سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

دنیای شبکه‌های اجتماعی پر از تجاربی است که هنوز کشف نشده‌اند و ناشناخته باقی مانده‌اند و باید با صبر و حوصله روی این تجارب کار کرد تا در این رسانه‌ها به نتیجه مطلوب برسیم. البته در کشور ما این امکان وجود ندارد که از همه امکانات تبلیغاتی و بازاریابی شبکه های اجتماعی بهره ببریم. اما چندین نکته وجود دارد که با رعایت آنها می‌توانید خود را در این زمینه جلو انداخته و حتی میزان موقعیت فروش خود، از این طریق را افزایش دهید که در ادامه به بررسی ۳ روش در این زمینه خواهیم پرداخت:

۱.از دنبال کردن (Follow) کردن افراد و کسب‌وکارها ترس نداشته باشید:

خیلی از افرادی که در توئیتر و اینستاگرام به فعالیت می‌پردازند، تصور می‌کنند که نباید حساب‌های کاربری کسب‌وکارشان کسی را دنبال کنند. در صورتی که همین دنبال نکردن می‌تواند به ضرر شما تمام شود. در نظر داشته باشید که نیازی نیست هر کسی را دنبال کنید و از روش غلط (Follow-Follow Back-UnFollow) بهره ببرید.

فقط کافیست دنبال مشتریان خود و افرادی که با کسب‌وکار شما سروکار دارند گشته و آنها را دنبال کنید. همین کار باعث می‎شود که دنبال کننده های آنها هم، با شما از طریق بخش Explore آشنا شوند و حتی به مشتری شما تبدیل گردند.

۲.پیام خود را در چند قالب گوناگون عنوان کنید:

شما می‌توانید پیام مطلب خود را در چندین قالب متفاوت ارائه دهید. این عمل بی فایده نیست و حتی باعث می‌شود تا مطلبتان در ذهن مخاطب تثبیت گردد. شما می‌توانید یک پست مقایسه ای قرار داده و یا حتی برای اینکه Engagement را افزایش دهید یک رقابت به راه بیاندازید و جایزه‌ای هم اهدا کنید.

۳. از محتوای خود غافل نشوید:

محتوا، بدنه اصلی را در رسانه‌های اجتماعی دارد و محتوایی برای یک مخاطب ارزشمند است که در عین اینکه اوقات فراقتش را پر می‌کند، بتواند برای او آموزنده هم باشد.
پس سعی کنید بفهمید که چه محتوایی برای مخاطب شما ارزشمند است و آن را به گونه ای عنوان کنید که از آن لذت ببرد. برای موفق بودن در این مسیر باید خودتان را به جای مخاطب‌تان قرار بدهید.


تگ ها :

نظرات




نماد