سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

اگرچه بخش “استوری” اینستاگرام مدت کوتاهی است که راه افتاده است اما به یکی از مهمترین روش های بازاریابی در اینستاگرام تبدیل شده است. در این میان بعد از گذشت چند ماه و رونق گرفتن این ویژگی در میان کاربران ایرانی، ویژگی مهمی در این کمپین بازاریابی یعنی تصدی اکانت‌ها یا همان Account Takeovers نادیده گرفته شده است.

اگر درباره Takeover اطلاعاتی ندارید می‌توان آن را اینگونه برای شما تعریف کرد: Takeoverها اساساشخصیت‌های تاثیرگذاری هستند که در آن کاربران در استوری یکدیگر ظاهر می‌شوند. تمام کاری که شما در این روش باید انجام دهید این است که به اکانت دوست‌تان یک عکس یا ویدئو ۱۰ ثانیه ای از خودتان بفرستید و دوستتان آن را آپلود کنند. همین کار توسط دوستت‌ان انجام می‌شود و شما آن را آپلود می کنید.

takeovers

اگر هنوز متوجه این موضوع نشده‌اید، می‌توانیم آن را اینگونه توصیف کنیم : “Takeover” را می‌توان به مصاحبه دعوت کردن از یک فرد مهم و معروف در پادکستتان و یا حتی پست کردن عکس سلفی به همراه یک فرد مشهور دانست! خواه شما اکانت تجاری داشته باشید، خواه شخصی ، تمام همکاری‌های “تصدی” برای شما برد به همراه خواهد داشت.

به عنوان مثال یک رستوران و یک سالن بدن‌سازی را در نظر بگیرید. گرچه شاید این دو به هم ربطی نداشته باشند و تصور داشتن تصدی بین آن دو محال باشد، اما این گونه نیست. باشگاه می تواند برای رستوران ویدئو کوتاهی با محتوای داشتن زندگی سالم با ورزش را بفرستد و رستوران هم در ازای این Takeover محتوایی، با تاکید بر غذاهای سالم بفرستد. می‌بینید که در اینجا یک برندینگ ساده ولی سودآور رخ داد! بیشتر به تصدی‌ها توجه کنید، خواه با یک اکانت میلیونی باشد و یا خواه با یک شرکت تجاری و حتی با دوست نزدیکتان؛ همان طور که قبلا گفته شد این یک رابطه برد-برد خواهد بود.

در مرکز همه این اتفاق ها، موفقیت در این کمپین به این بستگی دارد که شما ارتباطات قوی، توانایی تولید محتوا و زبانی صریح داشته باشید تا بتوانید بیشترین سود را از آن ببرید. ایده‌هایتان در رابطه با تصدی با افراد مختلف توسط برند‌ها و نحوه ارتباط با اکانت‌های دیگر را برایمان بفرستید و در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

اگر مشتاق هستید در مورد بازاریابی شبکه های اجتماعی بیشتر بدانید همین حالا در خبرنامه بلاگ‌اد عضو شوید .


تگ ها :

نظرات




نماد