سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

۱ اطلاعات حساس

زمانی که می خواهید اطلاعاتی شخصی، از قبیل آدرس و یا شماره تلفن را ارسال کنید، مطمئن شوید که آدرسی که به آن می خواهید این نامه را ارسال کنید، برای همان شخصی باشد که واقعا قصد فرستادن ایمیل برایش را دارید. اطلاعات حساس، همچون گذرواژه ها، شماره حساب های بانکی و اعداد امنیتی شما، نباید از طریق ایمیل ارسال شوند و یا حداقل باید آنها را در فایلی نوشت، روی آنها رمز گذاشت و فایل را ارسال کرد و سپس، از طریقی دیگر، رمز آن فایل را نیز به طرف مقابل داد.

 

۲ فیشینگ

کلاهبردی که فیشینگ نامیده می شود، تلاش می کند تا افراد ساده لوح اطلاعات ورود خود را برایشان آشکار سازد، با این ادعا که شرکتی قانونی هستند و به دلیل وجود اشکال در ایمیل تان، آنها نیاز به اطلاعات شما دارند. همیشه شرکت ایمیل دهنده را در اینترنت جستجو کرده و از صحت ایمیل اطلاع پیدا کنید.

 

۳ ایمیل های ناخواسته (Junk)

این ایمیل ها که اسپم نامیده می شوند، یکی از انواع مخرب ها و بدافزارها هستند. با نصب یک نرم افزار کنترل اسپم بر روی سیستم خود و یا با ساختن ایمیل در سایتی معتبر، که قابلیت فیلتر اسپم به طور اتوماتیک را داشته باشید، از ایمیل خود در مقابل این ایمیل ها محافظت کنید.

 

۴ ارسال ضمیمه (Attachment)

قبل از ارسال ضمیمه، اطمینان حاصل کنید که حجمی که می خواهید ضمیمه کنید، بیشتر از حجمی نباشد که سایت، برای فایل های ضمیمه داخل هر ایمیل، در اختیار شما قرار می دهد. اگر فایل ضمیمه حاوی اطلاعاتی خاص باشد، ابتدا آن را فشرده کنید (Zip) و سپس روی آنها رمز بگذارید.

 

۵ دریافت ضمیمه

همیشه قبل از باز کردن ضمیمه ها، آنها را نرم افزار ویروس کش، اسکن کنید. فایل های ضمیمه ایمیل های اسپم و یا از طرق سایت های نامعتبر را باز نکنید. ضمیمه هایی که پسوند .exe داشته باشند، مشکوک به وجود ویروس در آنها هستند.


تگ ها : چگونه امنیت ارسال ایمیل و ضمیمه ها را رعایت کنیم چگونه امنیت ارسال ایمیل ضمیمه ها را رعایت کنیم چگونه امنیت ایمیل توصیه هایی برای جلوگیری از هک ایمیل/ چگونه متوجه هک چگونه امنیت ایمیل را تضمین کنیم؟ ایمیل هر آنچه که باید در مورد ایمن کردن ارتباطات ایمیلی بدانید آموزش های مربوط به امنیت ایمیل های شخصی [بایگانی] براندوی وطنی چگونه ارتباطات ایمیلی امن داشته باشیم؟ چگونه فایل‌های حجیم خود را با ایمیل ارسال کنیم؟ رسانه تی وی امنیت WhatsApp هشدار: بازگشت دو گونه از باج افزارها/ سریعا موارد امنیتی را رایانا جام جم کلیک چگونه با امنیت ایمیل و چت آشنا شویم؟ نحوه نوشتن نامه اداری به همراه مثال هایی از نامه نگاری اداری [PDF]اﻣﻨﯿﺖ در دﻧﯿﺎی ﻣﺠﺎزی مشاهده نظرات گل گل گل تلگرامکسی که در آغوش غم بزرگ شده، تنهایی بهترین همدم درباره من چگونه از خود و کودکانمان در مقابل خطرات اینترنتی محافظت کنیم ايتنا فایل های پیوست، امضا و امنیت چگونه برای شبکه ی خود امنیت ایجاد کنیم؟ راهنمای حفظ امنیت گوشی‌های هوشمند [PDF]راهنمای آموزشی ویژه جامعه دگرباشان جنسی ایران باج افزار چیست و چگونه با آن مقابله کنیم؟ RiseUp – سرویس ایمیل امن چگونه از هک شدن دستگاه هوشمند خود جلوگیری کنیم؟ روش‌های شناسایی اسپم و جلوگیری از دریافت آن MySite.com آموزش جلوگیری از هک شدن موبایل [PDF]دریافت مجوز ارزیابی امنیتی، امن سازی سامانه ها و سمتا اطلاع‌رسانی‌ها بات نت(BotNet) چیست و چگونه در دام آن‌ها نیافتیم؟ – امنیت organization چگونه از هک شدن ایمیل جلوگیری کنیم ؟ اسپم راه های جلوگیری از هک شدن – همیاب ۲۴ وبلاگ شخصی anti امنیت ایمیل را جدی بگیرید نحوه ارسال تیکت پشتیبانی در میزبان فا [PDF]یاسین یوسفی كلیــــــاتی درباره امنیت شبكه / آرشیو مصاحبه عصر اقتصاد با فرزاد کوکب زاده مدیر عامل شرکت باج افزار یا Ransomware چیست و چگونه با آن مقابله کنیم شركت كاميران نمایندگی ESET پایگاه دانش مایکت Worker Images about #هک آموزش جلوگیری از هک شدن موبایل – شرکت فنی و مهندسی دایا آموزش برگرداندن یا بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام کتاب الکترونیکی مبانی امنیت در کامپیوتر و اینترنت وب سایت کلینیک دامپزشکی آران گوناگون خرید میل سرور اختصاصی ایمیل سرور تلاش نت سرور PS 29 چگونه با گوشی ایمیل بفرستیم پنل ایمیل آداب ارسال ایمیل (چگونه یک ایمیل باحال بنویسیم؟) درست صبح گروه مستهجن دندونی برای افطاری عاز اکلیل صورتی

نظرات




نماد