سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

۱کاری که از دستتان برمی آید را انجام دهید. پرداخت چک ها و بدهی های خودتان در اولویت قرار دارد. اما می توانید از درخت سیب یا هلو در باغ دوستتان چند میوه بچینید و چند شیشه مربا درست کنید. هر بار مقداری در حد یک یا دو پیمانه از برنج ماهانه ی خود را کنار بگذارید و بعد از اینکه به مقدار مناسبی رسید به یک نهاد خیریه کمک کنید.

 

۲زمان خود را هدیه بدهید. وسوسه شده اید که به یک نهاد خیریه کمک کنید اما می ترسید صورت حساب بزرگی روی دستتان بگذارند؟ به آنها اهدا زمان خود را برای انجام برخی کارهای کوچک پیشنهاد دهید. مثلا می توانید به صورت داوطلبانه در زمان های مرده تان اقلام آنها را بسته بندی کنید یا تلفن ها را پاسخ دهید.

 

۳محبت خود را به آنها هدیه دهید. برخی نهادها مانند خانه های سالمندان هزینه ی زیادی بابت افسردگی و بیماری ساکنان خود متحمل می شوند. این افسردگی و بیماری های جسمی اغلب به دلیل این تصور برای سالمندان پیش می آید که فکر می کنند فراموش شده اند. هر چند شما نمی توانید جای فرزند آنها را بگیرید، اما به هر حال بهتر از هیچ است. هر از گاهی سری به این مراکز بزنید و از این افراد دلجویی کنید.

 

۴تخصص خود را به آنها هدیه دهید. برخی افراد در برنامه نویسی کامپیوتر، مشاوره ی حقوقی، تدریس، و غیره مهارت دارند. می توانید مهارت خود را به این نوع مراکز معرفی کنید و از آنها بخواهید در صورت نیاز با شما تماس بگیرند. هر چند شما پولی به آنها نداده اید، اما از هزینه های آنها کاسته اید. می توانید کامپیوتر ها و فایلهای مرکز را مرتب کنید. یا به بچه های پرورشگاه تدریس کنید.

 

۵مهارتی را فرابگیرید. می توانید بافندگی یا خیاطی را یادبگیرید و با استفاده از پارچه های باقی مانده در خانه یا توپ های کاموا برای افراد بی خانمان در فصل سرد چیزی ببافید.

 

۶اشانتیون ها را برای خیریه کنار بگذارید. امروزه برخی خریدها با اشانتیون همراه است. مثلا مایع ظرف شویی می خرید و یک بطری کوچک در کنار آن به شما اشانتیون داده می شود، آن را به آشپزخانه ی مرکز نگه داری سالمندان هدیه دهید. چندین لباس می خرید و یک شلوار به انتخاب خودتان اشانتیون برمیدارید، آن را به گرم خانه های سطح شهر هدیه دهید. در جشنواره ی خرید لوازم خانگی یک مایکروفر می خرید و فروشنده به شما یک همزن برقی هدیه می دهد که شما یکی از آن در خانه دارید. آن را به یک خیریه ی تهیه ی جهیزیه اهدا کنید. برای فرزندتان پوشک خریده اید و روی آن یک بسته دستمال مرطوب به صورت اشانتیون قرار داده شده است. این بسته های دستمال مرطوب بسیار مورد نیاز شیرخوارگاه های سطح کشور است. شما مقدار پول مصوب برای جنس مورد نیاز خود را پرداخت کرده اید و اشانتیون به شما رایگان اهدا شده است؛ سخاوتمندانه از آن چشم پوشی کنید و به خیریه ها کمک کنید.


