سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

Conversionlab یکی از تیم‌های متخصصی است که فقط در حوزه طراحی صفحات فرود به فعالیت می‌پردازد و تمام هدف آن افزایش میزان نرخ تبدیل (Conversion Rate) صفحات فرود مشتریانش به حساب می‌آید. در ادامه نگاهی به یک نمونه صفحه فرود یکی از کمپین‌های تبلیغاتی خود Conversionlab می‌اندازیم که به اندازه کافی نرخ تبدیل ایجاد می‌کند.

در این نمونه صفحه فرود دو المان جالب وجود دارد که به شدت در نرخ تبدیل آن تاثیر می‌گذارند:

 

۱- دکمه فراخوان (Call-to-Action) این صفحه فرود، محتوای بسیار تاثرگذاری با خود به همراه دارد و دقیقا عمل مورد نظر Conversionlab را به مخاطب القا می‌کند.

۲- یکی دیگر از مواردی که برای این صفحه فرود نرخ تبدیل دست‌وپا می‌کند، فرمی است که در ناحیه سمت راست قرار گرفته و سبب می‌شود که مخاطب با دادن اطلاعات خود، ارتباط خود را با Conversionlab آغاز کند.

 

نمونه صفحه فرود


تگ ها : نمونه صفحات فرود: بررسی یک مورد موفق با نرخ تبدیل بالا نگاهی به ۵ تغییر لوگو مشهوری که دستخوش تغییرات شده‌اند یک نمونه لندینگ پیج موفق با CTR بالا بررسی سه نمونه صفحه فرود که نرخ تبدیل بالایی دارند صفحه فرود یا لندینگ پیج چیست + نحوه ساخت و طراحی + چند نمونه موفق صفحه فرود یا Landing Page چیست؟ صفحه‌ی فرود یا لندینگ پیج چیست و چگونه یک لندینگ پیج کاربردی 11 توصیه برای افزایش نرخ تبدیل در لندینگ پیج بالا بردن نرخ تبدیل بازدید کننده به مشتری 12 مورد از معیارهای مهم سئو که برای موفقیت باید آنها را بررسی کنید آموزش سرقت بهترین کلمات کلیدی رقبا در سه مرحله ! ( بخش دوم ) 10 ایده کاربردی جهت افزایش نرخ تبدیل بازدید کننده به مشتری ۱۰ روش مناسب برای دریافت ایمیل کاربران صفحه فرود جذاب بسازیم (استخوان بندی یک صفحه فرود استاندارد) تست A/B چیست و چه کمکی به استارتاپ ها میکند؟ صفحه فرود یا لندینگ پیج و تاثیر آن در بازاریابی اینترنتی مقالات ایمیل مارکتینگ حمید محمودزاده 7 نکته موثر در تجربه کاربری برای بهبود نرخ تبدیل بهینه‌سازی صفحه فرود برای تبلیغ در گوگل چگونه می توان Quality Score را از طریق صفحه فرود تبلیغ بهبود بخشید صفحه فرود 30 کاری که باید به ترتیب برای دریافت ایمیل کاربران انجام دهید بهینه‌سازی موتور جستجو تبدیل بازدیدکننده سایت به مشتری چگونه انجام می‌شود؟ از کدام سرویس‌ها برای بازاریابی موفق کسب و کارمان استفاده کنیم سئو سایت تبلیغات در گوگل بهینه سازی نرخ تبادل در فروشگاههای اینترنتی تضمینی برای افزایش بررسی اشتباه‌های رایج در «صفحه فرود» و روش رفع آن‌ها بهینه سازی نرخ تبدیل سایت آموزش گوگل ادوردز: نحوه ایجاد تبلیغات کلیکی گوگل نکاتی برای موفقیت و افزایش فالور تبلیغات پیج های اینستاگرام در چگونه برای پیروزی در رقابت با رقبا یک اسلوگان مناسب خلق کنیم آوین سئو: سفارش سئو و بهینه سازی سایت طراحی لندینگ پیج یا صفحه فرود صفحه فرود تکراری و تکرار یک اشتباه ۱۰ شاخص کلیدی عملکرد KPIs ضروری در بازاریابی ترفندهای بازاریابی و افزایش فروش برای استارتاپ‌ها — آکادمی ای‌نتورک آموزش بازاریابی اینترنتی با موتورهای جستجو روش نوشتن کمپین تبلیغاتی تبلیغات در گوگل آسان است: آموزش گوگل ادوردز در 8 مرحله مدیریت هزینه ها در تبلیغات گوگل ثروتمند شدن با بازاریابی شبکه ای ؛ واقعیت آیا سراب؟ جلسه دوم دیجیتال مارکتینگ مدیر سایت، نویسنده در همیار توسعه بایگانی‌ها تولید محتوا محمد مهدی عزیزمحمدی – مدیریت ارتباط با مشتری طراحی سایت آژانس مسافرتی چگونه یک ماهه به ۲۵۰۰۰ بازدیدکننده برای سایت دست یابیم؟ Lean Startup . از ایده به ساخت و از ساخت به یادگیری ۳ قانون در طراحی بنرهای تبلیغاتی تحلیل صفحه فرود (۲): تحلیل و برآورد ساختار جذب ترافیک وبلاگ طراحی سایت معرفی جنگنده سوخوی 30 چگونه فروشگاه اینترنتی بسازیم یا راه اندازی کنیم؟ فاکتورهای مهم در آنالیز سئو وب سایت شرکت صدر افزار [PDF]digital marketing baraye taze karha.cdr تازه‌های علمی Bounce Rate چیست؟ 7 گام ساده و طلایی برای اینکه یک کسب و کار اینترنتی موفق و سود آور بلاگ نمونه گزارش پروژه ساده در خرد کردن می تواند تجاوز 40 مرد به دختر 15 ساله در مالزی! بهترین های بازاریابی محتوایی در سال ۲۰۱۵ گوگل ادوردز بایگانی وضعیت ایندکس صفحات در گوگل را با وبمستر تولز بررسی کنید

نظرات




نماد