهند، پس اجرای تبلیغات شما حتی برای ارائه رایگان خدمات و محصولات، نیاز به بهینه‌سازی و طراحی دارند.
  6. محتوا هر چقدر قوی باشد اما نیازمند یک چیدمان قوی برای تاثیر گذاری بیشتر روی مخاطب است.

برای اثر بخشی بیشتر کمپین تبلیغاتی خود نیاز دارید صفحه فرود خود را طبق استانداردها طراحی کنید. 


تگ ها :

نظرات




نماد