تگ ها : چگونه با منابع مالی محدود به خیریه کمک کنیم چگونه با وجود بودجه ی محدود، به دیگران کمک کنیم ۱۰ مدل برای جمع آوری کمک مالی پنج مهارت مهم برای جذب کمک‌های مالی ۱۰ مدل برای جمع آوری کمک مالی برای موسسات خیریه مدیریت جذب و توسعه منابع مالی خیریه ها چگونه کار می کنیم؟ این خیریه اینترنتی ۷ میلیارد کمک جمع کرد راز موفقیت خیریه یک کلمه است: خلاقیت اخبار چه راه هایی برای درآمدزایی یا تامین مالی یک نهاد خیریه پیشنهاد پروژه های تعریف شده CSR در محک محک آموزش و پرورش: کمک مالی والدین به مدارس دولتی واجب است مؤسسه خیریه عطر یاس نبوی با هدف متعالی حمایت از همنوعان چگونه می‌توانیم به یک بیمار مبتلا به سرطان کمک کنیم؟ به کسانی کمک می‌کنیم که آینده کشور را می‌سازند روزنامه سرمايه85/8/6: سازمان هاي غيردولتي چگونه تامين مالي مي Jessica Jackley: جسیکا جکلی : نداری ، پول و عشق تماس با ما – موسسه خیریه کهریزک بازاریابی خیریه منابع مالی – موسسه خیریه کهریزک مؤسسه خیریه احسانکاران بوکان: سایت مهربانی دانش آکادمیک مدیریت؛ لازمه ایجاد سازمانی منحصربه فرد فقر چیست و چگونه می‌توان با آن مبارزه کرد؟ [PDF]وقف علمی مصاحبه با علی امیدوار 1390/02/12 سازمان های امور خیریه در کانادا – مهاجران کانادا ترجمان [PDF]آرشيو آثار هرنی: حاميت از هرن و آرشيو این خیریه اینترنتی هفت میلیارد کمک جمع کرد برنامه ریزی شده فتاح: مستمری خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد 2.5 برابر می وقف احسان ماندگار [PDF]ام اس چیست؟ 15 پیشنهاد برای کمک به نیازمندان [PDF]ویــژه نامـه خبـری بنیاد دانشگاه تهران پاسخی به ابهامات کمک به فلسطینیان [PDF]صاحب امتياز معرفی آسایشگاه خیریه معلولین وسالمندان کهریزک جمع بندی چگونه به افراد نیازمند و محروم کمک کنم؟ [بایگانی تحریم دگرخواهی موثر؛ عمل احساسی را با تصمیم منطقی همراه کنیم آسیب‌شناسی فعالیت موسسات خیریه در گفت‌وگو با عباس [PDF]جهانی بدون فقر خیریه‌های تقلبی دکتر آراسب احمدیان، مدیرعامل موسسه خیریه محک حیله همیاری، دستور جمع کردن تلفن ها، فشار بر سمیه محمدی و آشفته بازار خیریه‌ها؛ سواستفاده یا فساد تمام عیار؟! [PDF]اقامت و کار در اتریش ایرنا ایپا [DOC]چگونه یک سازمان غیردولتی خوب و کوچک بسازیم؟ [PDF]ﮔﺎھﻨﺎﻣﻪ اﻟﮑﺘ;gt&وﻧﯿﮑﯽ ﮐﺎjآﻓ;gt&ﯾﻨﯽ ﺑﻨﯿﺎﻧﮕﺬاj وﺑﺴﺎﯾﺖ اﺳﺘ ازدواج شرم‌آور زنی با پسر 23 ساله‌اش/ ثروت واقعي "بابک [DOC]WI مصاحبه با خانم امدی آسیب‌شناسی فعالیت موسسات خیریه در گفت‌وگو با عباس روزنامه شهروند [PDF]منشور اخالقی SGS [PDF]دانلود گاهنامه داخلی شماره 1 گپ و گفتی با آقای شاعلی مدیر عامل موسسه ساختار تخصیص بهینه منابع مصاحبه با استارت‌آپ مهربانه؛ با هم شادی بیافرینیم [PDF]ﻫﺎي ﻧﻮﻳﻦ ﻧﻴﺎز ﺑﻪ ﺗﺎﻛﺘﻴﻚ [PDF]1393 لاس نشريه داخلي موسسه خيريه رفاه كودك همراه سازمان مجاهدین خلق ایران [PDF]خود را بشـناسـید حقـوق [PDF]بشــــــــری جستجوهای مربوط به چگونه با منابع مالی محدود به خیریه کمک کنیم

نظرات




نماد