سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

آزمایشگاه سرین (SIRIN Labs)، تولید کننده‌ی تلفن‌های هوشمند با تمرکز با فضای شخصی، توانسته تا ۲۴ ساعت بعد از شروع فروش توکن‌هایش، بیش از ۱۱۰ میلیون دلار جذب سرمایه کند، تیم آنها در یک اطلاعیه مطبوعاتی این موضوع را اعلام کرده است. این استقبال قابل توجه از کمپین آنها در مقابل کاهشی که این روزها بازار عرضه توکن (ICO) شاهدش بوده‌، توجه‌ها را به خودش جلب کرده است.

یکی از دلایلی که احتمالا این ICO در اولین روزش با چنین استقبالی مواجهه شده است این است که این تیم از قبل در بازار شناخته شده بوده. قبلا در سال ۲۰۱۶، سیرین یک گوشی تلفن همراه هوشمند با تمرکز بر فضای شخصی اندروید روانه بازار کرد. هرچند که این گوشی ۱۶ هزار دلار قیمت داشت و مشتری‌های متوسط از عهده خرید آن برنمی‌آمدند. این شرکت در حال حاضر در حال تولید محصول جدیدش با نام فینی (FINNEY) است، یک تلفن هوشمند و کامپیوتر بر پایه‌ی بلاک چین که قول داده‌اند از محصول قبلی‌شان ، یعنی سولارین امنیت بیشتری داشته باشد و مقرون به صرفه‌تر هم باشد.

با اینکه پولی که این ICO  توانست جمع کند مبلغ قابل توجهی بود،‌ کمپین آنها تنها کمپینی نیست که توانسته در ۶ ماه گذشته توجه‌ها را به خودش جلب کند. یکی دیگر از کمپین‌هایی که متفاوت ظاهر شده است، بنکور (Bancor)‌ است، که در طی ۳ ساعت توانست ۱۵۳ میلیون دلار سرمایه جذب کند. جنوسیس (Gnosis) جایگاه بعدی را دارد که توانست در عرض ۱۰ دقیقه،‌۱۲ میلیون دلار جذب سرمایه داشته باشد، که از نظر مبلغ سرمایه جذب شده در یک ساعت هم از بنکور و هم از سیرین جلو افتاده.

با این اوصاف، عملکرد سیرین این روزها به طور ویژه‌ای قابل توجه است، چون به نظر می‌رسد بازار نسبت به تابستان از تب‌وتاب افتاده است. و با  وجود تحریم‌های دائمی ICOها که از سوی دولت‌های چین و کره اعمال شده، و همچنین سخت‌گیری‌های بیشتری که سمت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا انجام می‌شود،‌ سیرین فراتر از انتظارها ظاهر شده است.


تگ ها : یک شرکت تولیدکننده اسمارت فون توانست ۱۱۰ میلیون دلار سرمایه جذب کند یک شرکت تولیدکننده اسمارت فون توانست ۱۱۰ میلیون دلار سرمایه جذب دانلود آهنگ رضا پیشرو به نام کسی حواسش به تو نیست – مرجع دانلود رایگان سرمایه گذاری – مرجع دانلود رایگان یونیسف – مرجع دانلود رایگان هواوی جایگاه اپل را تصاحب کرد +جدول 10 استارتاپ میلیون دلاری که به در بسته خوردند جذب موفق سرمایه خارجی در حوزه استارتاپی بایگانی‌ها رشته انسانی نسخه چاپی تکنولوژی ۱۰ زن موفق دنیای فناوری سال ۲۰۱۳ کاهش فروش و فقدان تکنولوژی اختصاصی؛ آیا شیائومی واقعاً ۴۵ میلیارد اندی رابین می خواهد یک کمپانی تولید کننده اسمارت فون تاسیس کند سازنده گوشی هوشمند با دو صفحه نمایش به دنبال کسب سرمایه برای ادامه آرشیو اخبار بانکی دیجی‌کالا اولین سرمایه‌گذاری خارجی ۱۰۰ میلیون دلاری خود را گرگ‌های خیابان فناوری آشنایی با کوچک ترین لپ تاپ جهان! استارتاپ ۱۲۰میلیون دلاری محرمانه فقط برای آب‌میوه‌ی واقعاً تازه همه آنچه باید درباره شرکت هواوی Huawei بدانید [PDF]Tiam 41 Zemestan 1395.indd گجت آخرین اخبار بازار تلفن ساعت هوشمند کینگ ور kw88 از فروشگاه بلک اسمارت با 34درصد تخفیف پیاده برو، پاداش بگیر همه چیز درباره ی شرکت هواوی Huawei معرفی ساعت های هوشمند اخبار تکنولوژی جدید tapicall8520 چرا اپل با آیفون می تازد؛ نگاهی بر ۳ چالش بزرگ موبایل های اندرویدی HUAWEI نظرسنجی‌ها از افزایش ارزش بیت کوین در سال ۲۰۱۸ می‌گویند دکه ی خبر دنیای تکنولوژی و فناوری/تاریخ انتشار هدست Modius Health از طریق ارسال امواج الکتریکی به مغز، شما را لاغر مشکلات اخیر باتری گلکسی نوت 7 چه تأثیری بر وضعیت مالی شرکت ثبت اختراع تحلیل 100 شرکت نوآور (تمرین شماره یک مجازی) بازار » طراحی سایت و اپلیکیشین موبایل واقعیت مجازی چیست؟ داستان برند: لنوو، بزرگ‌ترین تولیدکننده کامپیوتر شخصی در دنیا چرا کداک در آستانه مرگ است و فوجی فیلم سوار بر موج های پیروزی ترنجی شیائومی در رتبه سوم تولید کنندگان اسمارت فون در جهان خداحافظ نوکیا! آیا می دانید بازی آنلاین Clash of Clans روزانه چه مقدار پول به جیب می زند ؟! مشهورترین شرکت‌های تولیدکننده پهپاد خبر مفید: آخرین اخبار خبرگزاری ها و سایت های خبری ایران و جهان روزنوشتهای یک جوجه مهندس شرکت کورنینگ رولز همسایه آب و گاز آیفون apple ؛ تاریخچه ی شرکت خاص اپل پوکمون گو از ابتدا تا اکنون ، موتورولا اولین تولید‌کننده‌ گوشی‌ در دنیا افزایش درامد TSMC به دلیل فروش بالای ایفون ۷ فروش محصولات اینترنت اشیاء شیائومی از مرز ۱۰ میلیون واحد گذشت ab mani بایگانی دنیای فناوری موبایل و کامپیوتر بایگانی‌ها EduCat بایگانی‌ها College Essays بایگانی‌ها US Education News فیلامنت PLA oled دارد روابط عمومی‌ها اطلاعاتی از نسخه های مختلف موبایل های سری گلکسی اس 9 سامسونگ چگونه برای ایده های دیجیتالی خود پول جمع کنیم؟ به روز باشید انواع خبرها( سیاسی

نظرات




نماد